مدیریت استعداد

Military.com | نوشته ریچارد Sisk
اشتون کارتر ، وزیر دفاع ، روز پنجشنبه از اولین مرحله از " نیروی جامع " پرسنل "آینده " خود پرده‌برداری کرد و اصلاحات مدیریتی که شامل آنچه که می‌تواند یک پیشنهاد بحث‌برانگیز در مورد مساله پرداخت باشد را شامل می‌شود .
کارتر در اقدامی که به احتمال زیاد نگرانی‌هایی را در صفوف افزایش می‌دهد ، اظهار داشت : " اصول مدیریت استعداد باید تحت‌تاثیر " اصول مدیریت استعداد " قرار بگیرند .
براساس یک برگه در مورد این طرح ، پنتاگون در حال پیشرفت با " مطالعه جامع برای اهداف همسو کردن بهتر و ویژه با اصول مدیریت استعداد است " .
این سند چیزی را که با عنوان " مدیریت استعداد " و یا ارائه جزئیات دیگر به آن اشاره شده‌بود را مشخص نکرد ، اما گفت : " این مطالعه بر یافته‌های اخیر کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون نوسازی از طریق تمرکز انحصاری بر اصلاحات احتمالی مرتبط با حقوق اساسی و ویژه ، بنا خواهد کرد ."
هنگامی که درخواست توضیح شد ، یک مقام ارشد دفاع ، که در زمینه پس‌زمینه صحبت می‌کرد ، گفت قصد Carter's برای اصلاح شیوه‌ای است که ارتش به سربازان خود دست‌مزد بیشتری می‌دهد تا با شیوه‌ای که شرکت‌های بزرگ برای جذب استعدادها با آن‌ها مواجه هستند ، هم‌کاری بیشتری داشته باشند .
این مقام گفت : " در حال حاضر همه براساس رتبه و زمان شما نمره می‌دهند ، اما " این امر ضرورتا ً به نحوه انجام این کار توسط شرکت‌ها بستگی دارد - - شما ممکن است در همان تیم باشید و مقادیر متفاوتی ایجاد کنید " چون دستمزدها برای مهارت‌های خاص متفاوت بودند .



خدمات ماهیانه نظم  بخشیدن جنگ خلیج اداره رفاه مراکز حدمات داوطلبان حزب







این مقام گفت : " ما فرهنگ تساوی طلبانه " در ارتش داریم و بنابراین یک متخصص E - ۵ signalman ، یا تکنسین اینترنتی ، احتمالا ً به همان اندازه پرداخت خواهند شد .

سوال این است - - اگر ما باید بیشتر بپردازیم تا " برای مثال ، یک متخصص سایبری - " چگونه این کار را انجام دهیم ، فرهنگ چگونه آن را می‌پذیرد ؟ سعی می‌کنیم آنچه را که می‌خواهیم به دست آوریم . این مقام گفت : " ما واقعا ً پاسخ واقعی داریم . "
کارتر در مورد عناصر " نیروی آینده " از جمله sabbaticals و enticements برای متخصصان تکنولوژی برتر از زمان تصدی مقام در فوریه گذشته بحث کرده‌است و طرح‌های وی با هدف کلی او در ساخت پنتاگون و عملکرد خدمات بیشتر شبیه به کسب و کارها بوده‌است .
هدف مشابهی در پشت ابتکار بهتر خرید "قدرت خرید " برای بازسازی فرآیند کسب سلاح برای سیستم‌های سلاح بود . این مقام گفت که برخی از تغییراتی که توسط کارتر پیشنهاد شده‌است نیازمند تایید کنگره است در حالی که برخی دیگر می‌توانند به طور داخلی آغاز شوند .
مقام ارشد دفاع جدول زمانی برای اجرای تغییرات پرسنلی پیشنهاد نداد اما گفت که آن‌ها از زمان لغو خدمت سربازی و اتخاذ تمام نیروی داوطلب در اوایل دهه ۱۹۷۰ ، به مهم‌ترین اصلاحات مدیریتی در پنتاگون رسیدند .
این مقام گفت کارتر " برای ایجاد تغییرات سریع " عجله داشت . رئیس‌جمهور اوباما بیش از یک سال است که در مقام ریاست‌جمهوری باقی مانده‌است و کارتر احتمالا ً در اداره بعدی در پنتاگون خواهد بود .
وی در سخنرانی درباره طرح دانشگاه جورج‌واشنگتن ، هفته گذشته به حملات تروریستی پاریس و سایر بحران‌های جهان اشاره کرد تا دانشجویان را بر آن داشته باشد که خدمت سربازی را در ارتش در نظر بگیرند تا کشور خود و دنیای خود را بهتر کنند .
با این حال ، کارتر گفت : " من می‌دانم که همه نمی‌خواهند به طور رسمی خدمت کنند ، و همه چیز خوب است - هر چند من می‌خواهم که آمریکایی‌های بیشتری در معرض این احتمال قرار بگیرند ."
everyone's قصد مشارکت در خدمات عمومی برای کل حرفه خود را ندارند ، یا برخی ممکن است این کار را فقط برای مدتی ، یا در طول سال‌ها انجام دهند . او گفت : " That's هم خوب است. "
کارتر گفت : "شما اغلب این افکار را از وزیر دفاع می‌شنوید ، اما همه آن‌ها برای ساختن آنچه که من نیروی خود را برای آینده می‌نامم ، حیاتی هستند " .
او گفت : " در حالی که ارتش نمی‌تواند و نباید همه جنبه‌های بخش خصوصی را تکرار کند ، ما می‌توانیم بهترین روش‌ها ، فن‌آوری‌ها ، و تکنیک‌های مدیریت پرسنل را به روش‌های معمول که کار می‌کنند ، قرض بگیریم ، به طوری که در نسل‌های آینده ، ما جذب افراد با توانایی بالا که امروز داریم ، ادامه خواهیم داد."



دسترسی سربازان عوارض گمرکی سربازان آبی سراسر مملکت برای افزایش هوش کودک تا قبل از دو سالگی چکار کنیم ؟ مدارک معافیت سربازی چیست ؟




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.