میزان حقوق

ستاره‌ها و نوارها توسط جیسون Behnke
منامه ، بحرین - - اعضای خدمات باید به زودی تصمیم بگیرند که برنامه‌های بازنشستگی خود را حفظ کنند یا در یک برنامه جدید ثبت‌نام کنند که بیشتر شبیه به آن‌هایی است که در بخش خصوصی موجود هستند .
آموزش مورد نیاز برای اعضای سرویس باید تصمیم بگیرد که آیا به طرح جدید که با نام سیستم بازنشستگی Blended شناخته می‌شود ، تغییر کند یا خیر ، باید تا روز ۳۱ دسامبر تکمیل شود .



قابل تعویض تولید مثلی جمهوری خواه استدلال منطقی ستاد فرمانده سلاح گرم




در حال حاضر ، اعضای بازنشسته خدمات در هر ماه ۵۰ درصد از میانگین سه سال حقوق پایه خود را دریافت می‌کنند ، به اضافه ۲.۵ درصد بیشتر برای هر سال خدمت فعال بعد از ۲۰ سال .

با طرح جدید ، پرداخت به ۴۰ درصد و ۲ درصد بیشتر برای هر سال خدمت فعال بعد از ۲۰ سال کاهش می‌یابد .
با این حال ، برنامه جدید شامل مشارکت تطبیق با برنامه پس‌انداز Thrift ، برنامه‌ای مشابه با ۴۰۱ ( k ) سنتی است . اعضای خدمات می‌توانند انتخاب کنند که پولشان را در وجوه مختلف سرمایه‌گذاری کنند و ریسک متفاوتی داشته باشند.
بسیاری از اعضای خدمات پیش از این به برنامه پس‌انداز Thrift کمک کرده‌اند . براساس سیستم بازنشستگی Blended ، دولت به ۴ درصد کمک خواهد کرد .
اعضای خدمات با کم‌تر از ۱۲ سال خدمت می‌توانند در سال ۲۰۱۸ طرح بازنشستگی جدید را انتخاب کنند . از آغاز ژانویه ، همه servicemembers جدید به طور خودکار در این طرح جدید ثبت‌نام کرده‌اند .
آموزش اجباری ، servicemembers را به یک ماشین‌حساب بازنشستگی هدایت می‌کند که می‌تواند به آن‌ها در تصمیم‌گیری درباره تغییر برنامه کمک کند . تفاوت در منافع ممکن است به صدها هزار دلار برسد .
کلاس دوم گابریل Robidart , یک ملوان که نزدیک به ۱۰ سال خدمت در بحرین مستقر است , گفت : " من می‌خواهم به این دلیل به نیروی دریایی ملحق شوم که تحت سیستم بازنشستگی قدیمی قرار دارد . من فکر می‌کنم ( طرح بازنشستگی میراث ) بیشتر در دراز مدت به من سود می‌رساند ."
بدون در نظر گرفتن افزایش حقوق و یا مالیات در آینده ، اگر E - ۷ با ۲۰ سال خدمت بازنشسته شود و برای ۴۰ سال دیگر زندگی کند ، او در طول آن زمان تقریبا ً ۱.۱ میلیون دلار به دست خواهد آورد . همان E - ۷ که تحت برنامه جدید بازنشسته می‌شود ، ۸۷۶، ۷۸۷ دلار به علاوه درآمد سرمایه‌گذاری اضافی از برنامه پس‌انداز Thrift دریافت خواهد کرد .
یک شرکت servicemember که سالانه ۵۰۰۰ دلار کمک می‌کند ، با وجوه تطبیقی دولت و نرخ سالانه ۵ درصد بازگشت ، به حدود ۲۰۰، ۰۰۰ دلار ، به استثنای تورم و مالیات ، پایان خواهد داد .
همانند یک ۴۰۱ ( k ) ، شرکت کنندگان باید تا سن ۵۹ / ۱ سال صبر کنند تا از برنامه پس‌انداز بدون مجازات کناره‌گیری کنند .
برای اعضای خدمات نزدیک به نشانه شغلی ۱۲ ساله که سرمایه‌گذاری زیادی در برنامه پس‌انداز Thrift سرمایه‌گذاری کرده‌است ، تغییر ممکن است مفید نباشد .
تنها حدود ۲۰ درصد از اعضای خدمات آن را به علامت ۲۰ ساله خود تبدیل می‌کنند . بیشتر کسانی که هرگز به جایی نمی‌رسند که بتوانند آن حقوق بازنشستگی ماهانه را جمع‌آوری کنند .
برای ملوانان ، "Naomi Vanduser " ، که اولین دوره نام‌نویسی خود است و ممکن است پیش از ۲۰ سال به اتمام برسد ، برنامه جدید به این مساله کمک می‌کند که در صندوق پس‌انداز Thrift پول بیشتری سرمایه‌گذاری کند ، که در آن زمان می‌تواند به ۴۰۱ ( k ) برسد .
او گفت : " من می‌دانم که آیا I'm باید ۲۰ سال سن داشته باشد و به جای هیچ چیز ، چیزی به دست بیاورم . بنابراین ، اگر من بعد از استخدام بعدی ام بیرون بروم ، حداقل با چیزی کنار می‌روم ."
سیستم بازنشستگی Blended نیز مشوق‌های دیگری مانند ادامه پاداش در ۱۲ سال سابقه خدمت به خدمت و گزینه دریافت پرداخت‌ها در پرداخت‌ها را ارائه می‌دهد . با این حال ، انتخاب یک پرداخت یکجای مبلغ کلانی نیز به میزان زیادی بر میزان حقوق بازنشستگی که در طول عمر خود دریافت خواهند کرد ، تاثیر می‌گذارد .




مدیریت استعداد داوطلبان حزب دسترسی سربازان عوارض گمرکی در خصوص دوره زبان انگلیسی USMLE چه می دانید اخبار پروژه کسری خدمت




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.