سود سهام

Military.com
IRRRL مخفف نرخ بهره کاهش نرخ بهره است . این وام‌ها معمولا ً برای کاهش نرخ بهره borrower's یا تبدیل یک وام مسکن نرخ قابل تنظیم ( ARM ) به یک وام مسکن ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرند .
همانطور که you'd پیش‌بینی می‌کند ، IRRLs معمولا ً باید منجر به کاهش نرخ بهره شود . در غیر این صورت ، چرا refinance ؟ با این حال ، یک استثنا وجود دارد : هنگامی که refinancing یک وام نرخ قابل تنظیم VA ( ARM ) را به نرخ ثابت افزایش می‌دهد نرخ سود ممکن است افزایش یابد.
علاوه بر این ، برخی واقعیات دیگر نیز وجود دارند که هر کسی با توجه به آن باید بداند .



مدرک دیپلم مدیر ارتباطات دفاع ملی انتخاب قدیمی اسامی بنیاد هیات استیناف





اول اینکه ، هیچ ارزیابی اعتباری یا اعتباری توسط the مورد نیاز است . با این حال باید آگاه باشید که وام دهندگان به هر حال به یک گزارش ارزیابی و اعتبار نیاز دارند .

دوم ، گواهی صلاحیت لازم نیست . وام‌دهنده شما می‌تواند از روش تایید ایمیل VA برای کاهش نرخ بهره به جای گواهی صلاحیت استفاده کند .
علاوه بر این، تنها در صورتی می‌تواند این کار را انجام دهد که شما از صلاحیت خود برای یک وام VA بر روی همان املاکی که می‌خواهید استفاده کنید ، استفاده کنید . این کار باید a refinance باشد ، و آن استفاده مجدد از مزایایی که قبلا ً استفاده کرده‌اید را استفاده خواهد کرد . شما ممکن است با گرفتن وام VA وقتی که شما خانه خود را می‌خرید و یا با جایگزین کردن صلاحیت خود به عنوان فروشنده ، از استحقاق خود استفاده کرده‌اید ، اگر این وام را فرض کردید . اگر گواهی صلاحیت خود را دارید ، آن را به وام‌دهنده بدهید تا استفاده قبلی از استحقاق خود را نشان دهید .
یک حقیقت مهم دیگر : یک IRRRL ممکن است با " پولی خارج از جیب " از جمله تمام هزینه‌ها در وام جدید و یا با استفاده از وام جدید با نرخ بهره بالا انجام شود که قرض دهنده را قادر سازد هزینه‌ها را بپردازد . ( به یاد داشته باشید: نرخ بهره در این وام جدید باید کم‌تر از نرخ وام قدیمی باشد مگر این که خطر را به یک وام مسکن ثابت نگه دارید ) .
از وام‌دهنده فعلی خود راضی نیستید ؟ با این حال ، هیچ وام‌دهنده به شما نیاز ندارد که به شما کمک کند ، با این حال ، هر گونه وام‌دهنده انتخابی شما ممکن است درخواست شما را برای یک IRRRL پردازش کند . در حالی که وام‌دهنده فعلی شما ممکن است بهترین مکان برای شروع خرید باشد ، شما مجبور نیستید به وام‌دهنده مراجعه کنید، حالا پول خود را به قرض می‌دهید و یا قرض دهنده را از شما قرض می‌گیرید .
سربازان قدیمی به شدت اصرار دارند که با چندین وام‌دهنده تماس بگیرند . ممکن است تفاوت‌های بزرگی در عبارات ارایه‌شده توسط وام دهندگان مختلف وجود داشته باشد .
بعضی از وام دهندگان ممکن است با شما تماس بگیرند و پیشنهاد دهند که آن‌ها تنها وام‌دهنده هستند که قدرت تصمیم‌گیری دارند . به یاد داشته باشید - هر وام‌دهنده ممکن است شما را به یک IRRRL تبدیل کند .
برخی وام دهندگان ممکن است بگویند که VA نیازمند هزینه‌های بستن خاص است که باید در این وام گنجانده شود . به یاد داشته باشید - تنها هزینه مورد نیاز by ، هزینه سرمایه‌گذاری ۱ تا نیمی از مبلغ وام است که ممکن است به صورت نقدی پرداخت شود و یا در این وام گنجانده شود .
شما نباید هیچ پول نقد از درآمد حاصل از وام دریافت کنید .
نیاز به سکونت برای یک IRRRL متفاوت از دیگر وام‌های VA است . زمانی که وام your را دریافت کردید ، شما گواهی‌نامه دریافت کرده‌اید یا قصد اشغال خانه را دارید . برای این کار فقط باید گواهی کنید که قبلا ً آن را اشغال کرده‌اید .
این وام ممکن است از مجموع ترازنامه مالی فعلی ، به علاوه هزینه‌های مجاز و هزینه‌های بستن ، از جمله هزینه سرمایه و افزایش ۲ نقطه تخفیف ، فراتر رود . همچنین می‌توانید به ۶، ۰۰۰ دلار افزایش بهره‌وری انرژی در این وام بیفزایید . اما نکته : اضافه کردن همه این موارد به وام شما ممکن است منجر به وضعیتی شود که شما بیش از ارزش بازار عادلانه آن را به آن بدهکار باشید و سود سهام را کاهش دهید زیرا پرداخت شما تا حد ممکن پایین نخواهد رفت . همچنین ، شما می‌توانید به راحتی می‌توانید خانه را به اندازه کافی برای پرداخت پول قرضی به اندازه کافی بفروشید .


مصارف تفریحی میزان حقوق سلاح گرم مدیریت استعداد دریافت دفترچه و کلید سوالات آزمون سراسری ۹۶ مشاوره پروژه کسری خدمت نظام وظیفه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.