اعضای فعال

Associated پرس | ( دب Riechmann )
واشنگتن - - در لایحه سیاست دفاع ۱، ۹۱۵ - صفحه‌ای به خاک سپرده شده‌است که می‌تواند بیش از ۱ میلیون نفر از اعضای ارتش و خانواده‌هایشان را تحت‌تاثیر قرار دهد .
مجلس لایحه ۶۱۲ میلیارد دلاری را تصویب کرده‌است . سنا قرار است این هفته رای بدهد .
رئیس‌جمهور باراک اوباما تهدید کرده‌است که این قانون را به عنوان بخشی از یک بحث بودجه بزرگ‌تر وتو خواهد کرد .
برخی از نکات برجسته دفاع مربوط به اعضای نیروهای مسلح و خانواده‌هایشان :
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RETIREMENT
این سیستم در سال ۲۰۱۸ ، یک سیستم بازنشستگی جدید برای اعضای سرویس قرار خواهد گرفت . تحت این یک ، ۸۳ درصد از اعضای سرویس بدون هیچ منفعت بازنشستگی از این نیرو کناره‌گیری می‌کنند ، زیرا آن‌ها حداقل ۲۰ سال خدمت نکرده اند . با توجه به برنامه جدید ، اعضای خدمات می‌توانند درصد حقوق خود را به حساب‌های نوع ۴۰۱ ( k ) - - و دولت با این کمک‌ها تا ۵ درصد بیش از ۲۶ سال تطبیق دهد .



مناطق محدود حزب دموکرات مساله سیستمی مدیریت استعداد هدف عمر وزارت دفاع




نیروی کنونی به سیستم موجود تبدیل خواهد شد . با شروع در سال ۲۰۱۸ ، آن‌هایی که کم‌تر از ۱۲ سال خدمت می‌توانند وارد سیستم جدید شوند . افراد با ۱۲ سال یا بیشتر نمی‌توانند به این دلیل که احتمالا ً سود بازنشستگی کمتری نسبت به سیستم فعلی دریافت خواهند کرد .

برای جبران هزینه پرداخت‌های تطبیق دولت به طرح‌های پس‌انداز Thrift ، حقوق بازنشستگی منظم برای کسانی که در این طرح جدید ثبت‌نام کرده‌اند کاهش می‌یابد . هنگامی که اعضای خدمات در حال حاضر برای بازنشستگی آماده می‌شوند ، سود آن‌ها با ضرب کردن میانگین سه سال آخر آن‌ها توسط ۲.۵. محاسبه می‌شود . کسانی که در برنامه خود سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌توانند این تفاوت را ایجاد کنند .
این افراد در حال حاضر باید صبر کنند تا ۶۰ نفر برای منافع بازنشستگی خود استفاده کنند . تحت قانون جدید ، آن‌ها می‌توانند ۲۵ درصد یا ۵۰ درصد سود خود را زمانی که به ۲۰ سال خدمت می‌رسند ، به دست آورند . این به آن‌ها پول می‌دهد اگر وارد یک شغل جدید شوند ، کار خود را شروع کنند و یا در تلاش برای پرداخت مخارج کالج برای فرزندانشان باشند .
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
دست‌مزد پرداختی
برای پرداخت پایه ، ۱ / ۳ درصد افزایش می‌یابد. قانونگذاران تصمیم گرفتند تا اجازه دهند که خود را به میزان ۲.۳ درصد از طریق محاسبه اتوماتیک براساس شاخص هزینه دولتی تنظیم کند . اما رئیس‌جمهور این قدرت را دارد که این افزایش را ایجاد کند، و در اوایل سال جاری ، وی آن را به ۱ / ۳ درصد رساند . این نیروها در هر دو سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ ۱ درصد افزایش پیدا کرده‌اند . سازمان‌های خدماتی خوشحال می‌شوند .
دریادار Retired ریان، معاون بازنشسته نیروی دریایی آمریکا ، گفت : " ۱ / ۳ درصد افزایش حقوق در زیر رشد حقوق بخش خصوصی است و روند نگران‌کننده پوششی را برای سومین سال متوالی ادامه می‌دهد ."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
حرکت به پایگاه
در واکنش به حملات به پرسنل دفاعی ، از جمله این افراد در آرکانزاس ، تنسی و تگزاس ، قانونگذاران می‌خواهند که به وزیر دفاع نیاز داشته باشند تا سیاست جدیدی را با پایان دادن به حمل سلاح گرم بر روی پایگاه اعمال کنند . این لایحه مشخص می‌کند که فرماندهان پست اختیار دارند که اجازه دهند تا اعضای نیروهای مسلح در تاسیسات نظامی ، مراکز ذخیره یا ایستگاه‌های استخدام سلاح حمل کنند ، در صورتی که it's مصمم است که حمل سلاح گرم " به عنوان یک اقدام شخصی یا حفاظت از نیرو لازم باشد ."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
pharmacy CO۲ - PAYS
هزینه‌های بالاتر برای داروهای تجویزی . این افزایش‌ها در بازنشستگان بیش‌ترین تاثیر را خواهند داشت ، زیرا اعضای فعال وظیفه همچنان داروهای خود را در مراکز عملیات نظامی آزاد خواهند کرد . به موجب این لایحه ، پرداخت بهای مواد مخدر خریداری‌شده در فروشگاه‌های خرده‌فروشی مواد مخدر از ۸ دلار به ۱۰ دلار برای کل و ۲۰ دلار برای نسخه‌های با نام برند افزایش خواهد یافت . پرداخت پول برای داروهای نام برند همچنین برای نسخه‌های سفارش ایمیل ارسال خواهد شد .

نرخ وام معرض دود مردن سازی شغل جدید تقویم آموزشی آزمون های وزارت بهداشت - نیمه دوم سال 1396 مدت زمان امریه سربازی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.