قوانین

ایالات‌متحده آمریکا را وادار به پیوستن به نیروهای ناظر در سوریه کرد.
وزیر دفاع " پاتریک " , رئیس ستاد مشترک , و رئیس ستاد مشترک " محمد یوسف زی ", رئیس ستاد مشترک , پیش از رسیدن وزیر دفاع ترکیه به نام عثمان آکر , در پنتاگون در واشنگتن , با مطبوعات صحبت کرد . ( عکس از کوین گرگ / آسوشیتدپرس )
وزیر دفاع " پاتریک " , رئیس ستاد مشترک , و رئیس ستاد مشترک " محمد یوسف زی ", رئیس ستاد مشترک , پیش از رسیدن وزیر دفاع ترکیه به نام عثمان آکر , در پنتاگون در واشنگتن , با مطبوعات صحبت کرد . ( عکس از کوین گرگ / آسوشیتدپرس )
۲۹ فوریه
آسوشییتدپرس گزارش شده‌است . هو و میلر میلر
واشنگتن
رئیس‌جمهور همچنین موافقت کرد تا به پنتاگون اجازه دهد تا نیروهای نظامی را در پایگاه القاعده در جنوب سوریه نگه دارد , جایی که نیروهای محلی را آموزش می‌دهند و به ریشه‌های باقیمانده در منطقه کمک می‌کنند .
تصمیم ترامپ یک طرح تحت فشار رهبران نظامی برای مدتی را تایید کرد و خواستار یک نیروی بین‌المللی برای نیروهای نظامی شد که منطقه امن را در امتداد مرز سوریه با ترکیه کنترل خواهد کرد . مقامات به منظور ارائه جزئیات درباره استقرار سربازان قبل از نهایی شدن جزئیات صحبت کردند .
ترامپ در ماه دسامبر اعلام کرد که تمام نیروهای نظامی را به سرعت از سوریه بیرون می‌کشد , اما به تدریج معکوس شده‌است . وی روز پنج شنبه این تصمیم را پس از آنکه به متحدین اروپایی گفته شد بر روی برخی از نیروهای غیر نظامی که به عنوان بخشی از نیروی ناظر بر زمین باقی مانده‌اند , اتخاذ کرد .
دستور ناگهانی او برای بیرون کشیدن تمام نیروهای نظامی از سوریه متحد ین را شوکه کرد و کرده‌ای سوریه را برآشفت که نسبت به حمله ترکیه آسیب‌پذیر هستند . این گزارش همچنین به تصمیم وزیر دفاع برای استعفا و انتقادات شدید در کنگره کمک کرد . " جک رید " , یک دموکرات جزیره رود آیلند, این تصمیم را " خیانت شرکای کردی " نامید . "
محمد یوسف زی , رئیس ستاد مشترک ارتش , در حال مذاکره با متحدان در جمع کردن هیات ناظر بوده‌است . وی روز جمعه به خبرنگاران گفت که مطمئن است که آن‌ها استعفا خواهند داد و سربازان را متعهد خواهند کرد .
او گفت : " من مطمئن هستم که می‌توانیم این کمپین را در سوریه حفظ کنیم . "
از او پرسیده شد که تصمیم گرفته تا در سوریه نیروهای نظامی خود را حفظ کند . او کمی قبل از ملاقات با وزیر دفاع ترکیه در پنتاگون , با گزارشگران صحبت کرد . او گفت که نشست با آکر " گام‌های بعدی " خواهد بود . "
مقامات گفتند تعداد نیروهای نظامی مستقر در منطقه امن می‌تواند تغییر کند , اما این تعداد به طور تقریبی یک عدد صحیح است . آن‌ها گفتند که نیروهای نظامی به طور نامحدود در منطقه باقی خواهند ماند تا متفقین و نیروهای ترک را از درگیری دور نگه دارند, از نیروهای وفادار به رئیس‌جمهور سوریه بشار اسد جلوگیری کنند و خطر تجدید حیات دولت اسلامی را به حداقل برسانند . یک مقام دفاعی گفت که نیروهای مخالف سوریه و سوریه در منطقه امن مجاز نخواهند بود .
ترکیه اعضای کرد نیروهای دموکرات سوریه را می‌بیند که در کنار حمله علیه دولت اسلامی به عنوان تروریست جنگیده‌اند .
sdf در حال حاضر درگیر یک بن‌بست بر سر حد نهایی زمین‌هایی است که در شرق سوریه و در نزدیکی مرز عراق برگزار می‌شود .
یک مقام مدیریت گفت که سازمان ملل به دنبال درخواست سازمان ملل برای استقرار نیست و در حال حاضر از ناتو درخواست حمایت از این ماموریت را ندارد و افزود که نیروهای نظامی " حافظ صلح " نیستند , عبارتی که قوانین محدود درگیری را حمل می‌کند . هدف کنونی داشتن این نیرو تا پایان ماه آوریل است .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.