هیات سوم

نوشته هالی وود
منچستر , تورن - مدیر میانی مرکز پزشکی و پزشکی منچستر و مرکز پزشکی در تلاش است تا اتهامات مربوط به مراقبت‌های استاندارد در این تاسیسات را مورد خطاب قرار دهد اما تصدیق کرده‌است که فرهنگ نمی‌تواند یک شبه تغییر کند .
آلفرد وگنر , که کمی بیش از یک هفته پیش در منچستر زندگی می‌کرد , از سربازان قدیمی چهارشنبه درباره مراقبت بد , تشخیص اشتباه و ناکامی در خدمات بهداشت روانی ناکافی شنید .


مزایای آموزشی قانون ایالتی بازیکنان کلیدی نوع پیام قانون مدنی پایگاه آموزش




ما اتاق زیادی برای بهبود داریم . او پس از گذراندن چند ساعت با سربازان قدیمی گفت : " ما باید کمی گوش‌های خود را باز کنیم . " ما باید به حرفه‌ای سربازان قدیمی مان گوش دهیم تا این بهبودها را انجام دهند . "

سرپرست امور سربازان بازنشسته , دیوید مک گری , اخیرا ً دو رهبر ارشد بیمارستان را برکنار کرد و دستور داد که پس از گزارش روزنامه بوستون گلوب , بازرس کل پزشکی این بیمارستان را بررسی کند . او همچنین به بازرس کل سازمان ملل دستور داده‌است تا تحقیقات خود را انجام دهد و در نظر دارد تا با هیات نمایندگان کنگره ایالت در این بیمارستان دیدار کند .
او گفت که یک تحلیل از این که خدمات از منچستر مفقود شده‌اند را آغاز کرده‌است , یک متخصص قلب نیمه‌وقت را استخدام کرده و سیستم را برای خواندن برنامه‌های دوردست افتتاح خواهد کرد و این جمعه مرکزی را افتتاح خواهد کرد که به سربازان قدیمی که به انتخاب دسترسی دارند کمک می‌کند . آن‌ها همچنین به سرعت برای راه‌اندازی تسهیلات پزشکی همراه پس از شکست یک لوله در هفته گذشته , باعث سیل در تعدادی از زمین شدند .
من عمیقا ً متعهد به حصول اطمینان از پیشرفت هستیم . این ماموریت شخصی است . "
در تالار شهر , سربازان قدیمی گفتند که آن‌ها شانسی را به ما خواهند داد اما شک داشتند که قادر به تغییر سیستم باشد که خیلی‌ها معتقدند مسئول مشکلات در مرکز پزشکی هستند .
کریگ هانی , یک کهنه سرباز خلیج‌فارس که شکایت داشت که فقدان خدمات بهداشت روانی , افسردگی و دو قطبی او را به خشم آورده‌است , گفت : " من با یک ذهن باز و بسیار شجاعانه برای انجام این ماموریت احساس همدردی می‌کنم . "
او گفت : " او آنچه را که تحت کنترل اوست انجام خواهد داد . " اما متاسفانه , فرهنگ و بوروکراسی درون va بالای سرش است . او می‌تواند تمام روز توصیه‌هایی بنماید . اما اگر واشنگتن از اضافه کردن پول بیشتر یا یک بیمارستان و بیمارستان کامل در اینجا در نیوهمپشایر حمایت نکند , کار او با سرعت لاک‌پشت خواهد بود . "
او در روز سه‌شنبه گفت که بازرسان و بازرسان " از اوایل هفته گذشته با جزئیات به این اتهامات رسیدگی کرده‌اند و ما نزدیک به اعلام هیات سوم متخصصان پزشکی هستیم که گزارش نهایی خود را بازبینی خواهند کرد. "
یک سخنگوی روز چهارشنبه گفت که وزیر همچنین قصد دارد با کارمندانی که اتاق عمل پر هجوم را توصیف کرده‌اند ملاقات کند , ابزارهای جراحی که همیشه استریلیزه نشده اند و بیمارانی که شرایط آن‌ها نادیده گرفته نشده یا به درستی درمان نمی‌شوند .
یکی از آن‌ها کارمند " اد میلیبند " است که گفت او منتظر جلسه است .
او گفت : " من فکر می‌کنم که این اولین گام تاریخی برای یک رئیس va دائمی برای رسیدن به بن‌بست خواهد بود و امیدوار است که آغاز گفتگو نه تنها به سمت حل مسایل مربوط به اصلاحات در سطح ملی باشد " .
با این حال او و چند پزشک دیگر گفتند که آن‌ها اطمینان ندارند که تحقیقات بازرس کل " مرور کاملا ً مستقل " خواهد بود . آن‌ها خواستار تحقیق در طرف سوم از ابتدا هستند, نه فقط یک هیات خارج برای بازبینی نتایج تحقیق .
وزیر پزشکی بیمارستان گفت : " من درخواستی را برای تحقیق در مورد ( بازرس کل ) در ماه آوریل ارسال کرده بودم و آن‌ها حتی به ادعاهای من در آن زمان پاسخ ندادند , بنابراین ما به این موضوع ایمان نداریم . "



امنیت داخلی جانبازان ناتوان فوتبال حرفه ای کسر مالیات چگونه مهارت کنترل خشم را به کودکان بیاموزیم شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی 97



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.