دریافت حقوق

Allison hickey ، دبیر امور سربازان بازنشسته در روز جمعه از اداره امور سربازان قدیمی کناره‌گیری کرد ، جایی که Bob مک‌دونالد ، وزیر VA ، گفت که او استعفای خود را " با پشیمانی " پذیرفته‌است .
برخی از قانونگذاران و سازمان‌های قدیمی که به تازگی به یک مدیر اجرایی ارشد VA اجازه خروج از کشور را داده بودند ، تحت فشار قرار گرفته بودند . بنا به گزارش دفتر دادستانی کل ، دیانا روبنس ، که اکنون مدیر دفتر منطقه‌ای VA در فیلادلفیا بود ، ۲۷۴، ۰۰۰ دلار کمک در حال حرکت دریافت کرد که توصیه کرد که hickey باید برای انتخاب روبنس منظم باشد .


تاثیر منفی زمان انتظار توزیع محدود شرکت خدمات کمبود پزشکان صدای وزوز





یافته‌های IG's همچنین باعث شد که لژیون آمریکایی فراخوانی خود برای hickey را تجدید کند ، که در سال ۲۰۱۴ پس از انتشار گزارش‌ها از مراکز پزشکی VA که در حال پنهان کردن دامنه کهنه سربازان در انتظار انتصاب با نگه داشتن اسامی در فهرست‌های غیررسمی بودند، شد .

مک‌دونالد در اعلام استعفای Hickey's هیچ اشاره‌ای به رسوایی VA نکرد اما کار خود را با این بخش و خدمت قبلی اش با نیروی هوایی آمریکا مورد تحسین قرار داد .
مک‌دونالد گفت : " وزارت امور سربازان قدیمی و من شخصا ً از همه آن آلیسون برای کمک به تبدیل VA به سربازان قدیمی که افتخار خدمت به آن‌ها را داریم قدردانی می‌کنم . التزام او به برتری و خدمات به کشورمان بی‌چون و چرا است، و ما آرزوی همه او را در تلاش‌های بعدی خود آرزو می‌کنیم ."
مک‌دونالد رابطه با رهبری را با افزایش بیش از ۵ میلیون نفر از سربازان و بازماندگان دریافت حقوق بازنشستگی و مزایای بازنشستگی ، و همچنین کاهش مطالبات مربوط به تقریبا ً ۹۰ درصد - از ۶۱۱، ۰۰۰ در سال ۲۰۱۳ به ۷۵، ۳۱۶ ، در حالی که در حال بهبود دقت است ، نسبت داد .
مکدونالد گفت : " آلیسون به مدت بیش از ۳۰ سال به کشور ما خدمت کرده‌است و در نیروی هوایی نیروی هوایی در پایگاه نیروی هوایی در گارد ملی نیروی هوایی بازنشسته شده‌است .
نماینده " جف میلر "، R - فلوریدا ، که به عنوان رئیس کمیته امور سربازان قدیمی در مورد زمان‌های انتظار برای انتصابات به عنوان رئیس کمیته امور سربازان بازنشسته شد ، گفت که او شایسته اعتبار خدمت نظامی و تمایل به کار به نمایندگی از سربازان کهنه‌کار است [ اما ] او برای کار of تحت عنوان دبیر سود کار نکرده است ."
میلر گفت : " او این بخش را در میان یک دفتر انتقادی از گزارش عمومی که او را به طرحی مرتبط می‌کند که مقامات اداره منافع کهنه سربازان از اختیارات خود سو استفاده کرده‌اند و منجر به سو استفاده صدها هزار دلار مالیات دهندگان شده‌است . "
جو دیویس ، سخنگوی ملی کهنه سربازان جنگ‌های خارجی ، به طور مختصر بیان کرد : " ما از معاون Undersecretary برای گرفتن یکی از سخت‌ترین مشاغل تشکر می‌کنیم . The او را در آینده به خوبی آرزو می‌کند ."
دیگر گروه‌های سربازان قدیمی از اهمیت بیشتری برخوردار بودند .
Verna جونز ، مدیر اجرایی سازمان خدمات سربازان قدیمی ، گفت : " در لژیون آمریکایی ، برای ما شیرین و شیرین است . او با افتخار [ در نیروی هوایی ] خدمت کرد ، اما با همه آنچه در حال حاضر در حال انجام است … ما معتقدیم که او فرد مناسبی برای این موقعیت است ."
او گفت : " کار انباشته‌شده در حال انجام است ، اما درخواست استیناف ادامه دارد . "



معافیت مالی شواهد علمی کاهش علایم جدیت کاری کفالت پدربزرگ یا مادربزرگ ؛ برای معافیت از سربازی و نظام وظیفه مشاوره معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.