مرخص شدن

Military.com
فواید آموزشی دولتی
بر روی دولت زیر برای اطلاعات مربوط به GI بیل در آن کشور کلیک کنید .
ایلینویز
کانزاس
میسوری
نبراسکا
ایلینویز
فرصت‌های آموزشی برای کودکان ( ۱۰ تا ۱۸ Yrs )
کمک‌های مالی سالانه برای هر کودک بین سنین ۱۰ تا ۱۸ سال سابقه داشته و در نتیجه خدمت در نیروهای مسلح در طول جنگ جهانی اول یا دوم ، جنگ کره و ویتنام یا اول فوریه ۱۹۵۵ به طور کامل معلول شده‌اند تا اینکه چنین افرادی دیگر واجد شرایط جذب تحت قانون آموزش و خدمات جهانی نیستند . این کمک مالی شامل یک موسسه آموزشی دولتی در مقطع ابتدایی ، دبیرستان یا آموزش حرفه‌ای نیز می‌شود .
بورس تحصیلی ام آی ام / اسرای جنگی


کمبود پزشک سواحل ویتنام مطبوعات شنیداری رشد اقتصاد بازنشستگی ناخالص گسترش قانون





Dependents از یک سرباز کهنه‌کار که توسط وزارت دفاع یا وزارت دفاع آمریکا اعلام شده‌است که اسیر جنگی است ; به دلیل ناتوانی در خدمت , یا برای همیشه از دلایل متصل به خدمات با ۱۰۰ درصد معلولیت نجات پیدا کند ; و , که در طول شش ماه ورود به خدمات یکی از ساکنان ایلینویز بود , ممکن است واجد شرایط بورس تحصیلی باشد . وابستگان واجد شرایط مشمول پرداخت کامل شهریه و هزینه‌های خاص به هر ایالتی از آموزش عالی که شامل چهار ( 4 ) سال تقویمی از ثبت‌نام کامل شامل شرایط تابستانی ( یعنی ۱۲۰ امتیاز ) است .

سرباز قدیمی
برنامه Veteran Veteran Illinois ( IVG ) شهریه و هزینه‌های ویژه‌ای را در تمام دانشکده‌های ایالت ایلینوی , دانشگاه‌ها و دانشکده‌های اجتماعی برای ساکنان ایلینویز پرداخت می‌کند . یک فرد باید :
یک سرباز کهنه‌کار که به طور شرافتمندانه از او اخراج شده باشد ؛
شش ماه قبل از ورود به خدمت در ایلی نویز اقامت گزید ؛
حداقل یک سال کامل از خدمت فعال در نیروهای مسلح ایالات‌متحده که شامل سربازان قدیمی است که وظیفه فعال در یک کشور خارجی در زمان خصومت در آن کشور ، بدون در نظر گرفتن طول خدمت دارند ؛ و
تا شش ماه پس از مرخص شدن از خدمت به ایلی نوی برگردد .
گارد ملی ایلینویز
گارد ملی ایلینویز ( ING ) شهریه و هزینه‌های واجد شرایط ( ثبت‌نام , فارغ‌التحصیلی , فعالیت عمومی , دیپلم و دوره لیسانس ) را در همه دانشگاه‌های دولتی ایلینویز و یا دانشکده‌های عمومی اجتماعی می‌پردازد . دریافت کنندگان که کم‌تر از ۱۰ سال خدمت وظیفه دارند می‌توانند ۱۲۰ واحد واجد شرایط را جمع‌آوری کنند . دریافت کنندگان که بیش از ۱۰ سال خدمت وظیفه فعال را به اتمام رسانده‌اند ممکن است تا ۱۸۰ واحد واجد شرایط را جمع‌آوری کنند .
بورس تحصیلی کودکان
هر کشوری در ایالت به عنوان کمک‌هزینه تحصیلی در دانشگاه ایلینویز برای بهره‌مند شدن از کودکان سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم ، جنگ جهانی دوم ، جنگ ویتنام و هر زمانی بعد از ۲ اوت ۱۹۹۰ و تا زمانی که آن افراد در خدمت دیگر واجد شرایط دریافت مدال سرویس جنوب غربی نباشند . اولویت به فرزندان سربازان پیر و معلول داده می‌شود . این کودکان مجاز به دریافت ، بدون پرداخت شهریه ، آموزش در هر بخش یا هر بخش از دانشگاه برای مدت حداقل چهار ( ۴ ) سال متوالی هستند . جزئیات ممکن است از دفتر کمک‌های مالی University's بدست آید .
وب سایت مزایای قدیمی Illinois را بررسی کنید تا ببینید چه فواید دولتی دیگری ممکن است واجد شرایط شما باشند .
کانزاس
هیچ مزایای تحصیلی خاصی وجود ندارد .
وب سایت مزایای سربازان قدیمی کانزاس را بررسی کنید تا ببینید چه فواید دولتی دیگری ممکن است واجد شرایط شما باشند .



خدمات مسلح هیات سوم پایگاه آموزش امنیت داخلی آخرین مهلت ثبت نام در طرح جهش تحصیلی شرایط پروژه کسری خدمت سربازی 97



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.