مستندسازی

یک مقام امور سرباز روز پنج شنبه گفت که این اداره در حال ایجاد تغییراتی در مرکز تماس ملی افراد بی‌خانمان این کشور است که یک اداره ۶۰ نفره است که دفتر بازرس کل سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا اخیرا ً در پاسخ به بیش از ۴۰، ۰۰۰ درخواست کمک نتوانسته است واکنش نشان دهد .
لیزا Pape ، مدیر اجرایی برنامه‌های بی‌خانمان با اداره امور سربازان قدیمی ، به کمیته امور سربازان قدیمی گفت که متاسف است که " هر سرباز قدیمی که خواستار مراجعات است ، سرویس درخواستی آن‌ها را دریافت نکرده است."


شیوع بیماری سلامت بیمار گارد ملی دفتر دادستانی سندروم استرس دریافت حقوق




در گزارش IG گفت که شمارش فرصت‌های از دست رفته در جایی که مرکز تماس یا اشاره‌ای به فراخوانی سربازان بی‌خانمان به تسهیلات پزشکی نکرده است یا مراجعات بسته بدون اطمینان از اینکه سربازان بی‌خانمان خدمات مورد نیاز را از تسهیلات پزشکی دریافت کرده‌اند را به حساب نیاورده است."

براساس این گزارش ، در حدود ۲۱، ۰۰۰ مورد ، سرباز کهنه‌کار به یک ماشین پاسخ داد و بیش از نیمی از کسانی که پیام‌ها را ترک کرده بودند نمی‌توانستند با آن‌ها تماس گرفته شوند زیرا پیام‌ها هم شنیده نمی‌شد .
Pape به قانونگذاران گفت که ممکن است کارکنان از تلفن‌های خود برای آموزش ، مرخصی یا مستندسازی کار قبلی دور باشند .
Pape نتوانست بگوید که آیا کسی به تماس‌ها از دست رفته و ارجاع ناقص شلیک خواهد کرد و گفت که این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد .
او گفت : " مدیریت به دنبال نحوه رسیدگی به مسائل در عملکرد است و من در حال رسیدگی به آن خواهم بود . من می‌دانم که آیا کارکنان اخراج شده‌اند یا خیر ."
او گفت که اگر خطاکاری در بخشی از مدیر مرکز تماس پیدا شود ، اقدام خواهد شد اما او نمی‌توانست بگوید که آیا این کار به معنای اخراج خواهد بود یا خیر.
حتی پیش از اینکه بازرس کل گزارش خود را منتشر کند ، این اداره قبلا ً با زمانبندی مجدد ساعات کارمندان اقدام کرده بود تا مطمئن شود که همه تلفن‌ها در ساعات اوج مصرف می‌شوند . او گفت که در حال حاضر ۹۰ درصد تماس‌ها پاسخ داده می‌شوند .
او گفت سربازان قدیمی که پست صوتی دارند ، به آن‌ها گفته می‌شود که در صف هستند و گزینه انتظار یا ترک کردن یک پیغام را به آن‌ها داده می‌شود .
شاهدان متخصص روز پنج شنبه به کنگره گفتند که در حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از سربازان قدیمی پس از سال ۲۰۱۵ ، بدون توجه به آنچه که برنامه‌های دولت ، سلامت و برنامه‌های کمکی در دسترس قرار دارند ، همچنان در خیابان‌ها باقی خواهند ماند .
انتقادها از مرکز تماس VA's وارد مرحله نهایی طرح پنج ساله خود برای پایان دادن به بی‌خانمانی در میان سربازان قدیمی می‌شود .
از آنجا که اریک Shinseki ، وزیر VA ، این طرح را در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد ، مسئولان این برنامه ، سالانه تعداد سربازان بی‌خانمان را در سراسر کشور ردیابی کرده‌اند . در طی یک شمارش شبانه در ژانویه ۲۰۱۰ ، the ۷۶، ۳۲۹ را پیدا کرد که در پناهگاه‌های اضطراری ، خانه‌های موقت یا خارج از خیابان زندگی می‌کنند .
در حال حاضر این رقم برابر با ۳۳ نفر است که ۳۳ درصد از آمار سال ۲۰۱۰ و ۶، ۰۰۰ سرباز قدیمی کم‌تر از سال گذشته شمارش شده‌اند .
The برنامه‌های متعددی را با هدف مقابله با بی‌خانمانی کارآزموده ، از جمله برنامه‌های شغلی که با آن‌ها کار می‌کند و برنامه‌های مسکن که توسط وزارت مسکن و توسعه شهری اداره می‌شوند ، توسعه داده‌است .
در سال‌های اخیر ، به طور فزاینده‌ای میلیون ‌ها دلار را در کمک‌های مالی به سازمان‌های مبتنیبر جامعه فراهم کرده‌است .
ssist کهنه سرباز با کمک مسکن و استخدام .
اما متخصصان که بر روی مساله در جوامع کار می‌کنند روز پنج شنبه به قانونگذاران گفتند که این مشکل واقعا ً به پایان نخواهد رسید، اما می ‌توان آن را قابل مدیریت نمود .
فیل Landis ، رئیس و مدیر اجرایی دهکده کهنه سربازان سان دیگو ، کالیفرنیا ، گفت که اغلب سربازان قدیمی " قادر خواهند بود با شیاطین خود مقابله کنند و به جلو حرکت کنند " اگر درمان مناسب ، مراقبت‌های بهداشتی و درمانی را به دست آورند .
او گفت : " اما یک درصد خوب از این جمعیت به مراقبت ما برای بقیه زندگی خود نیاز دارد ."


صدای وزوز معافیت مالی شواهد علمی کاهش علایم شرایط تحصیل پزشکی و داروسازی بدون کنکور در قبرس نحوه دریافت معافیت پزشکی خدمت سربازی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.