پایگاه آموزش

Military.com | با امید هاج Seck
Lump Sum ؟ برنامه پس‌انداز Thrift ؟ حالا گیج شده ؟
وزارت دفاع در حال راه‌اندازی مجموعه‌ای از اقدامات آموزشی و ابزار برای کمک به سربازان جهت درک سیستم و اتخاذ تصمیمات آگاهانه است .
این ابزارها به ویژه برای سربازانی که مجبور به انتخاب یک سیستم بازنشستگی جدید یا باقی ماندن با میراث باقی مانده از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ ، با کم‌تر از ۱۲ سال خدمت ، و اعضای گارد ملی و Reserve که از نقاط بازنشستگی کم‌تر هستند ، مناسب هستند .



خانه قدیمی سرطان پروستات احضاریه شهادت دپارتمان دفاع شرایط پذیرش امنیت داخلی



آنتونی Kurta ، معاون وزیر دفاع برای پرسنل و آمادگی در روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که برای این افراد خدمات در پیوند دو سیستم ، پنتاگون یک ماشین‌حساب آنلاین ایجاد می‌کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد گزینه‌های بازنشستگی خود را مقایسه کنند و یک تصمیم آگاهانه اتخاذ کنند .

اطلاعات بیشتری در مورد مرکز بازنشستگی Military.com's بدست آورید
" It's یک ماشین‌حساب دولتی . " Kurta گفت : " ما همه محاسبات را انجام دادیم و بررسی کردیم که همه مطالب ارائه‌شده از ماشین‌حساب صحیح است .
او گفت که ماشین‌حساب به سربازان اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به شغل و مسیر شغلی و اهداف آینده را برای " یک راه‌حل انفرادی و محاسبه فردی " وارد کنند تا به آن‌ها کمک کند که انتخاب خود را انجام دهند .
او گفت که این ابزار در مراحل نهایی برنامه‌ریزی شدن است و در چند هفته آینده در دسترس خواهد بود .
سیستم بازنشستگی جدید بازنشستگی برای اجازه دادن به نیروهای نظامی در هر رتبه برای صرفه‌جویی در آینده ، به جای اعطای حقوق بازنشستگی به کسانی که پس از ۲۰ سال بازنشسته می‌شوند ، طراحی شده‌است .
همچنین یک طرح پس‌انداز Thrift را معرفی می‌کند ، مشابه با ۴۰۱ ( k ) ، که به اعضای خدمات امکان ذخیره تا ۵ درصد از حقوق خود را می‌دهد ، که دولت با آن تطبیق خواهد کرد .
آن‌هایی که این کار را به آستانه بازنشستگی ۲۰ ساله می‌رسانند ، قادر خواهند بود پرداخت مبلغ ۵۰ یا ۲۵ درصد از مزایای بازنشستگی و یک چک مستمری بازنشستگی یا یک طرح بازنشستگی سنتی را انتخاب کنند .
همه نیروهای نظامی که پس از آغاز سال ۲۰۱۸ وارد ارتش می‌شوند بخشی از سیستم جدید خواهند بود . اما برای آن‌هایی که بین این دو انتخاب می‌کنند ، ارتش نیاز به آموزش مالی به عنوان پیش‌نیاز برای BRS دارد . برای انتخاب افراد ، سربازان باید گواهی تکمیل برنامه‌درسی جدید آموزشی که این هفته آغاز شد را نشان دهند .
Kurta گفت : " واضح است که خدمات آموزش مالی بسیار قوی دارند ، اما ما متوجه شدیم که به یک برنامه آموزش مالی همراه نیاز داریم که به طور خاص بر سیستم بازنشستگی هماهنگ تمرکز داشته باشد و به ویژه هنگامی که در حال صحبت کردن در مورد امروز هستیم، به کسانی که قصد دارند وارد سیستم جدید شوند یا این که این توانایی را دارند . "
این دوره‌ها در پایگاه آموزش نظامی به صورت آنلاین در دسترس هستند و همچنین در OneSource نظامی حضور دارند که به اعضای خانواده و سربازان ذخیره اجازه دسترسی به این مواد بدون دسترسی به کارت اعتباری دولتی را می‌دهد .
برای کمک بیشتر به روند تصمیم‌گیری ، مدیر آمادگی مالی پنتاگون ، وین بازول گفت که وزارت دفاع صدها مشاور را آموزش داده و با سهام داران انجمن ، مانند بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری در جوامع نظامی ، برای کوتاه کردن آن‌ها در سیستم بازنشستگی و نحوه کمک به اعضای خدمات آموزش داده‌است .
وقتی بازنشستگی نزدیک می‌شود ، مقامات گفتند که از بازخورد اعضای خدمات جهت بهبود آموزش استفاده خواهند کرد . یک دوره کنسولی در ژانویه ۲۰۱۸ شروع خواهد شد تا همزمان با بازنشستگی گسترش یابد .
Kurta گفت : " من فکر می‌کنم مبالغه کردن یکی از مهم‌ترین تغییرات در حقوق و مزایای نظامی است که ما طی ۷۰ سال گذشته داشته‌ایم . "


جانبازان ناتوان فوتبال حرفه ای کسر مالیات جوامع روستایی تسهیلات ایثارگری مشمولان خدمت سربازی متولد 1372 به بعد مشمولین امریه سربازی چه افرادی هستند ؟




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.