داوطلبان حزب

Military.com | با برندان نیومن
هیچ نامزد ریاست‌جمهوری ثالث در نشست بعدی week's که به مسائل مربوط به سربازان قدیمی اختصاص دارد ، شرکت خواهند کرد .
مت Lauer ( مت Lauer ) میزبان what's است که در روز چهارشنبه ۸ بعد از ظهر روز چهارشنبه در شهر نیویورک ، در دریای Intrepid ، پایگاه هوایی & Air ، site USS ، Intrepid decommissioned، مجری خواهد شد .
این رویداد ساعتی که توسط سازمان سربازان قدیمی عراق و کهنه سربازان قدیمی آمریکا سازماندهی شده‌بود ، در شبکه ان بی سی و MSNBC روی صفحه فیس بوک پخش خواهد شد .


قوانین قدیمی نقطه شروع زمین های مقدس امنیت ملی حبس ابد دسترسی سربازان





در طی این رویداد ، نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه ، دونالد ترامپ و رقیب دموکرات او ، هیلاری کلینتون ، به جای بحث در مورد مسائل مربوط به صحنه ، ظاهر جداگانه‌ای برای سوالات می‌دانی از Lauer و سربازان قدیمی خواهند داشت .

به گفته IAVA ، نامزدهای حزب سوم ، گری جانسون ، فرماندار سابق جمهوریخواه نیو مکزیکو که بر روی بلیط Libertarian رقابت می‌کنند ، و جیل آستین ، یک پزشک که از طرف حزب سبز حمایت می‌شود ، در این گردهمایی شرکت خواهند کرد ، اما ممکن است این کار را در یک رویداد آینده انجام دهند .
پاول Rieckhoff ، بنیانگذار و مدیر اجرایی سازمان ، روز جمعه پس از صحبت با جانسون در روز قبل گفت : " ما یک سازمان غیر حزبی و اعضای IAVA هستیم که بسیار متنوع هستند ."
وی افزود : " IAVA همواره به جدی‌ترین بحث‌ها پیرامون مسائل مربوط به سربازان قدیمی متعهد بوده و ما مشتاق هستیم که در روزه‌ای آینده ، دولت جانسون و همه کاندیداها را درگیر کنیم ."
این گروه اعلام کرده‌است که دعوت رسمی به جانسون برای شرکت در یک رویداد جداگانه را تمدید کرد و همچنین به آستین رسید . یکی از سخنگویان "didn't " بلافاصله به یک ایمیل پاسخ داد و در روز جمعه از او خواست تا نظر خود را در مورد جمعه‌شب اعلام کند .
جو هانتر ، سخنگوی جانسون ، تایید کرد که نامزد Libertarian برای شرکت در رویداد next IAVA دعوت نشده است، با این حال ، او با مدیر عامل IAVA و بنیانگذار پل Rieckhoff صحبت کرده‌است و ما در حال بررسی احتمالات برای یک رویداد آینده هستیم . "
کلینتون و ترامپ بار قابل‌ملاحظه‌ای را بر کاندیدای حزب سوم در نظرسنجی‌های ملی رای دهندگان احتمالی ، حمل می‌کنند .
نظرسنجی اخیر انجام‌شده توسط آمریکا امروز و دانشگاه سافولک در یک برگه رای چهار طرفه ، نشان داد که کلینتون با ۴۲ درصد آرا پیشتاز بوده‌است و ترامپ با ۳۵ درصد آرا با ۹ درصد ، اشتاین با ۴ درصد آرا به دنبال آن بود . حدود ۱۰ درصد پاسخ دهندگان مردد بودند .
رای‌گیری ۱۰۰۰ رای‌دهنده احتمالا ً در روز ۲۴ اوت تا ۲۹ اوت انجام شد و دارای حاشیه خطای مثبت یا منفی ۳ درصد می‌باشد .
به گفته دیوید Paleologos ، مدیر مرکز تحقیقات سیاسی دانشگاه سافولک در بوستون که به انجام این نظرسنجی کمک کرده‌است ، اکثریت رای دهندگان احتمالا ً می‌خواهند نامزدهای حزب سوم را در مرحله مناظره ببینند ، حتی اگر آن‌ها به آستانه ۱۵ درصد برسند تا این کار را انجام دهند .
گزارش‌ها حاکی از آن است که جانسون از اعضای ارتش آمریکا تا ۱۳ درصد از ۲، ۰۰۰ پاسخگو ، افراد گارد و احتیاط را در یک بررسی نظامی که در ماه ژوئیه انجام شد ، دریافت کرده‌است . و برخی از سربازان قدیمی شدیدا ً نسبت به محرومیت وی در فروم های آتی واکنش نشان داده‌اند .
- "برندان نیومن " می‌تواند به "brendan.mcgarry@military.com " برسد . او را در تویی‌تر در @ _ Brendan دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
انتخابات دونالد ترامپ ، هیلاری کلینتون ، سرباز کهنه‌کار کهنه‌کار
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .
داوطلبان حزب سوم برای مشارکت در فروم Upcoming vets شرکت نمی‌کنند.


عوارض گمرکی سربازان آبی سراسر مملکت دانشجویان افسری معرفی منابع کمک آموزشی گروه ریاضی در کنکور 97 اخبار معافیت سربازی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.