اعضای دوره‌

در میان بهترین اعضای دوره‌دیده نیروی دریایی و نیروی دریایی , کارکنان نیروی دریایی و نیروی دریایی نیروی دریایی ( fcc ) , که مراقب و مراقبت از ارزشمندترین منبع کشور هستند , فرزندان ما هستند .
ارائه دهندگان مراقبت از کودکان , خانه‌های گرم و دوست‌داشتنی برای کودکان ارائه می‌دهند و به والدین نیروهای دریایی و نیروی دریایی اطمینان می‌دهند که فرزندان آن‌ها در محیطی امن و شاد در حال خدمت به کشورشان هستند . برنامه زایمان , یکی از مولفه‌های آسایش روحیه و تفریح است که در دسترس همگان قرار دارد .
مرتبط : آیا رزومه شما آزمایش دوم را قبول می‌کند ? یک ارزیابی رایگان دریافت کنید .



عنوان گروهبان کارآزموده گسترش مجازی همجنس گرا کمیته تخصیص تاسیس صندوق راه هایی دریایی



چگونگی کاربرد گواهی تولد

برنامه ایمن‌سازی نیروی دریایی , آموزش‌هایی را برای به دست آوردن تاییدیه افسر فرمانده و صدور گواهی برای هر کسی که یک کسب‌وکار مراقبت از کودکان را در بخش دولتی یا در یک خانه اجاره کرده یا اجاره کرده , فراهم می‌کند . برای تبدیل شدن به یک ارایه‌دهنده , باید به یک غربالگری پزشکی مراجعه کنید , یک بسته برنامه را کامل کنید, سه منبع را تهیه کنید , و تحت بررسی‌های زیادی قرار بگیرید .
مدیر po یک مصاحبه خانوادگی در منزل شما انجام خواهد داد. این مصاحبه گامی مهم در فرآیند صدور گواهی‌نامه به عنوان شما , خانواده شما و مدیر در مورد باورها و شیوه‌های مراقبت از کودکان و همچنین پیامدهای تاسیس یک کسب‌وکار مراقبت از کودکان در منزل است . مصاحبه همچنین زمان بسیار خوبی برای پرسیدن سوالات مدیر قبل از ایجاد تعهد نهایی برای تبدیل شدن به یک ارائهکننده است.
زمانی که متعهد به تبدیل شدن به یک ارایه‌دهنده خانه کودک هستید , باید یک برنامه آموزشی رایگان و بدون برنامه را تکمیل کنید که بر روی شیوه‌های مناسب مراقبت از کودکان , آزار کودکان , آموزش cpr , تکنیک‌های نظم و کاره‌ای کوچک کسب‌وکار متمرکز است . آموزش همچنین فرصت خوبی برای ارائه اطلاعات و ایجاد شبکه حمایتی فراهم می‌کند . برای مشاهده یک شبکه پشتیبانی آنلاین , به شبکه ملی وب سایت مراقبت از کودکان بروید .
بعد از تایید گواهی تولد , شما باید در جلسات ماهانه شرکت کنید و از مدیر po بازدید کنید . مادرانی که به یک دستور جدید منتقل می‌شوند باید با مدیر po برای دریافت مجدد الزامات ارتباط برقرار کنند .
جنبه‌های مالی ارائه کودکان در خانه تان
هنگام شروع یک کسب‌وکار کوچک مانند مراقبت از کودکان ملاحظات مالی وجود دارد . بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه , بیمه مسئولیت است که برای همه ارائهکنندگان بیمه اجباری است . زمانی که تایید شد , ممکن است در برنامه بیمه تجاری نیروی دریایی شرکت کنید که هزینه بسیار کمتری نسبت به شرکت‌های غیر نظامی ارائه می‌دهد .
اقلام خریداری‌شده برای کسب‌وکار کودک شما مشمول معافیت مالیاتی هستند . با این حال , بسیاری از برنامه‌های آموزشی دارای یک جعبه وام پر از اقلامی هستند که ممکن است قرض بگیرند تا هزینه‌های راه‌اندازی را به تعویق بیاندازند .
ارائه دهندگان مسئول خرید غذا برای کودکان هستند . وزارت کشاورزی آمریکا به عنوان مشوقی برای شرکت در برنامه خود , برای آن ارائهکنندگان خدمات نقدی ارائه می‌کند .
آخرین ملاحظه مالی , هزینه خدمات است که بین شما و والدین کودکانی که به آن‌ها مراقبت می‌کنید , با راهنمایی برنامه خبری نیست . دستورالعمل‌های سختی وجود دارند که تعیین می‌کنند که کودکان ممکن است در خانه مورد توجه باشند . نسبت کودکان به بزرگسالان باید هنگام تعیین سود مالی در نظر گرفته شود .
برای اطلاعات بیشتر
این شهر در مرکز جامعه نیروی دریایی قرار دارد . شماره‌های تلفن دفتر و فاکس به ترتیب عبارتند از :
نیروی دریایی fcc در واحد " ام بی ام " واقع شده‌است . آدرس آن‌ها , شماره‌های تلفن و فاکس عبارتند از : بخش آمادگی شخصی و خانواده , " راسل " , " راسل جاده راسل " .



مرکز مشاور اعضای فعال وزارت دفاع نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سال ۹۶ – مدارک ثبت نام نحوه دریافت معافیت موارد خاص سربازی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.