نرخ وام

وام خانه VA به دلیل نیاز به عدم پرداخت از سوی کسانی که واجد شرایط برنامه هستند معروف است . وجوه قراردادی که به Fannie می یا فردی Mac Mac پرداخت می‌شود نیاز به این وام دارد که حداقل ۸۰ درصد از قیمت فروش خانه را تامین کند تا از بیمه وام مسکن و نرخ بهره بالاتر جلوگیری شود . این بدان معنی است که یک وام ۳۰۰، ۰۰۰ دلاری با استفاده از یک وام عرفی مبلغ ۲۰ درصد پرداخت ۶۰ هزار دلار را درخواست خواهد کرد .
با این حال حتی با وجود اینکه الزامات پرداختی برای وام‌های VA صفر است ، وجوه اضافی مورد نیاز برای بستن معامله شامل هزینه‌های ارزیابی ، بیمه خانه و میزبان هزینه‌های پایانی دیگر وجود دارد .
چگونه می‌توانید در زمان خریدن یک خانه با استفاده از حق وام خانه VA پول پس‌انداز کنید ؟
هزینه‌های مجاز


ملی پارک انجام وظیفه جلسه دادرسی شرکت کنندگان دنبال معافیت معرض دود





با این وجود ، بستن هزینه‌های مربوط به وام خانه VA محدود است . به عنوان مثال ، هزینه‌های وام‌دهنده مشترک مانند هزینه‌های پردازش وام و یا هزینه‌های underwriting را نمی‌توان در برابر کهنه‌کار اعمال کرد . اتهامات یک وکیل یا مامور بستن مجاز نیست که توسط کهنه سرباز پرداخت شود .

هزینه‌های دیگر که کهنه سرباز می‌تواند به آن‌ها بپردازد ، می‌تواند با علامت اختصاری ، بازیگر ، که مخفف آن است ، به یاد داشته باشد .
ارزیابی
گزارش اعتباری
بیمه عنوان و هزینه‌های مربوط به عنوان
هزینه Origination
نظرسنجی
این اتهامات به تنهایی می‌تواند متفاوت باشد ، اما می‌تواند به اندازه ۵۰۰۰ دلار یا بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار خرید باشد . با این حال ، این هزینه‌ها غیرقابل مذاکره تلقی می‌شوند ، که به این معناست که شرکت‌هایی که این خدمات را فراهم می‌کنند در اغلب موارد درخواست کاهش یا حذف fees را نادیده می‌گیرند .
علاوه بر این اتهامات ، شما همچنین باید بیمه صاحبین منزل را بخرید و یک حساب سپرده بیمه و بیمه برای همراهی VA به خانه خود تهیه کنید . این ممکن است ۳۰۰۰ دلار دیگر نیز در پایان هزینه‌ها اضافه کند . چطور می‌توانید این اتهامات را کاهش دهید یا حذف کنید ؟
آیا فروشنده پول پرداخت می‌کند
اولین فرصت برای کاهش هزینه‌های بستن تان این است که فروشنده هزینه‌های بستن شما را بابت شما پرداخت کند . در حقیقت ، اغلب پیشنهاد اولیه برای خرید ملک می‌تواند شامل عبارت باشد که فروشنده بابت مقدار مشخصی از fees هزینه پرداخت کند .
برای مثال ، شما یک خانه فهرست‌شده در حدود ۲۰۰، ۰۰۰ دلار را می‌بینید و شما و نماینده تان تصمیم می‌گیرید که با پرداخت ۴۰۰۰ دلار از هزینه‌های بستن تان ، ۱۹۸، ۰۰۰ دلار به فروشنده پیشنهاد کنید . سپس فروشنده مشخص می‌کند که آیا پیشنهاد شما را قبول نمی‌کند یا خیر .
اگر فروشنده پیشنهاد شما را رد کند ، ممکن است یک پیشنهاد مقابله با آن نیز دریافت کنید . در این نمونه ، فروشنده می‌تواند با " ۲۰۰، ۰۰۰ دلار و فروشنده به ۲۰۰۰ دلار در بستن هزینه‌ها بپردازد ."
چندین ترکیب از قیمت بسته و سناریوهای قیمت فروش وجود دارد ، اما اولین راه برای صرفه‌جویی در پول با یک وام مسکن ، تنها پرداخت خریدار به آن‌ها است .
شما می‌توانید درخواست کنید که فروشنده بابت مقدار مشخصی از هزینه‌های بستن ، مانند ۲۰۰۰ دلار هزینه‌های شما پرداخت کند و یا از فروشنده بخواهد تا برخی یا همه هزینه‌های بستن شما براساس درصد قیمت فروش را پرداخت کند . برای مثال ، می‌توانید درخواست فروشنده برای ۱ % یا ۲ % یا بیشتر از قیمت فروش را برای رفتن به سمت هزینه بستن تان درخواست کنید . VA میزان مبلغی که یک فروشنده می‌تواند به هزینه‌های بستن شما ، تا ۴ % قیمت فروش خانه کمک کند را محدود می‌کند .
تنظیم آهنگ
The نرخ وام در خانه را به عهده نمی‌گیرد ؛ آن‌ها توسط هر وام‌دهنده هر فرد تاسیس می‌شوند . VA با ارائه نرخ بهره رقابتی به همراه خدمات عالی مشتری برای کسب‌وکار شما رقابت می‌کنند .
نرخ بهره شما می‌تواند با پرداخت آنچه به عنوان نقطه تخفیف شناخته می‌شود به درخواست شما کاهش یابد یا " نقطه " ۱ درصد از مقدار وام است و می‌تواند نرخ بهره را تا یک چهارم درصد در بیشتر موارد کاهش دهد .
به عنوان مثال ، وام‌دهنده شما یک نرخ ثابت ۳۰ ساله با no % و ۳.۲۵ % با یک نقطه ارائه می‌دهد . در یک وام ۲۰۰، ۰۰۰ دلاری ، یک امتیاز برابر با ۲، ۰۰۰ دلار است.
از طرف دیگر ، یک وام‌دهنده می‌تواند نرخ بهره شما را تا یک چهارم افزایش دهد و اعتبار دهنده یک نقطه و یا بیشتر به هزینه‌های بستن شما را به شما بدهد . در این مثال با a / ۳.۵۰ درصد و نه امتیاز ، وام‌دهنده می‌تواند نرخ را تا یک چهارم درصد به ۳.۷۵ % افزایش دهد و اعتبار خود را نسبت به هزینه‌های نزدیک به ۲۰۰۰ دلار به مبلغ ۲۰۰ هزار دلار در اختیار شما قرار دهد .
زمانی که در حال تحقیق راه‌هایی برای پس‌انداز پول در خرید your هستید ،



مردن سازی شغل جدید مک دونالد دفتر مکاتبات صدور و تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه و مشمولان سربازی مدت زمان معافیت کفالت



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.