نرخ ثابت

ماه گرنت
وام خانه‌ام بیشتر به خاطر نیاز به پرداخت پایین از کسانی است که واجد شرایط برنامه هستند . وام‌های قراردادی به منظور اجتناب از بیمه وام مسکن و نرخ‌های بهره بالاتر , به منظور اجتناب از بیمه خصوصی و نرخ‌های بهره بالاتر , به وام‌های قراردادی پرداخت می‌شود . این به آن معنی است که یک وام مسکن برای یک وام مسکن با استفاده از یک وام متعارف , 25 درصد تخفیف پرداخت می‌کند .
با این حال حتی اگر الزامات پرداخت پایین برای وام‌ها صفر باشد , وجوه اضافی لازم برای بستن معامله شامل هزینه‌های ارزیابی , بیمه صاحب‌خانه‌ها و میزبان دیگر هزینه‌های بسته وجود دارد .
چگونه می‌توانید در زمان خرید یک خانه با استفاده از استحقاق وام مسکن خود , پول پس‌انداز کنید ?



استماع عمومی ملاقات آنلاین درخواست آنلاین قانون اساسی شناسایی نظامی پردازش وام





هزینه‌های مجاز

هزینه‌های بسته شدن با وام خانه و فروش محدود است اما با این حال وجود دارند . برای مثال , حق‌الزحمه‌های معمول وام‌دهنده مانند هزینه‌های پردازش وام یا هزینه‌های امضا نمی‌توانند علیه کهنه سرباز اعمال شوند . اتهامات از وکیل یا نماینده بسته مجاز نیست که توسط کهنه سرباز پرداخت شود .
سایر هزینه‌هایی که کهنه سرباز می‌تواند بپردازد را می‌توان با علامت اختصاری بازیگران به یاد آورد ,
ارزیابی
گزارش اعتبار
حق بیمه و هزینه‌های مربوط به عنوان
هزینه‌های تولید
بررسی
این اتهامات به تنهایی می‌تواند متفاوت باشد , اما می‌تواند به اندازه یک دلار یا بیشتر از یک خرید چند دلاری باشد . با این حال این هزینه‌ها غیرقابل مذاکره تلقی می‌شوند , یعنی شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند , هر گونه درخواست برای کاهش یا حذف هزینه‌ها را نادیده می‌گیرند .
علاوه بر این هزینه‌ها , شما باید بیمه مالکان خانه را خریداری کرده و یک حساب سپرده مالیاتی و بیمه برای همراهی با وام مسکن خود تاسیس کنید . این می‌تواند منجر به افزایش هزینه‌های بسته شود . چطور می‌توانید چنین اتهاماتی را کاهش دهید یا حذف کنید ?
آیا فروشنده پرداخت می‌کند
اولین فرصت برای کاهش هزینه‌های بستن شما این است که فروشنده هزینه‌های بستن خود را برای شما پرداخت کند . در حقیقت , اغلب پیشنهادهای اولیه برای خرید ملک , عبارت از عبارت است از اینکه فروشنده مبلغ مشخصی از حق‌الزحمه را بپردازد .
به عنوان مثال , شما یک خانه را می‌بینید که در لیست خرید و فروش قرار دارد و شما و نماینده تان تصمیم بگیرید که با پرداخت مبلغ $ $ در هزینه‌های بستن قرارداد , مبلغ $ را به فروشنده ارائه کنید . سپس فروشنده تعیین می‌کند که آیا پیشنهاد شما را قبول نخواهد کرد یا خیر .
اگر فروشنده پیشنهاد شما را رد کند , ممکن است یک پیشنهاد متقابل دریافت کنید . در این مثال , فروشنده ممکن است با آن مقابله کند . "
چندین ترکیب از سناریوهای هزینه بستن و قیمت فروش وجود دارد , اما اولین راه برای صرفه‌جویی در پول با یک وام مسکن به سادگی این است که فروشنده بابت آن‌ها پول بپردازد .
شما می‌توانید درخواست کنید که فروشنده مبلغ مشخصی از هزینه‌های بسته را پرداخت کند , مانند پرداخت هزینه‌های شما یا اینکه فروشنده مقداری یا تمام هزینه‌های بسته را براساس درصدی از قیمت فروش پرداخت کند . به عنوان مثال , شما می‌توانید از فروشنده درخواست کنید که مبلغ 1 / 10 % یا بیشتر از قیمت فروش را برای رفتن به سمت هزینه‌های بستن خود پرداخت کنید . وام‌ها و وام‌ها مبلغی را که یک فروشنده می‌تواند به هزینه‌های بستن شما کمک کند را محدود می‌کند , تا ۵۳ % قیمت فروش خانه .
تنظیم نرخ
و نرخ وام مسکن را تعیین نمی‌کند ; آن‌ها " توسط هر فرد یا وام‌دهنده باز می‌گردند . وام دهندگان با ارائه یک نرخ بهره رقابتی همراه با خدمات مشتری عالی برای کسب‌وکار شما رقابت می‌کنند .
نرخ بهره شما را می ‌توان با پرداخت آنچه به عنوان نقطه تخفیف شناخته می‌شود , یا " نقطه " کاهش داد . " یک نقطه ۸۵ % از مبلغ وام است و می‌تواند نرخ بهره را تا یک چهارم در اکثر موارد کاهش دهد .
به عنوان مثال , وام‌دهنده و وام‌دهنده شما یک نرخ ثابت با نرخ ثابت را با بدون امتیاز و بدون امتیاز با یک نقطه ارایه می‌دهد . در یک وام چند دلاری , یک نقطه برابر با ۱ دلار است .
از طرف دیگر , یک وام‌دهنده می‌تواند نرخ بهره خود را با یک چهارم درصد افزایش دهد و یک اعتبار وام‌دهنده از یک نقطه یا بیشتر برای هزینه‌های بستن شما فراهم کند . در این مثال با یک نرخ چند صد و نه امتیاز , وام‌دهنده می‌تواند نرخ را تا ۱ - 4 درصد افزایش دهد و به شما کمک کند تا هزینه بستن قرارداد را در یک وام بدون وام به شما اعطا کند .



روز استقلال مرخص شدن گسترش قانون خدمات مسلح تکنیک تست زنی در کنکور سراسری 96 خدمت سربازی پزشکان در وزارت بهداشت




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.