خدمات مسلح

ستاره‌ها و نوارها : توسط تراویس جی . Tritten
واشنگتن - - چند روز پس از بازنشستگی از بازنشستگی ، کنگره در حال حاضر با دور دیگری از اصلاحات نظامی بالقوه نظامی برای ۲۰۱۶ در حال حاضر است که این هفته را در ارتقا درجه ارتقا و سیستم بهداشت و درمان هدف قرار می‌دهد .
سنا روز چهارشنبه این بحث را با انتقاد از سیستم ارتقا نظامی - - به خصوص در میان افسران - - به عنوان منسوخ و بیش از حد بر زمانبندی در مقایسه با شایستگی آغاز کرد . قرار بود که یک هیات نمایندگی مجلس روز پنج شنبه مجموعه‌ای از جلسات را برای اصلاح سیستم بهداشت و درمان Tricare افتتاح کند .


شاکیان مصمم تصادف مرگبار مقامات پنتاگون بازگشت کنگره جمهوری خواهان هیات سوم




رئیس‌جمهور باراک اوباما اصلاحات ۲۰ ساله نظامی را قبل از روز شکرگزاری به امضا رساند که مهم‌ترین تغییر در مزایای کارکنان در طی سال‌ها است . اما کنگره دوباره به دنبال راه‌هایی برای اصلاح هزینه‌های سربازان و مدرن کردن خدمات تمام‌وقت در میان تهدیدهای تازه در حال شکوفایی در سراسر جهان است .

سناتور جان مک کین ، R - Ariz گفت : " Promotions با توجه به برنامه‌های قابل‌پیش‌بینی تنها با در نظر گرفتن شایستگی در نظر گرفته می‌شوند . " حتی پس از بیش از یک دهه خدمت ، اساسا ً هیچ تفاوتی در بین افسران عصر یک‌سان وجود ندارد . آیا واقعاً به این دلیل است که همه آن‌ها یک‌سان عمل می‌کنند یا لایق همان رتبه هستند ؟ "
سیستم ارتقا مامور در سال ۱۹۸۰ توسط کنگره برای تحکیم مجموعه‌ای از کنوانسیون‌های مورد استفاده در خدمات نظامی مورد بررسی قرار گرفت ، اما این سیستم از آن زمان به عنوان یک دوره از فن‌آوری پیشرفته که نیازمند تخصص با تخصص خاص است مورد انتقاد قرار گرفته‌است .
دیوید چو ، معاون سابق دفاع برای پرسنل و آمادگی ، به کمیته خدمات مسلح گفت : " من اساسا ً فکر می‌کنم که اساسا ً نه در مورد یک محدودیت خاص ، بلکه در مورد این پارادایم است که همه افسران به دنبال آن هستند … ما همه افسرانی را تربیت می‌کنیم که رئیس پرسنل باشند . "
افسران در حال حاضر تقریبا ً همیشه با یک کلاهک ۳۰ ساله بر روی خدمات خود مواجه هستند ، به این معنی که آن‌ها اغلب در سن ۵۲ سالگی خدمات خود را ترک می‌کنند . برنارد Rostker ، معاون سابق پرسنل و آمادگی و هم اکنون در شرکت رند ، گفت که این یک قانون است که " هیچ معنایی ندارد و باید تغییر یابد تا خدمت طولانی‌تر برای انواعی از مشاغلی مانند جنگ سایبری ، پزشکی ، سپاه ، هوش و اکتساب تغییر یابد .
سناتور جک رید ، D - R.I. ، یکی از اعضای این کمیته ، گفت که " سیاست‌هایی که servicemembers ۷۰ ساله " را وادار به خروج افرادی می‌کنند که درجه پیشرفت نمی‌کنند ممکن است از تخصص لازم اجتناب کنند .
رید گفت : " ممکن است این سیستم مناسب برای مشاغل بسیار فنی مانند متخصصان سایبری ، خلبانان ، پزشکان و یا اپراتورهای ویژه باشد که در آن‌ها ممکن است میلیون ‌ها دلار در آموزش سرمایه‌گذاری کرده باشیم . "
جلسه دادرسی اولیه سنا قرار است در پی پی‌گیری مجموعه‌ای از جلسات دیگر باشد که در سال آینده گسترش خواهند یافت و مک کین گفته که می‌تواند بر مسائل پرسنل دیگر مانند مراقبت بهداشتی و تغییر پرداخت‌ها تمرکز کند .
کمیته خدمات مسلح مجلس قصد دارد ابتدا با سیستم Tricare مقابله کند که مراقبت‌های بهداشتی و بیمه را به servicemembers و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهد . یک کمیته بررسی روبان آبی که توسط کنگره انتخاب شد گزارشی در ماه فوریه منتشر کرد که خواستار تغییرات عمده در ماه فوریه شد.
مجلس شهادت انجمن افسران نظامی آمریکا و اتحادیه ملی گارد ملی را خواهد شنید .
جلسات دادرسی کنگره می‌تواند منجر به طرح پیشنهادی اصلاحات جدیدی شود که در لایحه authorization دفاع در سال آینده ، مشابه با تغییراتی که هفته گذشته یک سیستم بازنشستگی نظامی با سبک ۴۰۱ ( k ) ایجاد کرد ، انجام شود .
رید گفت که حدود یک سوم بودجه وزارت دفاع به هزینه‌های پرسنل اختصاص دارد اما این درصد از نیمی از تعداد نیروهای فعال در حال خدمت در سال ۱۹۸۰ پشتیبانی می‌کند .
او گفت که ایالات‌متحده ممکن است خود را از یک ارتش کارآمد با پول بسیار گران‌قیمت و سیستم‌های سود پر کند .





پایگاه آموزش امنیت داخلی جانبازان ناتوان فوتبال حرفه ای معرفی منابع کمک آموزشی گروه انسانی در کنکور 97 جزئیات خرید بیمه خدمت سربازی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.