تحت آتش

براساس گزارش ارائه‌شده توسط اداره امور سربازان قدیمی , اغلب مراکز پزشکی که در سراسر کشور خدمت می‌کنند , در حال بهبود هستند . با این حال , رتبه‌بندی نشان می‌دهد که چندین تسهیلات تحت نظر رسوایی به مبارزه ادامه می‌دهند .
براساس گزارش موسسه بهداشت جهانی , از مجموع ۱۴۰ مرکز پزشکی در سال گذشته , تعداد آن‌ها در سال گذشته کاهش‌یافته است . اما بیمارستان سیمرغ , کانون رسوایی زمان - زمان , یکی از بدترین زمان‌ها بود , و بیمارستان در ویسکانسین , ویسکانسین - دیگری که اخیرا ً زیر آتش درآمد - شاهد افت عملکرد امسال بود .
رتبه‌بندی عملکرد تحت فشار پس از بررسی توسط آمریکا امروز در اوایل این ماه توسط آمریکا منتشر شد که نشان داد که رتبه‌بندی‌ها در داخل آمریکا افشا نشده اند .


مزایای بیمه تمرکز اصلاحات هیات حفاظت منابع انسانی مغز استخوان مستند سازی





مرکز مراقبت و درمان یک تا پنج ستاره را به مراکز درمانی و درمانی در سراسر کشور داد که نشان‌دهنده کیفیت مراقبت از آن‌ها در پایان ماه مارس بود . اطلاعات ارسال‌شده به صورت آنلاین نیز نشان می‌دهد که آیا هر بیمارستان از زمان پایان درمان بهبود یافته‌است یا خیر.

این گزارش باعث شد تا چندین قانون گذار از جمله دبی دبی لند , d - کناره‌گیری کند . , and تیم والبرگ , r - کناره‌گیری . برای اینکه اطلاعات منتشر شود . جان دی . مرکز پزشکی و درمانی در دیترویت , به نام " همسر دبی " , " همسر سابق " دبی " " , پایین‌ترین رتبه را به خود اختصاص داد .
والبرگ و والبرگ هفته گذشته در نامه‌ای به باب مک‌دونالد , وزیر خارجه , نوشتند : " سربازان قدیمی , درست مانند هر بیمار دیگر , سزاوار دانستن نحوه عملکرد بیمارستان‌های خود هستند و چه خدماتی باید بهبود یابند . " " داشتن یک سیستم رتبه‌بندی سری تنها برای افزایش بی‌اعتمادی به va موثر است و ممکن است ظاهر شود که دپارتمان چیزی برای پنهان کردن دارد . "
از ابتدای کار , سازمان va مجموعه‌ای از داده‌ها را در وب سایت خود منتشر کرده‌است . رهبران و رهبران از این داده‌ها استفاده کرده‌اند که مسائلی مانند نرخ مرگ , رضایت بیمار و کارآیی را دنبال می‌کنند تا نرخ تازه منتشر شده قبلی را ایجاد کنند .
برای توجیه طبقه‌بندی از نظر عموم مردم گفت این کار را انجام داده‌است زیرا اطلاعات احتمالا ً کهنه سربازان ما و عموم مردم را گیج خواهد کرد . "
رهبران و رهبران امروز آمریکا را بی مسیولیت برای پست کردن رتبه‌ها فرا خواندند و گفتند که در تلاش برای تنظیم دقیق رکورد , رتبه‌های جدید را منتشر کرده‌است . "
مک‌دونالد هفته گذشته در یک فروم عمومی گفت : " از آنجا که رتبه ستارگان نسبی است و بیمارستان‌های خود را به یکدیگر مقایسه می‌کنند , " کسی همیشه در پایین خواهد بود . "
دیوید مک گری , وزیر بهداشت , گفت : " این لطمه به سربازان قدیمی است که آن‌ها را رهبری می‌کنند تا باور کنند که یک ساختمان یک ستاره به این معنی است که آن‌ها نیازی به مراقبت ندارند . "
هفده مرکز پزشکی در این زمینه , بالاترین رتبه را کسب کردند , بالاترین رتبه را به خود اختصاص دادند . برخی از آن‌ها شامل مرکز پزشکی بوستون و بیمارستان‌ها در مینه سوتا , پیتسبورگ و کلیولند بودند . بدترین اجرا شامل دالاس , لس‌آنجلس , فونیکس و هر سه بیمارستان تنسی در ممفیس , نشویل و کلمبیا بود .
پنج مرکز پزشکی - آل پاسو , تگزاس ; فارگو , داکوتای شمالی ; چشمه‌های آب‌گرم , داکوتای جنوبی , و سان دیگو - در کیفیت " افت زیادی " داشتند .
سال گذشته افراد معتاد به مواد مخدر تحت آتش قرار گرفتند . در اوایل این ماه تقریبا ً تمام بیماران را در معرض خطر ابتلا به هپاتیت b , هپاتیت سی و hiv قرار دادند زیرا یک دندان‌پزشک به درستی تجهیزات خود را ضد عفونی نکرده بود .
روز چهارشنبه , سربازان قدیمی نگران آمریکا برای آمریکا بیانیه‌ای در مورد رتبه‌بندی‌ها صادر کردند و خواستار شفافیت بیشتر از va شدند . گروه سربازان قدیمی اخیرا ً پس از انتصاب چندین نفر به cva , به سمت انتخاب تیم انتقال دونالد ترامپ منصوب شده‌اند .


دریافت حقوق صدای وزوز معافیت مالی شواهد علمی شهریه دوره شبانه دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی تعداد پروژه کسری خدمت سربازی



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.