سلامت تجاری

وزارت دفاع آمریکا از بازنگری سیستم بازنشستگی نظامی چند ساله با یک طرح جدید ۴۰۱ ( K ) حمایت می‌کند - مانند طرحی که نیروهای نظامی می‌توانند بعد از ترک خدمت آن‌ها را باخود حمل کنند .
پنتاگون در روز چهارشنبه جزئیات این پیشنهاد را منتشر کرد که یکی از the توصیه‌ها در اوایل سال جاری از سوی کمیسیون مستقل جبران خسارت و بازنشستگی است .
سرهنگ استیو وارن سخنگوی ارتش پنتاگون در یک خبر رسمی گفت : " این اداره همه عناصر برنامه‌های بازنشستگی بالقوه و بالقوه را در نظر گرفت و یک سیستم یکپارچه ساخت که در نظر نظامی وزارت دفاع بهتر است که آمادگی همه نیروی داوطلب را حفظ کنیم . "


نوع آزمایش تامین مراقبت اطلاعات پزشکی حالت تعلیق انجمن پزشکی نظم اداری بهداشت ناحیه





همانند طرح پیشنهادی commission's ، سیستم بازنشستگی جدید برای اولین بار یک طرح مشارکت ۴۰۱ ( k ) - مانند طرح مشارکت تعریف‌شده برای اکثریت گسترده‌ای از نیروها را ارائه می‌دهد - - بیش از هشت نفر در ۱۰ - - که قبل از علامت ۲۰ ساله باقی می‌مانند و don't هر گونه حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند .

وزارت دفاع اعلام کرد که سربازانی که در طرح پس‌انداز Thrift جدید ثبت‌نام کرده‌اند در ابتدا سهم خود را از بخش ۱ درصد از حقوق اولیه خود دریافت خواهند کرد . آن‌ها بعد از دو سال خدمت به طور کامل تقسیم خواهند شد و واجد شرایط مشارکت‌های اضافی ۵ درصد بعد از چهار سال خدمت هستند . کمیسیون نقشه مشابهی را پیشنهاد کرده بود .
پنتاگون همچنین گفت که پس از هشت تا ۱۶ سال خدمت ، بسته به شعبه خدمات آن‌ها که انعطاف‌پذیری لازم برای تنظیم نرخ را خواهد داشت ، نیروهای نظامی نیز واجد شرایط پاداش خواهند بود . کمیسیون پیشنهاد کرده بود که اعضای سرویس وظیفه فعال می‌توانند پس از ۱۲ سال حقوق اولیه برابر با ۲.۵ ماه حقوق اولیه پرداخت کنند - مشروط بر اینکه آن‌ها برای چهار سال دیگر در ارتش بمانند .
در حالی که وزارت دفاع پیشنهاد خود را به عنوان " سود تعریف‌شده و مشارکت تعریف‌شده " توصیف کرد ، " it جزییات چگونگی تغییر مستمری موجود را ارائه می‌کند .
فرمانده نیروی دریایی Nate کریستنسن ، سخنگوی وزارت دفاع ، تنها گفت که اعضای سرویس آینده اگر ۲۰ سال خدمت کنند ۸۰ درصد از حقوق بازنشستگی فعلی را دریافت خواهند کرد و این فرصت را خواهند داشت تا به مزایای بازنشستگی نزدیک یا بهتر به سن بازنشستگی برسند .
تحت برنامه سود تعریف‌شده موجود ، بیشتر افسران و کارکنان داوطلب که ۲۰ سال خدمت می‌کنند ، حقوق بازنشستگی سالانه معادل نیمی از میانگین حقوق اولیه خود را در سه سال آخر خدمت دریافت می‌کنند . قانون پیشنهادی در کنگره از توصیه commission's برای کاهش این رقم از ۵۰ درصد به ۴۰ درصد حمایت خواهد کرد .
رئیس‌جمهور اوباما گفت که او خواستار زمان بیشتری برای بازبینی پیشنهادها خواهد بود که شامل حقوق و منافع سربازان از جمله بازنشستگی می‌شود .
براساس نامه‌ای که به قانونگذاران در اواخر ماه آوریل فرستاده‌است ، دولت او " به طور کامل از اهداف اساسی توصیه‌هایی که در ماه ژانویه توسط هیات منصوب شده‌است " حمایت می‌کند . در واقع ، رئیس‌جمهور از ۱۰ مورد از ۱۵ طرح پیشنهادی که برای صرفه‌جویی ۱۲ میلیارد دلار در سال در هزینه‌های پرسنل تا سال ۲۰۴۰ طراحی شده‌است ، حمایت می‌کند .
اما کاخ سفید خواهان درک بهتر the پیشنهادها ، از جمله ارائه طرح‌های بازنشستگی قبل از رسیدن به ۲۰ سال خدمت ، جایگزین کردن برنامه Tricare موجود با انتخاب گزینه‌های بیمه سلامت تجاری ، و تحکیم commissary و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایگاه‌های دیگر است .
او نوشت : " با توجه به توصیه‌های باقیمانده ، با توجه به پیچیدگی و مسئولیت جدی ما برای تضمین این که هر گونه تغییر در اهداف بالا ، ما به کار با کمیسیون ادامه خواهیم داد تا درک کنیم که چگونه پیشنهادها زیر بر تمام نیروهای داوطلب تاثیر خواهند گذاشت ."
 " برندان نیومن " می‌تواند به "برندان نیومن " ( brendan.mcgarry@military.com be) برسد


نظر پزشکی توصیه مجلس منابع دفاعی نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1396 نحوه دریافت معافیت کفالت خدمت سربازی






منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.