مجله

در گزارش " ig " گفته بود که در طی سه ماه گذشته, طالبان در طی یک دوره سه‌ماهه , در مجموع بیش از ۴۰۰ حمله را آغاز کرده‌اند و یا اندکی بیش از هر روز .

کل این حملات توسط ماموریت پشتیبانی قاطع ناتو به عنوان " حملات موثر بر دشمن " تعریف شده‌است , به این معنی که هر یک حداقل یکی از تلفات را به خود اختصاص داده‌است . در این گزارش آمده‌است که تعداد حملات نیز یک درصد افزایش در دوره مشابه در سال ۲۰۱۱ داشته‌است .

زلمای خلیل , نماینده ویژه سازمان ملل در طی سه‌ماهه گذشته , سه دور مذاکره با طالبان برگزار کرد . او در ماه ژانویه اعلام کرد که رهبران شورشی در اصل در چارچوب یک قرارداد صلح توافق کرده‌اند که اجازه خروج نیروهای ائتلافی را می‌دهد و تعهداتی را از طالبان بگیرد که افغانستان به یک پناه‌گاه امن برای تروریست‌ها تبدیل نخواهد شد.

با این حال , ig گزارش داد که با این حال , طالبان هنوز توافق دارند تا در چارچوب یا طرح روابط آینده با دولت افغانستان با دولت افغانستان دیدار کنند .

آخرین گزارش ig فاقد بخش‌های معمول کمک‌های بشر دوستانه, اصلاحات دولتی , زیرساخت و مسائل دیگر به دلیل تعطیلی کوتاه‌مدت دولت و مرخصی بخش دولتی و آژانس توسعه بین‌المللی برای پرسنل توسعه بین‌المللی است .

در مجموع , " ig گزارش " بیان می‌کند که " وضعیت امنیتی در افغانستان در طی سه‌ماهه بی‌ثبات است . طالبان به حمله به نیروهای امنیتی افغانستان و تسهیلات انتخاباتی ادامه داد در حالی که نیروهای ائتلاف و نیروهای ائتلاف عملیات‌های تحت رهبری افغانستان را برای مقابله با طالبان و سازمان‌های تروریستی تشدید کردند . "

نیروهای افغانستان - افغانستان به بازرس کل اعلام کرد که طالبان " همچنان پایتخت استانی از جمله شهر غزنی و شهر فراه را تهدید می‌کند . "

براساس این گزارش , نیروهای امنیتی افغانستان حملات اخیر به مراکز ولایتی را دفع کردند , اما " طالبان در پیرامون مراکز شهری همچنان فعال باقی ماند . "

در گزارش " ig گزارش " با وجود افزایش حملات در سه‌ماهه گذشته , دولت افغانستان در ماه اکتبر انتخابات پارلمانی برگزار کرد که در آن چهار میلیون رای‌دهنده ثبت‌نام‌شده رای دادند .

این گزارش افزوده‌است با این وجود , حملات طالبان به روز انتخابات باعث کشته شدن دو تن و زخمی شدن در سراسر کشور شده‌است و انتخابات توسط مراکز رای‌گیری بسته , فهرست‌های نادرست رای دهندگان و سردرگمی در استفاده از دستگاه‌های بیومتریک انجام شده‌است .

به گزارش این گزارش , علاوه بر آن , طالبان و شاخه دولت اسلامی که به نام داعش - کی شناخته می‌شود در مجموع چهار نامزد را کشته و شش تن دیگر را زخمی یا ربوده بودند . نتایج انتخابات هنوز منتشر نشده است .

پنتاگون می‌گوید که طراحی برای بهبود قابلیت اطمینان در ارتش جدید ارتش

سلاح کمری , سلاح کمری m9 را جایگزین سلاح کمری استاندارد کرد . ( عکس از ارتش مک گری )

سلاح کمری , سلاح کمری m9 را جایگزین سلاح کمری استاندارد کرد . ( عکس از ارتش مک گری )

۲۹ فوریه

نوشته متیو کاکس

بنا بر گزارش جدیدترین گزارش سالانه از سوی موسسه اسلحه پنتاگون , با توجه به جدیدترین گزارش سالانه از سوی موسسه اسلحه پنتاگون , در سال گذشته موفق به ایجاد یک سری بهبود در سیستم حمل اسلحه کمری ارتش شد .

بنا بر این گزارش , هر دوی این مواد منفجره با استفاده از مهمات نقطه خالی به خوبی اجرا شدند اما نتوانستند برخی از الزامات قابلیت اطمینان را با مهمات استاندارد در طول آزمایش‌های تایید تولید اولیه یا pvt انجام دهند .

براساس گزارش سالانه‌ای که از سوی مدیر بخش دفاع , تست و ارزیابی عملیاتی منتشر شده‌است , " سازمان ملل تعداد زیادی را در آزمایش اولیه با مهمات توپ تجربه کرده‌است . " فروشنده برای بهبود قابلیت اطمینان با گلوله‌های توپ بدون کاهش هر یک از ویژگی‌های دیگر سلاح , تنظیمات را برای مجله بهار , پیرو مجله , هندسه اسلاید , و اجزای داخلی تنظیم کرد . "

منبع سایت

دولت ویدئو طالبان طرح کولاک قوانین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.