وزارت دفاع

واشنگتن
سوابق نظامی در مورد رویدادهایی که حداقل تعداد زیادی عضو خدمات را در معرض نمایش قرار می‌دهند , تحت این لایحه منتشر خواهند شد که در مجلس و سنا مطرح شده‌است . همچنین یک موسسه ملی و هیات مشورتی برای مطالعه سلامت فرزندان سربازان ایجاد خواهد کرد .
قانون پیشنهادی در اوایل روند قانونگذاری است و اولین جلسه دادرسی در روز پنج شنبه قبل از یک کمیته فرعی مجلس برگزار می‌شود . طرح‌های مشابهی که توسط گروه‌های قدیمی مورد حمایت قرار گرفته‌اند شکست‌خورده اند , اما اگر تصویب شود می‌تواند اطلاعات جدیدی را در مورد مسائل مربوط به سلامت طولانی‌مدت فراهم کند که از نارنجی عامل در ویتنام برای سوزاندن حفره‌ها در عراق و افغانستان استفاده شود .



قانون جامع فشار شدید اجازه خروج نسخه خانگی اجرای قانون نرخ وام





جان روان , رئیس ملی سربازان قدیمی جنگ ویتنام که از این لایحه پشتیبانی کرده‌است , گفت : " ما معتقدیم که این ممکن است مهم‌ترین لایحه برای دامپزشکان باشد , چرا که عامل نارنجی عامل در " ام تی اس " می‌باشد . "

معیار سوابق باز به dod برای ارائه اطلاعات کافی در مورد وقایع سمی نیاز دارد تا تعیین کند که آیا یک عضو خدمت در معرض آن قرار دارد یا نه, شدت پتانسیل و شرایط سلامتی ممکن است به نتیجه برسد.
با این حال , این لایحه با حمایت دن دان اسمیت , از دولت ژاپن , حمایت مالی کرد . این شامل یک استثنا می‌شود که به منشی دفاع اجازه می‌دهد تا در صورتی که امنیت ایالات‌متحده را به خطر اندازد جلوگیری کند .
بنا بر گزارش این لایحه , اداره امور سربازان قدیمی همراه با مستندات جدید , یک موسسه تحقیقاتی برای تشخیص و درمان کودکان با شرایط پزشکی مرتبط با آن‌ها که والدین آن‌ها در زمان خدمت آن‌ها تجربه کرده‌اند , ایجاد می‌کند .
روان روان گفت اخیرا ً صدها نشست تالار شهر در سراسر کشور برگزار شده‌است و بسیاری از مشکلات مربوط به بهداشت کودکان و مشکلات بهداشتی کودکان از سربازان قدیمی و همسرانشان را شنیده‌است .
این مشکلات بین نسلی در دهه‌های اخیر عامل نارنجی عامل بوده‌اند . اما روان کنتی گفت که مطالعات بهداشت عمیق بر روی فرزندان انجام شده‌است .
او گفت : " من نمی‌خواهم این اتفاق برای دامپزشکان خلیج‌فارس رخ دهد , و من قطعا ً نمی‌خواهم این اتفاق با دامپزشکان جدید بیفتد . "
مواجهه با مواد سمی به مساله‌ای برای کسانی تبدیل شده‌است که در عراق و افغانستان خدمت کرده‌اند . کهنه سربازان این جنگ‌ها در حال حاضر علیه پیمانکاران آمریکایی شکایت می‌کنند - - وزارت دفاع نمی‌تواند به طور معمول برای مواجهه با افرادی که ادعا می‌کنند بیماری‌هایی هستند مورد پی‌گرد قرار گیرند . دادگاه عالی اوایل امسال حکم داد که لباس‌ها می‌توانند به جلو حرکت کنند .
کلی کندی , یکی از سخنگویان " موری " و " مور " , که یک شرکت حقوقی ملی است که موارد درخواست سربازان قدیمی را مدیریت می‌کند , گفت که انتشار اسناد پنتاگون می‌تواند به سرعت بخشیدن به درک حوادث مواجهه با جرم مانند تخریب اتمی یک تاسیسات سلاح در جنوب عراق در جنوب عراق کمک کند .
او گفت که هزاران نفر یا حتی صدها هزار تن از نیروهای نظامی در طی حمله جنگ خلیج‌فارس با عامل اعصاب سارین در تماس بوده‌اند .
کندی در یک ایمیل نوشت : " دولت این رویداد را سال‌ها بعد از این حقیقت پیش‌بینی کرد و این بدان معنا بود که محققان می‌توانند به الگوهای هوایی نگاه کنند تا ببینند چه کسی در معرض آن‌ها قرار دارد , همچنین تحقیقات حیوانات برای دیدن علایم بالقوه . " این موضوع برای بیماری جنگ خلیج‌فارس بسیار مهم بوده‌است . "
موضوعات مرتبط
سرباز قدیمی نماینده عراق نارنجی
حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .


معرض دود مردن سازی شغل جدید مک دونالد نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی - 5 سال اخیر همراه با کلید قوانین معافیت موارد خاص سربازی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.