معافیت مالیاتی

آستین , تگزاس - - آن‌ها برای جنگ یا کشورشان ثبت‌نام کردند و ایالت تگزاس قول داد که هزینه تحصیل آن‌ها را بپردازد .
برای چند دهه , سربازان قدیمی به دانشگاه‌های دولتی و کالج‌های تحت معافیت مالیاتی رفتند که پس از اتمام مزایای فدرال تحت لایحه مالیات, خسته شده‌اند . اما برچسب قیمت از زمانی که قانون گذاران در تگزاس - - که دارای بالاترین جمعیت کهنه سرباز در ایالت تگزاس است , برابر هفت برابر شده‌است - - که دارای بالاترین جمعیت کهنه سرباز است .
قوه مقننه , رئیس کمیته آموزش عالی مجلس سنا , گفت : " وقتی همه افراد ذی‌نفع را جمع کردیم , قلب همه در جای درستی بود . " اما او افزود : " این فقط یک برچسب قیمت دارد . "


شرایط مراقبت هیات مشاور مدرسه فنی تصویب قانون جبران معلولیت شواهد علمی



در حال حاضر , در میان افزایش هزینه‌های میراث و نگرانی که یک شکایت فدرال بیش از اقامت می‌تواند رقم سالانه سود را به 15 / 1 میلیارد دلار برساند , سیاست گذاران باید به دقت سیاست دولتی و تعهدات مالی را با تعهداتی که به سربازان قدیمی در طول جنگ جهانی دوم داده شده‌است , متعادل کنند .

براساس گزارش هیات بودجه قانونی تگزاس , از ایالات‌متحده با بیشتر سربازان قدیمی , تنها ایلینویز و تگزاس از همه شهریه و هزینه‌های سربازان قدیمی که الزامات برنامه را برآورده می‌کنند , چشم‌پوشی کرد . در این گزارش آمده‌است که و تگزاس تنها کشور برای ارائه شهریه کامل و پرداخت شهریه برای کودکان است .
براساس اعلام هیات بودجه قانونی تگزاس , حدود ۳۰۰ میلیون نفر از ساکنان تگزاس سال مالی گذشته از این مزیت استفاده کردند . این رقم ۹۰ درصد بیشتر از قبل از گسترش میراث است , زمانی که فقط حدود ۳۰۰ میلیون دلار از معافیت استفاده کرد .
بیشتر هزینه‌های این برنامه به موسسات آموزش عالی اختصاص دارد , به غیر از ۴۰۰ میلیون دلار از صندوق دولتی جدید که در سال مالی جاری بازپرداخت وام‌ها را پراکنده کرد .
حدود ۲۲۵ میلیون دلار از آن به دانشگاه ایالتی تگزاس رفت که در سال مالی گذشته بیش از هر دانشگاه دولتی دیگری دریافت کرد . این دانشگاه در سن مارکوس در نزدیکی سه پایگاه نظامی مستقر در پایگاه مشترک سن آنتونیو قرار دارد .
مارسی گارسیا , ساله , پی برد که او دو سال پس از ثبت‌نام در کلاس‌های دانشگاه دولتی تگزاس واجد شرایط دریافت سود شوهرش بود . گارسیا که شوهرش یک سرباز معلول ویتنام است , گفت : " این روزنامه او را از نگرانی در مورد اینکه شهریه من از کجا خواهد آمد , آزاد کرد . " او انتظار دارد که فارغ‌التحصیل شود
روفوس کوبرن , مدیر اجرایی کمیسیون سربازان قدیمی تگزاس , گفت که مشارکت در این بخش نسبتا ً پایین است , زیرا منافع فدرال باید ابتدا خاموش شوند . اما بسیاری نگرانند که یک چالش موفق برای " بند اقامت با نقطه ثابت " این برنامه منجر به کاهش هزینه‌ها شود . این بند نیاز دارد که افراد ذی‌نفع در هنگام نام‌نویسی , از ساکنان تگزاس قانونی باشند .
یک سرباز کهنه‌کار اهل جورجیا که در هوستون زندگی می‌کرد این الزام را در دعوای حقوقی به چالش کشید . یک قاضی فدرال این الزام را بر خلاف قانون اساسی در ماه ژانویه بر خلاف قانون اساسی رد کرد و این دانشجو مستحق آن بود . تگزاس از این حکم درخواست کرده‌است که برخی نگرانی‌ها ممکن است باعث شوند تا سربازان قدیمی دیگر به تگزاس نقل‌مکان کنند تا از تحصیل رایگان بهره‌مند شوند .
کوبرن می‌گوید که نگرانی پیش از موعد است . او گفت : " فکر نمی‌کنم که آسمان در حال سقوط باشد . " دولت‌ها توصیه نمی‌کنند که سربازان قدیمی شان به جای دیگری بروند . "
خوان رامیرز , بیشتر سربازان قدیمی , می‌داند که می‌خواهد نزدیک خانواده نقل‌مکان کند و از خرید سود نکند .
رامیرز به سن آنتونیو نقل‌مکان کرد تا با بستگان خود متحد شود . او از منافع شخصی خود برای مطالعه عدالت کیفری استفاده می‌کند و انتظار می‌رود در تابستان امسال مدرک فوق‌دیپلم داشته باشد .
او گفت : " ایالت تگزاس خیلی سخاوتمند است و واقعا ً یک موهبت الهی است . "



کاهش علایم جدیت کاری بخش امور حمایت مالی اطلاعیه‌ دانشگاه ها در خصوص زمان ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری ۹۶ مشمولین معافیت کفالت سربازی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.