کمیسیون نقشه

وزارت دفاع آمریکا از بازنگری سیستم بازنشستگی نظامی چند ساله با یک طرح جدید ۴۰۱ ( K ) حمایت می‌کند - مانند طرحی که نیروهای نظامی می‌توانند بعد از ترک خدمت آن‌ها را باخود حمل کنند .
پنتاگون در روز چهارشنبه جزئیات این پیشنهاد را منتشر کرد که یکی از the توصیه‌ها در اوایل سال جاری از سوی کمیسیون مستقل جبران خسارت و بازنشستگی است .
سرهنگ استیو وارن سخنگوی ارتش پنتاگون در یک خبر رسمی گفت : " این اداره همه عناصر برنامه‌های بازنشستگی بالقوه و بالقوه را در نظر گرفت و یک سیستم یکپارچه ساخت که در نظر نظامی وزارت دفاع بهتر است که آمادگی همه نیروی داوطلب را حفظ کنیم . "
همانند طرح پیشنهادی commission's ، سیستم بازنشستگی جدید برای اولین بار یک طرح مشارکت ۴۰۱ ( k ) - مانند طرح مشارکت تعریف‌شده برای اکثریت گسترده‌ای از نیروها را ارائه می‌دهد - - بیش از هشت نفر در ۱۰ - - که قبل از علامت ۲۰ ساله باقی می‌مانند و don't هر گونه حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند .
وزارت دفاع اعلام کرد که سربازانی که در طرح پس‌انداز Thrift جدید ثبت‌نام کرده‌اند در ابتدا سهم خود را از بخش ۱ درصد از حقوق اولیه خود دریافت خواهند کرد . آن‌ها بعد از دو سال خدمت به طور کامل تقسیم خواهند شد و واجد شرایط مشارکت‌های اضافی ۵ درصد بعد از چهار سال خدمت هستند . کمیسیون نقشه مشابهی را پیشنهاد کرده بود .


ضربه روحی اسناد گسترده موهبت الهی معرض دود عضو ملی قوانین نظامی





پنتاگون همچنین گفت که پس از هشت تا ۱۶ سال خدمت ، بسته به شعبه خدمات آن‌ها که انعطاف‌پذیری لازم برای تنظیم نرخ را خواهد داشت ، نیروهای نظامی نیز واجد شرایط پاداش خواهند بود . کمیسیون پیشنهاد کرده بود که اعضای سرویس وظیفه فعال می‌توانند پس از ۱۲ سال حقوق اولیه برابر با ۲.۵ ماه حقوق اولیه پرداخت کنند - مشروط بر اینکه آن‌ها برای چهار سال دیگر در ارتش بمانند .

در حالی که وزارت دفاع پیشنهاد خود را به عنوان " سود تعریف‌شده و مشارکت تعریف‌شده " توصیف کرد ، " it جزییات چگونگی تغییر مستمری موجود را ارائه می‌کند .
فرمانده نیروی دریایی Nate کریستنسن ، سخنگوی وزارت دفاع ، تنها گفت که اعضای سرویس آینده اگر ۲۰ سال خدمت کنند ۸۰ درصد از حقوق بازنشستگی فعلی را دریافت خواهند کرد و این فرصت را خواهند داشت تا به مزایای بازنشستگی نزدیک یا بهتر به سن بازنشستگی برسند .
تحت برنامه سود تعریف‌شده موجود ، بیشتر افسران و کارکنان داوطلب که ۲۰ سال خدمت می‌کنند ، حقوق بازنشستگی سالانه معادل نیمی از میانگین حقوق اولیه خود را در سه سال آخر خدمت دریافت می‌کنند . قانون پیشنهادی در کنگره از توصیه commission's برای کاهش این رقم از ۵۰ درصد به ۴۰ درصد حمایت خواهد کرد .
رئیس‌جمهور اوباما گفت که او خواستار زمان بیشتری برای بازبینی پیشنهادها خواهد بود که شامل حقوق و منافع سربازان از جمله بازنشستگی می‌شود .
براساس نامه‌ای که به قانونگذاران در اواخر ماه آوریل فرستاده‌است ، دولت او " به طور کامل از اهداف اساسی توصیه‌هایی که در ماه ژانویه توسط هیات منصوب شده‌است " حمایت می‌کند . در واقع ، رئیس‌جمهور از ۱۰ مورد از ۱۵ طرح پیشنهادی که برای صرفه‌جویی ۱۲ میلیارد دلار در سال در هزینه‌های پرسنل تا سال ۲۰۴۰ طراحی شده‌است ، حمایت می‌کند .
اما کاخ سفید خواهان درک بهتر the پیشنهادها ، از جمله ارائه طرح‌های بازنشستگی قبل از رسیدن به ۲۰ سال خدمت ، جایگزین کردن برنامه Tricare موجود با انتخاب گزینه‌های بیمه سلامت تجاری ، و تحکیم commissary و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایگاه‌های دیگر است .
او نوشت : " با توجه به توصیه‌های باقیمانده ، با توجه به پیچیدگی و مسئولیت جدی ما برای تضمین این که هر گونه تغییر در اهداف بالا ، ما به کار با کمیسیون ادامه خواهیم داد تا درک کنیم که چگونه پیشنهادها زیر بر تمام نیروهای داوطلب تاثیر خواهند گذاشت ."



محرمانه بودن فرهنگ سمی اداره بودجه نرخ ثابت شروع آزمون های عملی رشته‌های هنر در کارشناسی ارشد از 11 تیر ساده ترین راه معافیت سربازی چیست؟



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.