مرکز تحقیقات

یک سرباز قدیمی در مرکز پزشکی VA مبتلا به تومور در یک کلیه بود . عضو سابق خدمات در مواجهه با دیالیز احتمالی برای بقیه عمر نگران جراحی بود و از خود می‌پرسید که آیا باید خطر را از بین ببرد یا نه .
با اسکن CT از اندام بیمار خود ، این کهنه سرباز با مشکل مواجه شدن در مورد روند تغییر زندگی بالقوه مواجه شد . اما پزشک VA گزینه دیگری داشت : دکتر تصاویر پزشکی را با یک چاپگر ۳ D پر کرد ، که از این اطلاعات برای ساخت یک کپی دقیق از کلیه کلیه ، تومور استفاده کرد . با استفاده از این مدل ، پزشک می‌تواند از طریق جراحی ، قدم به قدم ، از کهنه سرباز پیاده شود . سپس ، زمانی که کهنه سرباز با جراحی موافقت کرد ، دکتر از برنامه دقیق در اتاق عمل پیروی کرد .
دکتر بت Ripley ، radiologist در مرکز پزشکی VA Puget و رئیس کمیته مشورتی چاپ Veterans Health ۳ D ، گفت : " [ ۳ D ] یک تغییر کلی است ، اغلب [ فن‌آوری ] ما را از بیماران ما دور می‌کند … این فن‌آوری به کارکنان our اجازه می‌دهد که واقعا ً به بیمار نزدیک شوند ."
VA یک فعالیت تهاجمی برای قرار دادن printers ۳ D در بسیاری از مراکز پزشکی خود آغاز کرده‌است . هدف از این طرح بهبود مراقبت‌های بیمار با کمک به برنامه‌ریزی جراحی ، ساخت دستگاه‌های پزشکی کمکی و اعضای مصنوعی و در نهایت ایجاد استخوان‌ها و اعضای مصنوعی برای پیوند است .
مرتبط :
تحقیقات در زمینه کیفیت زندگی: تحقیقات درباره کیفیت زندگی
VA مرکز تحقیقات جدید را بر روی سربازان قدیمی باز می‌کند .




https://soldiership.kowsarblog.ir/%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C هزینه های اضافی مواد شیمیایی تیم های مراقبت مراقبت فوری ضمن خدمت





این اداره بیش از ۱۰۰ چاپگر در ۲۳ مرکز پزشکی دارد که در سال ۲۰۱۷ از سه مرکز پزشکی تشکیل شده‌است . و طرح‌هایی برای توسعه حتی بیشتر ، ایجاد یک رهبر در تلاش برای سازگاری با چاپ سه‌بعدی برای کاربردهای پزشکی در سراسر کشور ، که در آن کم‌تر از ۱۰۰ تسهیلات دانشگاهی و خصوصی - - عمدتا ً در دانشگاه‌های تحقیقاتی - - از چاپ ۳ بعدی استفاده می‌کنند .

Secretary در یک خبر منتشر شده گفت : " VA در چاپ سه‌بعدی کار خود را با گسترش تخصص خود در سراسر VA ادامه می‌دهد . این شبکه مجازی به کمک این مساله ادامه می‌دهد که چگونه فن‌آوری چاپ سه‌بعدی به طور گسترده در پزشکی برای منافع بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد ."
در حالی که مدل‌ها ممکن است the استفاده برای چاپگرهای سه‌بعدی باشند ، که اشیا جامد سه‌بعدی را با لایه‌بندی کردن بخش‌های مختلف برش از برش ، پایین - پایین ، و VA به کار می‌برند - - با استفاده از فن‌آوری برای ایجاد بافت‌های جایگزین و اندام‌ها - - برای درمان بیماری‌ها .
در حال حاضر ، سیستم‌های مراقبت بهداشتی Ann در میشیگان در حال کار بر روی ایجاد یک ریه مصنوعی است که می‌توان از آن استفاده کرد در حالی که یک بیمار منتظر پیوند ریه است یا نیاز به تنفس در طول بهبودی از یک بیماری تنفسی دارد .
ریه مصنوعی ۳ بعدی ساختار و اندازه رگ‌های خونی را تکرار خواهد کرد و از موادی ساخته خواهد شد که با بدن انسان سازگار باشند و پاسخ ایمنی را کاهش دهند .
با توجه به انتشار VA ، این فن‌آوری می‌تواند در نهایت کاربردهای بلند مدت داشته باشد، مانند فراهم کردن ششه‌ای جایگزین . این پروژه مهیج آخرین مورد از یک رشته طولانی از تحقیقات باور نکردنی و پیشرفت‌های پزشکی است که در طول سالیان توسط محققین ایجاد شده‌است .
سایر ابتکارات bioprinting در VA شامل ایجاد استخوان‌های vascularized هستند . Ripley گفت که در حالی که چاپ biologics حداقل هشت تا ۱۰ سال طول دارد ، VA قصد دارد نصب فن‌آوری و سایر وسایل را در عرض دو سال آینده تکمیل کند؛ این کار باعث رشد توانایی خود برای چاپ اعضای مصنوعی و دستگاه‌های دیگر با استفاده از مواد پیشرفته مانند تیتانیوم در سه‌تا پنج سال آینده خواهد شد ؛ و سپس ، امیدوارانه ، قادر به اجرای توسعه بخش‌های بدن انسان در طول یک دهه خواهد بود .





مرکز پزشکی پیمان دل هم مرز رویه معمول نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید آخرین تغییرات معافیت موارد خاص نظام وظیفه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.