مصارف تفریحی

[۱۰ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | با ماکس سیمون
ماکس سیمون مدیر عامل و بنیانگذار رسانه گل‌های سبز است که تلاش می‌کند ننگ اجتماعی اطراف گیاه شاهدانه را تغییر دهد .
کهنه سربازان ارتش با شماری از مسائل چالش برانگیز در جبهه شاهدانه روبرو هستند که همگی به لطف قوانین و مقررات فدرال منسوخ شده‌اند.
دردناک‌ترین این ها این واقعیت است که گیاه شاهدانه هنوز به عنوان برنامه‌ای تحت کنترل من طبقه‌بندی می‌شود که به این معنی است که در حال حاضر هیچ مصرف پزشکی پذیرفته نشده است و به طور مشابه به موادی مانند هروئین و meth طبقه‌بندی می‌شود .
به همین دلیل ، دولت ایالات‌متحده از سربازان ارتش که به شاهدانه پزشکی دسترسی دارند ، حمایت نمی‌کند . اداره امور سربازان قدیمی ( VA ) :


صندوق خدمات روسای کمیته ارشد نظامی لژیون آمریکایی بنیاد آمریکایی میزان حقوق





VA پزشکان نمی‌توانند گیاه شاهدانه را توصیه کنند .

VA ممکن است تنها داروهایی تجویز کنند که توسط اداره غذا و داروی آمریکا برای مصرف دارویی تایید شده‌اند ، مانند opioids و دیگر داروهای دارویی که مضر تر از گیاه شاهدانه هستند .
VA از کمک به سربازان قدیمی با برنامه cannabis پزشکی دولتی آن‌ها منع شده‌اند .
pharmacies ممکن است نسخه‌ای از cannabis پزشکی را پر کنند .
VA برای سربازان قدیمی از هیچ منبعی برای گیاه شاهدانه هزینه نخواهد کرد .
هر گونه استفاده از گیاه شاهدانه به شدت ممنوع است .
سربازان کارآزموده VA تحت شرایط استخدام در معرض آزمایش مواد مخدر قرار دارند .
همانطور که می‌بینید ، گیاه شاهدانه را به هیچ وجه تحمل نمی‌کند ، شکل و فرم توسط VA که می‌تواند تاثیر بسیار مخربی بر سربازان قدیمی داشته باشد .
ادعا می‌شود که گیاه شاهدانه هیچ ارزش دارویی ندارد .
برای پرداختن به پوچی این موضوع ، تحقیقات قابل‌توجهی در مجلات منتشر شده در مورد این که چگونه شاهدانه به سربازان قدیمی کمک می‌کند ، وجود دارد :
مطالعات نشان داده‌اند که شاهدانه می‌تواند به درمان درد کمک کند که بسیاری از کهنه سربازان از آن رنج می‌برند ( سربازان کهنه‌کار ۴۰ درصد بیشتر از nonveterans رنج می‌برند ) .
Cannabis برای کمک به کسانی پیدا شده‌است که از اختلال استرس پس از حادثه رنج می‌برند ، که بسیاری از هر پنج سرباز نظامی از آن رنج می‌برند .
طبق گفته VA ، حدود ۲۰ سرباز قدیمی هر روز خودکشی می‌کنند و دسترسی به این شاهدانه با نرخ‌های خودکشی کم‌تر ، به ویژه در میان جوانان ، همراه بوده‌است .
تحقیقات بیشتری باید انجام شود ، اما این ادعا که گیاه شاهدانه هیچ ارزش پزشکی ندارد ، یک قرص سخت برای بلعیدن است .
بسیاری از کهنه سربازان برای بردن داروهای مضر دارویی از جمله opioids که بسیار اعتیادآور هستند ، مورد تشویق قرار می‌گیرند . اگر کهنه سربازان بتوانند به مصارف تفریحی الکل مصرف کنند ، آن‌ها باید قادر به مصرف حشیش باشند که به صورت تصاعدی برای اهداف پزشکی امن‌تر است .
دولت فعلی کاره‌ای زیادی برای پیشبرد این مساله انجام نمی‌دهد .
دولت ترامپ به تازگی مقامات VA را به کنگره فرستاده‌است تا به طور مستقیم با سه لایحه با هدف کمک به سربازان قدیمی برای دستیابی به شاهدانه پزشکی و اجازه دادن به تحقیقات بهتر ، مخالفت کنند .
بنا بر گزارش‌ها ، آن‌ها وام‌های خانگی به سربازان قدیمی که در صنعت شاهدانه کار می‌کنند را تکذیب کرده‌اند.
قانونی که به سربازان قدیمی کمک خواهد کرد تا به cannabis پزشکی دسترسی پیدا کنند ، به دلیل مخالفت‌های شدید از سوی VA ، از لایحه صرف هزینه در کنگره برداشته شد .
صرف‌نظر از اعتقادات سیاسی شما ، این کاملا ً غیرقابل‌قبول است . سربازان ارتش با افتخار کشورمان را خدمت کرده‌اند و کم‌ترین کاری که می‌توانیم برای این مردان و زنان شجاع انجام دهیم این است که به آن‌ها در دسترسی به پزشکی ثابت که ایمن‌تر از داروهای دارویی است که اغلب تجویز می‌شوند ، دسترسی داشته باشند.
علاوه بر این، هیچ سرباز کهنه‌کار نظامی نباید مجبور شود با اعطای وام به خانه VA و یا آی سی جی به سادگی معامله کند ، زیرا آن‌ها امرار معاش می‌کنند و از طریق شغلی در صنعت شاهدانه زندگی خود را تامین می‌کنند .
دولت فدرال به دلیل بهبود سیاست شاهدانه فدرال برای سربازان قدیمی چه می‌تواند باشد ؟
کامل‌ترین راه برای دولت فدرال این است که سیاست شاه دانه فدرال را نسبت به سربازان قدیمی بیشتر مطلوب کند . این کار باعث خواهد شد تا از برنامه ۱ که می‌تواند از طریق کنگره یا از طریق عمل مستقیم از شاخه اجرایی به دست آید ، به دست آورد .



سلاح گرم مدیریت استعداد داوطلبان حزب دسترسی سربازان بیماری واریکوسل و شرایط معافیت آن از سربازی نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی 97





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.