سراسر مملکت

توسط برایانت اردن
آینده مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی در سراسر دنیا ممکن است محاکمه خود را در آلاسکا به انجام برساند , کشوری که به اندازه یک پنجم جمعیت پایین‌تر است و از هر ایالت دیگری سرانه بالاتری دارد .
سربازان قدیمی که بسیاری از آن‌ها در مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند, به طور فزاینده‌ای به مراقبت بهداشتی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های اداره بهداشت هند می‌پردازند .
مارک کاس , دی آلاسکا , روز چهارشنبه به مجلس سنا و نمایندگان مجلس گفت : " ما اکنون با ارائه دهندگان قبیله‌ای توافق کرده‌ایم . " " هر یک توافقنامه منحصر به فردی است که سربازان قدیمی را از سفر هزاران مایل [ برای مراقبت ] نجات می‌دهد . "




همه بازرسی ها بسته جامع تجربه تحصیلی آسیاب روزانه تعدیل عوامل دانشجویان افسری





در حال حاضر , یکی از تعدادی از قانونگزاران در مورد لایحه مصالحه که قصد دارد تا تحویل مراقبت‌های بهداشتی به سربازان قدیمی کشور را تسریع کند , از سیستم آلاسکا به عنوان یک مدل ملی دفاع می‌کند .

قانون گذاران در حال کار بر روی قانون علیه یک پس‌زمینه رسوایی در منطقه va هستند , جایی که بازرسان نقض سیستماتیک زمان‌بندی انتصاب را تایید کرده‌اند , از جمله در فونیکس , آریزونا , جایی که سربازان قدیمی در لیست انتظار مخفی قبل از دیدن دکتر کشته شده‌اند .
در میان قوانین وضع‌شده توسط برنی برنی ساندرز , من - vt . john wiley & sons , new york . یکی از راه‌های گسترش ذخیره ارائه دهندگان در دسترس برای سربازان قدیمی است که آن‌ها را قادر می‌سازد تا به خدمات بهداشتی هند دسترسی داشته باشند .
براساس این توافق , سربازان غیر بومی آمریکایی می‌توانند از امکانات مراقبت کنند و هزینه را جبران کنند .
سخنگوی ساندرز , مایک بری گز , روز پنج شنبه گفت : " تجربه آلاسکا کاملا ً عاملی برای گنجاندن " زبان " در این لایحه بود .
او در کمیته کنفرانس به قانونگذاران گفت که زمانی که ایده استفاده از این لایحه برای نخستین بار مطرح شد , برخی سازمان‌های خدماتی قدیمی بدگمان بودند , اما این موضوع دیگر اهمیتی نداشت .
گری کلور , افسر سابق خدمات سربازان قدیمی جنگ خارجی در آلاسکا , این توافق را " گام بزرگی در مسیر درست " نامید . "
او به خبرنگاران گفت : " طی چند سال گذشته , این روند کنداست اما سربازان قدیمی اکنون شروع به وارد کردن برخی از تسهیلات بهداشتی بومی روستایی می‌کنند . "
جاش استیوارت , سخنگوی شورای امنیت ملی , گفت که بیش از نیمی از برنامه‌های روستایی و برنامه‌های بهداشت قبیله‌ای در توافق برای خدمت به سربازان قدیمی گنجانده شده‌است .
او گفت : " ما توافقات جامعی داریم که منطقه جغرافیایی کل کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد تا زنجیره تامین برق را شامل شود . " " در حال حاضر هیچ کلینیک خاصی در این قراردادها وجود ندارد . سراسر مملکت پوشیده شده‌است . "
با توجه به آمار موجود , سربازان قدیمی در زمان انعقاد قرارداد , از خدمات بهداشتی وی استفاده کردند . در سال نو , این عده از جای پریدند . از ژوئن تا ژوئن سال ون , این چهره درهم شکسته بود .
به عنوان زمانی که آمریکا جمعیت را در ایالت‌های پایین‌تر ایالت متحده خدمت کرده‌است , آلاسکا با چالش‌های بیشتری روبه‌رو شده‌است .
جمعه در روز چهارشنبه گفت : " هشتاد درصد از جوامع توسط جاده‌ها قابل‌دسترس نیستند . "
علاوه بر این , هیچ بیمارستانی اختصاصی در آلاسکا وجود ندارد . سیستم مراقبت و درمان یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک با اداره دفاع است که بر پایه پایگاه نیروی هوایی استوار است . افزون بر آن , سه درمانگاه سرپایی مستقر در جامعه نیز وجود دارند .
برای منطقه‌ای اندازه آلاسکا که منابع زیادی نیست .
این به معنی سفر و هزینه برای یک سرباز قدیمی است که تنها می‌تواند مراقبت‌های بهداشتی خود را دریافت کند .
او در مصاحبه با خبرنگاران در مورد یک کهنه سرباز گفت که در تلاش است راه‌های جدیدی برای مراقبت بهداشتی از سربازان قدیمی پیدا کند .


سلامت تجاری نظم اداری بهداشت ناحیه نظر پزشکی شرایط ثبت نام و اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون سراسری سال 1396 قوانین معافیت سربازی چیست ؟





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.