تحویل مزایا

شهادت توسط کارمندان و کارمندان و مدیریت در مقابل کمیته امور قدیمی در امور سربازان قدیمی , تصویری از مشکلات دولت قدیمی را ترسیم کرد که به طور ترسناکی شبیه رسوایی سال گذشته و رسوایی بهداشتی سال گذشته بود که منجر به استعفای وی شد .
در طول یک جلسه محاکمه جنجالی در مقابل کنگره , مقامات va و نمایندگان اتحادیه که فرهنگی از بی‌اعتمادی , فقدان آموزش , انتصاب خویشاوندان و قلدری در دفاتر و دفاتر را توصیف می‌کردند در حالیکه دفتر بازرس کل در دفاتر و دفاتر کار می‌کرد از تمایل به باد زدن ارقام انتقاد می‌کرد .



حقوق بازنشستگی ستاره برنزی متخصصان همتا رئیس کمیته مدرن سازی مسائل کهنه




در حالی که va در حال گذار از سیستم ادعای مبتنی بر مقاله به یک تصویر الکترونیکی مبتنی بر تصویر است , ظاهرا ً برای جلوگیری از کلاهبرداری از دفاتر va در فیلادلفیا و اوکلند از " صدها ادعا " صحبت کرد که داده‌های ردیابی الکترونیکی خود را برای افزایش خروجی تولید گزارش کرده و زمان گزارش‌شده برای کار را کاهش می‌دهد .

براون براون , یکی از کارمندان سابق دفتر منطقه‌ای اوکلند و منطقه, از کشف بیش از حد جبران خسارت ناشی از ادعاهای خسارت در کابینه دولت سخن گفت . او و سایر کارمندان موظف بودند تا هر چه سریع‌تر از کابینه شکایت کنند . براون گفت : " وقتی آن‌ها به مدیریت شکایت کردند که گوشه‌های آن‌ها قطع شده‌است و اشتباه‌ات صورت‌گرفته , " چیزی که ما می‌دانیم , از پروژه خارج شده‌ایم " . ناظر گفته‌است که اکثر پرونده‌های کشف‌شده در کابینه نسخه‌هایی از کاره‌ای تکراری هستند که پیش از این مورد پردازش قرار گرفته بودند , اما زمانی که دفتر وی کلند بر روی یک گاری با بیش از حد مجاز بازسازی شد , کشف شد و بسیاری هنوز مورد نیاز است .
یوزف دوم , رئیس فدراسیون آمریکایی کارمندان دولت در اداره منطقه‌ای فیلادلفیا و منطقه‌ای گفت که مدیریت " یک محیط کاری خصمانه را ایجاد کرده‌است که کارمندان را تضعیف کرده‌است . او و سایر کارکنان مشغول به کار " بازی‌های شل " را توصیف کردند که در آن کارمندان به کار آسان برای افزایش تعداد اجرا هدایت می‌شدند تا مدیران پاداش مالی دریافت کنند, پست مخفی شدن از بازرسان برای ایجاد دفاتر به نظر می‌رسد که زمان انتظار کمتری داشته باشند .
لیندا هالیدی , دستیار بازرس کل بازرسی و ارزیابی‌ها , از " تلافی جویانه " در دفتر منطقه‌ای فیلادلفیا و منطقه , " بی‌اعتمادی شدید مدیریت توسط کارمندان " با " ترس از تلافی " بین کارمندانی که درباره مشکلات در دفتر صحبت می‌کردند , صحبت کرد . او همچنین گفت که شواهدی دال بر " روند گسترده سیستم " در دیگر ادارات و ادارات وجود دارد که از تمایل به افزایش تعداد عملکرد انگیزه می‌گیرند .
کارمندان فیلادلفیا حتی در مورد شرکت در یک حزب اداری که در آن از آن‌ها خواسته شد تا یک همسر ناظر را پرداخت کنند که به عنوان وسیله‌ای برای ارتباط با روح عزیزان متوفی خود کار می‌کرد , صحبت کردند . "
مدیریت مرکزی اظهار داشت که تحقیقات اداری را در مورد یافته‌های گزارش بازرس کل و وعده " اقدام فوری برای بهبود عملکرد و مدیریت در این تسهیلات و بررسی اثر فرآیندهای داخلی برای اطمینان از صحت و تحویل مزایا و خدمات به سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان آغاز کرده‌است . "


هشدار دهنده منتظر زمان امنیت اجتماعی خودکشی سربازان تکنیک های تست زنی در کنکور ۹۶ آخرین تغییرات امریه سربازی نظام وظیفه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.