گسترش قانون

۱
نوشته جیم ران
گلودرد و یا رگ‌به‌رگ شدن مچ پا و میل ندارید به یکی از بخش‌های بیمارستان قدیمی بیمارستان بروید ? در شب جمعه مریض شدم و نمی‌خواهیم تا دوشنبه منتظر دکتر و دکتر باشیم ? برنامه va جدید ممکن است برای شما باشد .
در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ , مرکز مراقبت‌های پزشکی در سراسر کشور مراقبت‌های پزشکی را به سربازان واجد شرایط ارائه کرد .
این گسترش قانون ماموریت سازمان ملل است که خود بسط قانون انتخاب سربازان قدیمی است .



صندوق پستی سود انتقال هزاران خبرنگار منابع مالی جمع آوری پول خدمات مسلح





قانون انتخاب به دلیل مشکلات بسیار شدید با سربازان قدیمی که نتوانسته بودند به موقع در بیمارستان‌ها قرار بگیرند , تصویب شد .

محتوای مرتبط :
چگونگی استفاده از مزایای مراقبت فوری جدید
کهنه سربازان معلول می‌توانند به فضا پرواز کنند
درجه‌بندی va ? شما می‌توانید پارک‌های ملی زندگی آزاد داشته باشید
تحت این برنامه گسترش‌یافته جدید , سربازان قدیمی بدون توجه به اینکه چقدر نزدیک به یک مرکز و مرکز هستند , شایسته دریافت مراقبت‌های فوری از سوی پزشکان غیرنظامی هستند .
شایستگی
اگر در سیستم مراقبت‌های بهداشت و درمان ثبت‌نام کرده‌اید و در طی چند ماه گذشته مراقبت‌های پزشکی و پزشکی دریافت کرده‌اید , باید واجد شرایط این برنامه باشید . با این حال , شما باید قبل از بازدید از یک ارائهکننده مراقبت فوری غیرنظامی با تاسیسات پزشکی و پزشکی خود تماس بگیرید . تنها خدمات مشخصی تحت این مزیت جدید تحت پوشش قرار می‌گیرند . اگر شما یک ارائهکننده را ملاقات می‌کنید که بخشی از برنامه نیست , یا درمان پزشکی که تحت این برنامه نیست , ممکن است از جیب خود خارج شوید .
اگر نمی‌خواهید به یک پزشک غیر نظامی بروید . va می‌گوید که بیشتر مکان‌ها , شامل بیمارستان‌ها و کلینیک‌های سرپایی مستقر در جامعه , خدمات یکسانی را برای اکثر مواقع ارائه می‌دهند .
شما باید برای بررسی شایستگی تان با دفتر پزشکی محلی خود تماس بگیرید . یا می‌توانید تماس بگیرید . همچنین می‌توانید مکان‌های مراقبت از جامعه مدنی را در نزدیکی خود بیابید .
پرداخت
یکی از راه‌هایی که این برنامه با مراقبت‌های معمول پزشکی و پزشکی متفاوت است این است که شما ممکن است مجبور شوید برای دیدن پزشک غیر نظامی یک کمک‌هزینه تهیه کنید . این مقدار به یک گروه اولویت و چند بار در سال بستگی دارد . معمولا ً هر سال سه بازدید رایگان دریافت می‌کنید .
پرداخت‌های غیرنقدی
اولویت‌بندی گروه‌های اولویت . هیچ پرداختی برای سه دیدار اول در طول سال تقویمی وجود ندارد . برای همه دیدارها پس از آن , پرداخت مشترک است .
اولویت گروه . اگر این ملاقات برای درمان پزشکی مرتبط با تماس‌های شیمیایی و شیمیایی مانند عامل نارنجی نقش داشته باشد, آب آلوده در اردوگاه هوپ , nc , سندرم جنگ خلیج , و نیز برخی بیماری‌های روانی , برای سه دیدار اول در طول سال تقویمی وجود ندارد . برای همه دیدارها پس از آن , پرداخت مشترک است . اگر این دیدار با این شرایط مرتبط نباشد , پرداختی برای هر بازدید , برای هر بازدید , $ $ $ است .
اولویت‌بندی گروه‌های اولویت . مبلغ پرداختی برای هر بازدید ۵ دلار است .
هیچ پرداختی برای هر گروه اولویت برای گرفتن آنفولانزا وجود ندارد .
پرداخته‌ای برای نسخه‌ها
اگر شما یک نسخه از یک مرکز مراقبت فوری دریافت می‌کنید , باید آن را در یک داروخانه شبکه قرار دهید . اگر به یک داروخانه خارج از شبکه بروید , باید بهای کامل را در فروشگاه مواد مخدر بپردازید و سپس ادعای پول خود را به جیب بزنید .
اگر نسخه‌ای از داروهای تجویز شده و روتین ( مانند فشار خون و یا کلسترول خون ) تجویز کنید , باید آن را پر کنید .
برخی از سربازان قدیمی ممکن است نیاز به پرداخت مشترک برای دارو داشته باشند . قیمت‌ها براساس گروه اولویت شما و نیز نوع داروهای تجویز شده هستند . برای جزئیات
زمانی که این مزایا شروع می‌شود , شما قادر خواهید بود که با مرکز منابع سلامت و بهداشت تماس بگیرید تا سوالات مربوط به پرداخت‌های فوری مراقبت در مرکز بهداشت و درمان را بررسی کنید .


هیات سوم پایگاه آموزش امنیت داخلی جانبازان ناتوان زمان و نحوه ثبت سفارش کتاب کلاس اولی‌ها شرایط معافیت سربازی در سال 97 چیست ؟



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.