اداره بودجه

ستاره‌ها و نوارها : By Wentling
واشنگتن - رئیس‌جمهور دونالد Trump's در روز سه‌شنبه اعلام کرد که برای ادامه برنامه‌ای که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا در خارج از اداره امور سربازان بازنشسته مراقبت کنند ، کمک‌هزینه ماهانه برای برخی از افراد معلول ، بی‌کار بی‌کار و تعدیل هزینه‌ها را کاهش می‌دهد .
بودجه ۱۸۶.۵ میلیارد دلاری هزینه‌های جدید در سال مالی ۲۰۱۸ ، که یکم اکتبر آغاز می‌شود ، برای تامین بودجه برنامه انتخاب سربازان قدیمی که به عنوان یک تدبیر موقت ساخته شده‌است و به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا در بخش خصوصی با هزینه VA's به دنبال مراقبت بهداشتی باشند . همچنین بودجه Trump's ۳.۵ میلیارد دلار بیشتر برای این برنامه در سال ۲۰۱۹ و هر سال پس از آن درخواست کمک می‌کند .



تراکم پرسنل کمیسیون نوسازی بازنشستگی نظامی دانش والدین فجایع طبیعی نرخ ثابت





این افزایش مبلغ کلی است که the از طریق برنامه‌های مراقبت اجتماعی مختلف خود برای سال ۲۰۱۸ به ۱۳.۲ میلیارد دلار می‌پردازد .

برنامه انتخاب - - که در واکنش به رسوایی گسترده سربازان قدیمی که مدت‌ها در انتظار مراقبت بهداشتی بوده‌اند - ایجاد شد - در ۷ اوت ۲۰۱۷ به پایان رسید . کنگره در ماه آوریل قانونی را تصویب کرد که به آن اجازه داد فراتر از تاریخ انقضای آن با حدود ۱ میلیارد دلار باقیمانده برای این برنامه در سال ۲۰۱۴ ادامه یابد .
It's اکنون مجاز است تا زمانی که از پول دور شود ادامه دهد . دیوید Shulkin ، وزیر آموزش و پرورش، بر روی بهبود این برنامه کار می‌کند که توسط سربازان قدیمی و قانونگذاران به عنوان گیج‌کننده و پیچیده مورد انتقاد قرار گرفته‌است .
بودجه مقرر می‌دارد : " دسترسی سربازان قدیمی به مراقبت‌های بهداشتی به موقع و با کیفیت بالا یکی از بالاترین اولویت‌های برنامه انتخاب قدیمی است و بودجه اجباری برای گسترش برنامه انتخاب قدیمی فراهم می‌کند و سربازان واجد شرایط را قادر می‌سازد تا مراقبت به موقع ، نزدیک به خانه را دریافت کنند ."
یکی از جبران خسارت برای هزینه اضافی ، محدودیت جدیدی در جبران خسارت سربازان قدیمی از طریق برنامه " unemployability " است .
در حال حاضر ، کهنه سربازان واجد شرایط این برنامه ، ۶۰ تا ۱۰۰ درصد از معلولیت را از طریق the در اختیار دارند و قادر به تامین شغل به دلیل معلولیت متصل به خدمات خود نیستند . این برنامه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بالاترین نرخ غرامت را دریافت کنند . برای سال ۲۰۱۷ ، نرخ ماهانه ۱۰۰ درصد از veteran که تنها زندگی می‌کنند ۲، ۹۱۵ دلار در ماه است .
این تغییر که در آن بودجه به عنوان یک " مدرن‌سازی " توصیف می‌شود ، یک‌بار یک کهنه سرباز را متوقف خواهد کرد که واجد شرایط پرداخت امنیت اجتماعی است که به حداقل سن می‌رسد تا آن‌ها را دریافت کند . اگر کنگره این پیشنهاد را تصویب کند ، سربازان قدیمی که پیش از این به سن برای دریافت امنیت اجتماعی رسیده بودند ، از برنامه سود VA حذف خواهند شد .
براساس اسناد بودجه ، این تغییر ۳.۲ میلیارد دلار در سال مالی ۲۰۱۸ افزایش خواهد یافت .
همچنین ، به عنوان یک جبران برای برنامه انتخاب ، یک روش برای دور کردن تنظیمات مربوط به هزینه برای همه سربازان قدیمی که جبران معلولیت را دریافت می‌کنند ، می‌باشد . این عمل تا سال ۲۰۱۳ استاندارد بود .
براساس برآورده‌ای اداره بودجه و بودجه ، سیاست دور دوم باعث کاهش پرداخت‌ها توسط مجموعا ً ۱۲ دلار در هر سرباز قدیمی خواهد شد . این اسناد نشان می‌دهند که در سال مالی ۲۰۱۸ ۲۰ میلیون دلار برای the ذخیره خواهد شد .
آخرین افست این است که مزایای بیل - ۹ / ۰۹ / ۱۱ را برای آموزش پرواز در نظر بگیرید . برنامه‌های پرواز معمولا ً گران‌تر از سایر دوره‌های مطالعه هستند . این طرح ، مزایای پوششی برای آموزش پرواز را در حداکثر the برای دانش آموزان مدارس خصوصی پیشنهاد می‌کند که حدود ۲۱، ۰۰۰ دلار هر سال است . براساس این بودجه ، این سرپوش ۴۲ میلیون دلار برای سال مالی ۲۰۱۸ در نظر گرفته خواهد شد .
به گفته این بودجه ، " VA از طریق این موازنه ، منابع بودجه‌ای خود را بر ارائه خدمات و مزایای موثر و موثر برای سربازان قدیمی متمرکز خواهد کرد ."
در مجموع ، بودجه president's به for میلیارد دلار در هزینه‌های احتیاطی برای the می‌رسد که افزایشی حدود ۶ درصد از سال مالی ۲۰۱۷ را نشان می‌دهد. زمانی که بودجه اجباری گنجانده شود ، بودجه بیش از ۱۸۶ میلیارد دلار است .


پردازش وام روز استقلال مرخص شدن گسترش قانون شرایط خرید دوره خدمت سربازی / حین خدمت و فراری ها پروژه کسری خدمت سازمان صنایع هوافضا



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.