سربازان آبی

ستاره‌ها و نوارها توسط تراویس جی . باب
واشنگتن
در این خانه , لایحه‌ای که مزایا و مزایا را اعطا کرده‌است , تعداد زیادی حامی مالی را به خود اختصاص داده‌است . تقریبا ً نیمی از سناتورها از گسترش مزایای به نام ملوانان آبی که در بنادر و اقیانوس اطراف در طول جنگ ویتنام خدمت می‌کردند حمایت می‌کنند .
کریس , گیبسون , یک سرهنگ بازنشسته ارتش که از لایحه مجلس حمایت می‌کرد , گفت : " اگر شما به دور از ساحل خدمت کنید , پوشش فرضی ندارید . " اعضای کنگره باید مورد رسیدگی قرار گیرند … نباید اینگونه باشد , باید پوشش فرضی داشته باشند . "


زنجیره فرماندهی مقامات شرکت تجهیز ملوانان افزایش پرداخت ها معلولان آمریکا سراسر مملکت




اما این قانون برای یک سال گرد و خاک جمع‌آوری کرده‌است و نتوانسته است از خانه گذشته و کمیته‌های امور کهنه سرباز تشکیل شود که به عنوان اولین گام در راه ایجاد قانون مزایا خدمت می‌کنند . روسای جمهوری خواهان این کمیته‌ها در مورد علم پشت این ادعا تردید دارند و نگران هزینه مزایای جدید هستند . این موضوع پیشنهادها و حامیان ناامیدکننده را نگه‌داشته است .

پنجره کنگره برای اقدام ممکن است بسته شود - - با وجود حمایت قانون گذاران با تعطیلات طولانی تابستان , برنامه سقوط حاکم بر انتخابات ریاست‌جمهوری و پایان جلسه قانونگذاری در ماه دسامبر .
گسترش پوشش توسط سربازان قدیمی برای یک دهه پی‌گیری شده‌است .
برخی ملوانان کهنه‌کار معتقدند که رواناب آغشته به دی اکسین توسط سیستم‌های تصفیه آب کشتی‌ها و لوله‌کشی به خدمه , گاهی در سطوح متمرکز , مکیده شده‌است .
اما اداره امور سربازان قدیمی در ماه فوریه سیاست خود را مورد بررسی قرار داد و تصمیم گرفت که به انکار منافع نارنجی در مورد ملوانان آمریکایی که به ناوه‌ای هواپیمابر , ناوشکن , رزم و دیگر کشتی‌های نیروی دریایی خدمت کرده‌اند , ادامه دهد .
va در معرض قرار گرفتن علف‌کش و ارائه پوشش بهداشتی برای اکثریت گسترده‌ای از سربازان قدیمی ویتنام است که در زمین یا در رودخانه‌ها و آبراه‌های داخلی در طول جنگ مستقر شده‌اند . اما این اداره هیچ مبنایی برای پوشش ملوانان پیدا نکرد .
با تمایلی به تغییر سیاست خود , متقاعد کردن روسای کمیته‌های قدیمی برای اجازه دادن به لوایح پیش رو می‌تواند کلید حامیان باشد .
جان ولز , مدیر اجرایی دفاع سربازان قدیمی ارتش , یک گروه غیرانتفاعی مستقر در لوئیزیانا , می‌گوید : " ما بهترین تلاش خود را می‌کنیم . "
ولز گفت که او هفته را در مجلس کنگره با قانونگذاران و کارکنان کمیته‌های امور ایثارگران درخواست می‌کند تا از این لوایح دفاع کنند .
نبردی دشوار است .
۱ . بنا به گفته کارکنان کمیته , او معتقد است که این علم در مورد اینکه کهنه سربازان آبی آبی واجد شرایط مزایای نارنجی عامل باشند , مطمئن نیست - - موقعیتی که به دنبال مطالعه مستقل اخیر است .
در واقع , موسسه پزشکی بررسی کرد که آیا ملوانان ممکن است در معرض علف‌کش قرار داشته باشند , اما نتایج بی‌نتیجه بود . این موسسه دریافته است که سیستم‌های آب آشامیدنی در کشتی‌های جنگی می‌توانند آب دریا را از طریق رواناب ‌های زمینی جمع‌آوری کرده و آن‌ها را با استفاده از روش تقطیر تغلیظ کنند .


دانشجویان افسری سلامت تجاری نظم اداری بهداشت ناحیه معرفی رشته تجهیزات اتاق عمل بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مشاوره معافیت خدمت سربازی نظام وظیفه






منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.