تاسیس صندوق

جک و استلا هوارد خود را در یک کاناپه دراز کشیدند و در وان خود جمع کردند . غرش باد مایل بر ساعت کر کننده بود . وقتی طوفان رخ داد , ساختمان دو طبقه ویران شد . این زوج در زیر آوار شروع به فریاد زدن برای همسایه‌ها , امدادگران و کسانی کردند که ممکن است آن‌ها را بشنوند .
جک به یاد می‌آورد : " خانه مثل یک چادر در اطراف ما فرو پاشید . این معجزه بود که ما سرکوب نشدیم . احساس عجیبی است که کاملا ً زیر آوار گیر افتاده و قادر به حرکت نیستیم . "
خدمه نجات پس از آنکه بیش از یک ساعت به کار خود ادامه دادند این افراد را آزاد کردند . هیچ کدام از جراحات جدی بدنی رنج نمی‌برند , اما گردباد عظیم - که در شصت هزار مایل به اوج خود رسید - همه چیز را از روی لباس بر دوش گرفتند و این زوج را مجبور کردند تا زندگی خود را ازسر بگیرند .



سوابق پزشکی عضو کنگره قرار ملاقات حس تحول قانون گذاران راه هایی دریایی



دوباره .

این دومین بار بود که زمانی که گردباد خانه آن‌ها را تخریب کرد همه چیز را از دست داد .
ستلا می‌گوید که عواقب آن با یکدیگر متفاوت بود . " من تنها بودم . وحشتناک بود . امیدوار بودم که شوهرم بازگردد . اما کسی نیامد . هیچ‌کس به او کمک نمی‌کرد . نمی‌توانستم صدایش کنم . تلفن کار نمی‌کرد . الکتریسیته کار نمی‌کرد . مردم به من می‌گفتند بیرون بروم , اما هیچ جا نبود که بروم . تنها چیزی که داشتم یک تانک و یک شلوار کوتاه بود . وحشتناک بود . "
دولت پس از اولین فاجعه دچار مشکل شد . فراتر از پناه‌گاه موقتی , شما اساسا ً به خودتان تعلق داشتید . "
سال گذشته داستانی متفاوت بود . هنگامی که گردباد " مور " را ویران کرد - شهری متشکل از ساکنان شهر اوکلاهما و نورمن - صندوق فوق‌العاده ملی لژیون آمریکا ( نف ) فورا ً واکنش نشان داد و کمک مالی به سربازان قدیمی و سایر سربازان مجرب و خانواده فراهم کرد .
این بار لژیون دو نور آنجا بود و می‌پرسید : چه احتیاجی داری ? چطور می‌توانیم کمک کنیم ? " ستلا می‌گوید " " ستلا می‌گوید , افزون بر آن , این بیماری توسط طوفان به افراد آواره انتقال داده می‌شود . "
پرداخت‌ها فورا ً تحویل شدند تا کسانی که می‌توانستند غذا , لباس و گاز خریداری کنند. جک می‌گوید : " وقتی چیزی ندارید و شما شبیه ما هستید - سالمندان بر روی درآمد ثابت - این مقدار پول اضافی که لژیون آمریکایی برای ما فراهم می‌کند نعمتی است . "
تاریخچه کمک
در طول تاریخ این مرکز , نف نف به دنبال گردباد , طوفان , آتش , زلزله و دیگر بلایای طبیعی , کمک‌های سریع خود را به آن‌ها ارائه کرده‌است . این برنامه به صورت یک تلاش زمانی در پی بردن کمیل کامی آغاز شد که سواحل خلیج و بخش‌هایی از لوئیزیانا و آلاباما را ویران کرد . کمیته اجرایی ملی ( nec ) در ماه اوت قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن تاسیس صندوق به منظور برآورده ساختن نیازهای ضروری از طریق کانال‌های لژیون آمریکایی تامین می‌شد . "
علاوه بر تخریب خانه‌ها یا تخریب توسط کامیل , ستون‌های لژیون چندین لژیون نیز از سرنوشت مشابهی رنج می‌بردند . جایی که لژیون < number > ۱ < / number > یک نعلبکی از ماسه خیس و چند صندلی برای نشان دادن آن باقی ماند . "
بانک جهانی متعهد شد تا قبل از پایان همایش ملی , این صندوق را آغاز کند , که پیش از این که مجمع ملی به پایان برسد , بالغ بر ۰۰۰ " 000 " ( 1 / 5 دلار ) شد .
زمانی که طوفان هوگو با مشت به ریکو و پورتو ریکو ضربه زد صندوق دوباره رونق گرفت . . قطعنامه تصویب شد مبنی بر اینکه هر گونه سرمایه باقیمانده برای بلایای طبیعی آینده ذخیره خواهد شد .
از آن زمان تا کنون , دویست و نه هزار دلار کمک‌های امدادی برای اعضای خانواده , پست‌ها و دیگر افراد نیازمند کمک‌های اضطراری فراهم کرده‌است . این صندوق , اهالی واجد شرایط را از بلایای طبیعی , طوفان کاترینا , خاک شنی و همچنین موارد کم‌تر شناخته‌شده‌ای مانند سیل رود در داکوتای شمالی یا آتش‌سوزی‌های آریزونا , تحت پوشش قرار می‌دهد .




مرکز مشاور اعضای فعال وزارت دفاع نرخ وام آخرین تراز و سهمیه 25% ایثارگران تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد سال 96 مدارک معافیت موارد خاص خدمت سربازی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.