مسلح

اعضای کمیته خدمات مسلح سنا جلسه‌ای را برای درک دامنه این مساله و شبکه‌ای کردن مدیران اجرایی مدیریت مسکن و رهبری اداره دفاع بر سر برنامه‌های خود برای حل این مشکلات برگزار کردند .
در گذشته , شرکت‌های مسکن و رهبری نظامی , میزان رضایت خود را در میان مستاجران خانه‌های نظامی به میزان بیش از 70 / 70 درصد گزارش کرده‌اند . با این حال , نتایج تحقیقی که درست قبل از دادرسی سنا منتشر شد , تصویر متفاوتی را ترسیم کرد : از پاسخ دهندگان واجد شرایط , 87 درصد گفته‌اند که تجربه منفی یا منفی در بخش خصوصی مسکن دارند .
پرسش‌هایی از نظارت ضعیف دولت و فرصت‌طلبی توسط شرکت‌های خصوصی مسئول مدیریت مسکن نظامیان - - که زمانی توسط وزارت دفاع اداره می‌شود - - همانطور که وزارت دفاع در حال بررسی برون سپاری سیستم خود برای حرکت دائمی ایستگاه است .
فرمان حمل و نقل در حال اندازه‌گیری این است که آیا قرارداد با یک شرکت حمل و نقل کالا در جهان می‌تواند به حل مسایل مربوط به تدارکات و کنترل کیفیت کمک کند هنگامی که بین ایستگاه‌های کاری حرکت می‌کنند .
طرفداران خانواده نظامی همواره نگرانی‌هایی را نسبت به توانایی اداره دفاع برای تامین کافی نظارت بر شرکت‌های خصوصی که برای ارائه خدمات استخدام شده‌اند, مطرح کرده‌اند .
هنگامی که پیش‌بینی کرد که " اگر نظارت بر توسعه دهندگان منعکس‌کننده مراقبت از خانه باشد , خانواده‌ها ممکن است در میان شرکت مدیریت جدید گرفتار شکست در شرکت ساخت‌وساز شوند, خدماتی که هر دو را مقصر می‌دانند و " آن خانواده‌ها رنج خواهند برد . "
ما را ناراحت می‌کند و عصبانی می‌کند . خصوصی‌سازی قرار بود این مشکلات را حل کند , اما رهبران نظامی در سطوح مختلف کاری را انجام دادند که ما از آن می‌ترسیدیم - - واگذار کردن مسئولیت خود به بیرون از مردم . خجالت بکش . کنگره باید آن‌ها را پاسخگو نگه دارد . "
تحقیق در مورد خانه‌های نظامی آمریکا در سراسر اروپا
خانه‌های این منطقه , منطقه مسکونی , در آلمان واقع شده‌است . ( عکس از نیروی هوایی )
خانه‌های این منطقه , منطقه مسکونی , در آلمان واقع شده‌است . ( عکس از نیروی هوایی )
۲۹ فوریه
ستاره‌ها و خطوط راه‌راه توسط نانسی مونتگومری و جنیفر لوپز
این تیم در ماه آینده از ساکنان اطراف اروپا , موش‌ها , تعمیرات و هر گونه مشکلات احتمالی دیگر بازدید خواهد کرد .
تلاش برای بررسی ساکنان در مورد وضعیت مسکن تحت مالکیت نظامی و اجاره‌ای بعد از یک سری تحقیقات اخیر توسط رویترز , نشان داد که مسکن در بسیاری از پایگاه‌های غیر نظامی ویران و خطرناک است و کودکان خردسال را با سرب و قالب مسموم می‌کند . این مجموعه نشان داد که شکایت‌های مکرر تا حد زیادی نادیده گرفته شده‌اند .
در روز چهارشنبه , مقامات ارشد نظامی به فرماندهان دستور دادند تا همه خانه‌هایی را بازرسی کنند که در طی چند روز مسئول هستند و جلسات شهرداری را برگزار می‌کنند .
" ما زنجیره فرماندهی و پیمانکاران خصوصی را پاسخگو خواهیم دانست تا اطمینان حاصل کنیم که تعهدات خود را برای تامین سرپناه امن , با کیفیت بالا و با کیفیت بالا برگزار می‌کنند . " رئیس ستاد ارتش , هفته گذشته در بیانیه‌ای مشترک گفت .
محتوای مرتبط :
رهبران ارشد ارتش علیه شرکت‌های مسکن اقدام می‌کنند
هیات سنا شرکت‌های مسکن را برای شکست مستاجران خود به کار می‌گیرد
کپک , سرب و حشرات : بررسی شرایط سمی در مسکن نظامیان را پیدا می‌کند
در این منطقه , خانه به بزرگ‌ترین جامعه نظامی در خارج از کشور , تیم‌های نیروی هوایی برنامه‌ریزی کرده بودند که روز پنج شنبه وارد خانه شوند .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.