دانشجویان افسری

توسط برایانت اردن
دو مدیر ارشد سابق با دپارتمان امور سربازان قدیمی که پس از سواستفاده از موقعیت خود برای گرفتن تکالیف شغل آلو , تنزل درجه داده بودند , مجددا ً تصمیم گرفتند .
براساس گزارش بازرس کل اداره از ماه سپتامبر , دیانا روبنس و کیمبرلی گریوز مدیران ارشد و مدیران منطقه‌ای بودند که متهم به استفاده از القاب خود برای خارج کردن زیردستان از مشاغل تحت تعقیب بودند .



درمان هپاتیت نگران رشد کسب اجازه نامزدهای حزب سوخت جت سلامت تجاری





تلاش کرد تا زنان را در ماه اکتبر ثبت کند , اما این پرونده در ماه دسامبر به خاطر تشریفات قانونی پس از اینکه اداره همه اطلاعات لازم را در دوره اختصاص‌داده‌شده به آن‌ها نداد , رد شد . و در اوایل این ماه به نظم و انضباط زنان می‌پرداخت . و مجددا , آن‌ها از این حرکت به هیات شایسته حفاظت از سیستم‌های مبتنی بر شایستگی , که تعیین خواهد کرد که آیا سازمان ملل متحد خواهد بود , متوسل شدند .

منشی باب مک‌دونالد در مصاحبه‌ای گفت : " ما خواهیم دید . " " هر دو زن درخواست کرده‌اند و ما خواهیم دید که اگر کالیبراسیون ما از تنبیه چوب باشد . "
دبیر تایید کرد که ممکن است اقدامی نباشد که موجب خشم قانونگذاران جمهوریخواه شود که او را به دلیل اخراج نکردن کارکنان مورد انتقاد قرار داده‌اند .
مکدونالد گفت : " هییت مدیره " می‌تواند بسیار خوب شکست بخورد . "
چنین سناریویی مطمئنا ً باعث ایجاد رابطه بحث‌برانگیز بین کنگره و دولت در مورد چگونگی واکنش دپارتمان به حوادث ناشی از فساد شده‌است .
" جف میلر ", یکی از جمهوریخواهان فلوریدا و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , گفته‌است که اگر تحت تعقیب قضایی قرار نگیرد , او را دوست خواهد داشت. او گفت که تصمیم و تصمیم به جای اخراج کردن زنان نشان می‌دهد که " متعهد به پاسخگویی واقعی کارمندان فاسد نیست " . "
بازرس کل گزارش خود را به دفتر دادستان عمومی برای اتهامات جنایی احتمالی ارسال کرد , اما دفتر در ماه دسامبر از تعقیب قضایی خودداری کرد .
مک‌دونالد در طی مصاحبه اخیر از تصمیمش دفاع کرد .
به گفته مک‌دونالد , صرف‌نظر از اینکه نمایندگان کنگره چه می‌گویند و چه چیزی گزارش می‌دهند , مک‌دونالد گفت که او کارمندان منطقه را اخراج نخواهد کرد مگر اینکه باور داشته باشد که پرونده علیه آن‌ها جامد است و برکناری به آن ادامه خواهد داد .
اگر عضو کنگره هستید , می‌توانید مردم را متهم کنید . او گفت : " شما استاندارد معتبری ندارید . " اگر شما یک بازرس کل هستید , همان چیز . می‌توانید یک گزارش با هر نوع کنایه بنویسید و نیازی به اثبات آن ندارید . "
به گفته بازرس کل , روبنس خودش را در شغل مدیر منطقه فیلادلفیا و گریوز به عنوان رئیس پل پائول , مینه سوتا , استخدام کرد و مدیران قبلی را مجبور کرد که کاره‌ای دیگری را انجام دهند.
در هر دو مورد , زنان با مسئولیت کمتری کار می‌کردند , اما حقوق سطح خدمت بالاتر و ارشد خود را حفظ می‌کردند . همچنین بین این دو نفر از طریق یک برنامه مشاوره جابجایی برای مدیران ارشد , بیش از ۳۰۰ دلار از این بخش اخذ شده‌است .
هنگامی که کنگره تحت احضاریه شهادت داد که " ig " ادعا می‌کند که هر دو گور و روبنس از انجام این کار امتناع کردند , به نقل از حقوق اصلاحیه پنجم خود در برابر جرم مقصر شناخته شدند .
علاوه بر این , آن‌ها حقوق خود را با حذف آن‌ها از وضعیت اجرایی ارشد شان کاهش می‌دهند - - هر چند که هر یک از آن‌ها هنوز بیش از ۷۰۰ دلار در سال درآمد دارند - - و همچنین آن‌ها را به مناطق دیگر منتقل می‌کنند تا به مدیران مورچه کمک کنند.
مک‌دونالد گفت که می‌داند که این تصمیمات برای کنگره غیر محبوب هستند , اما با درخواست معاون و منشی اسلوان گیبسون , که از زمان دانشجویان افسری در وست پوینت بیش از چند سال پیش شناخته شده‌است , ایستاده‌است .
این وزیر گفت که گیبسون قبلا ً به عنوان مدیر عامل اصلی این شرکت , یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها در جنوب خدمت کرده بود, و بعدها با موفقیت ریاست آن را برعهده داشت , جایی که او بیش از دو برابر در سازمان هم‌کاری می‌کرد .



نظم اداری بهداشت ناحیه نظر پزشکی توصیه مجلس نتایج رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سال 96 اعلام شد مشمولین معافیت سربازی چه افرادی می باشند ؟





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.