فرهنگ سمی

Associated پرس | با امید ین
واشنگتن - جمهوریخواهان و دموکرات‌های عضو کنگره در لایحه‌ای به توافق رسیده‌اند که برای اداره امور سربازان قدیمی آسان‌تر شود تا کارمندان خود را اخراج کنند ، که بخشی از تلاش پاسخگویی توسط دونالد ترامپ است .
این معامله در اوایل پنجشنبه اعلام شد می‌تواند راه را برای تصویب نهایی بر روی مساله‌ای هموار کند که تا حد زیادی از زمان رسوایی زمان انتظار سال ۲۰۱۴ در مرکز پزشکی فینیکس VA متوقف شده‌بود . بیش از ۴۰ سرباز قدیمی در حالی که ماه‌ها منتظر قرار ملاقات بودند ،


عضو نظامی مقررات معوق وقف خدمت گفتمان ملی انجمن دوستان اداره بودجه





کشته شدند . این کارکنان فهرست‌های انتظار سری و دیگر دروغ‌هایی را برای پنهان کردن تاخیرها ایجاد کردند .

پس از کشف مشکلات جدی در ماه گذشته در مرکز پزشکی VA واقع در واشنگتن دی سی پس از کشف مشکلات جدی در ماه گذشته ، تیم واکنش سریع "IG's " مجددا ً روز چهارشنبه از این امکانات بازدید کرد و دست‌کم دو مورد جدید پیدا کرد که در آن بیماران " در معرض خطر غیر ضروری " قرار گرفتند .
در یک مورد ، آن‌ها دریافتند که بیمار برای جراحی عروق در یک اتاق عمل ، تحت بی‌هوشی ، عمل می‌کند ، زیرا " جراحی یک ابزار استریل خاص برای انجام عمل جراحی ندارد " براساس نامه IG's که به the فرستاده شد . بازرس کل مجددا ً این بخش را بر آن داشت تا اقدام‌های لازم را جهت اصلاح مسائل انجام دهد .
معیار پاسخگویی جدید بخش‌هایی از لایحه‌ای را نرم می‌کند که در ماه مارس از مجلس گذشته و دموکرات‌ها آن را به عنوان ناعادلانه بی‌رحمانه کارگران مورد انتقاد قرار داده‌اند . Sens. جان تستر از مونتانا و جانی Isakson از جورجیا ، دموکرات ارشد و کرسی جمهوری‌خواه در کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا، تلاش کردند تا تغییراتی ایجاد کنند که به نوبه خود به کارمندان give زمان اضافه می‌کند تا اقدامات انضباطی را درخواست کنند .
فیل رو رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس گفت که او از این اصلاحات حمایت خواهد کرد .
سناتور مارکو روبیو ، R - Fla گفت : " برای اصلاح کامل the و ارائه خدمات با کیفیت خدمات ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که این اداره می‌تواند کارمندانی که قادر به انجام کار خود نیستند را برکنار کند . " و حامی اصلی لایحه .
این مساله پس از آن صورت می‌گیرد که ترامپ در ماه گذشته یک حکم اجرایی برای ایجاد دفتر پاسخگویی و حفاظت از whistleblower با هدف شناسایی " موانعی " امضا کرد که اینکار را برای VA و انتصاب مدیران یا کارمندان بد به سختی انجام می‌دهد . VA ، دیوید Shulkin ، سنا را بر آن داشت تا به سرعت قانون را تصویب کند .
مجلس تحت کنترل GOP پیش از این لایحه پاسخگویی را بیشتر در امتداد خطوط حزبی تصویب کرده‌است . نماینده جمهوریخواه تیم walz ، D - مینسوتا . استدلال می‌کند که مجلس باید به جای لایحه دو حزبی که سال گذشته به خاطر حمایت‌های فرآیند از کارگران در سال گذشته به تصویب رسید ، زبان را در آغوش گیرد .
لایحه مجلس سنا چندین بخش از لایحه Isakson قبلی را می‌پذیرد که شامل یک فرآیند تجدید نظر طولانی‌تر نسبت به لایحه مجلس - ۱۸۰ روز در برابر آن می‌شود . ۴۵ روز ، با اینکه کارگران در طی این درخواست غرامت پرداخت نخواهند شد . مدیران VA برای نظم و انضباط سخت‌تر از کارمندان رده و رده محسوب می‌شوند . لایحه سنا همچنین به قانون پاسخگویی VA که تحت فرمان Trump's ایجاد شده‌است را تصویب کرد ، اما با تغییراتی که به رئیس اداره اختیارات مستقل بیشتری می‌دهد و به اداره برای ارسال به روز رسانی منظم به کنگره نیاز دارد .
گروه‌های محافظه‌کار از این لایحه تمجید کردند .
دان Caldwell ، مدیر سیاست کهنه سربازان قدیمی آمریکا که به یک " فرهنگ سمی " در VA اشاره می‌کند ، گفت : " این اقدامات جدید رفتار بد را در the نشان می‌دهند و بیشتر از کسانی که شجاعانه در معرض خطاکاری هستند محافظت می‌کند . "
این توافقنامه در عرض یک هفته صورت می‌گیرد که در آن دموکرات‌های سنا جدای از ترامپ در یک مساله جداگانه تاثیر گذار بر سربازان قدیمی ، لایحه حزب جمهوریخواه که توسط مجلس تصویب شد تا قانون بهداشت و درمان را جایگزین کند .


نرخ ثابت پردازش وام روز استقلال مرخص شدن جدول رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره های دکتری (Ph.D) سال 97 مدارک پروژه کسری خدمت سربازی



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.