تجهیزات

به عنوان روسیه ، نیروی هوایی چین برای گسترش شبکه comms در قطب جنوب کار می‌کند .

گروهبان دوم نیروی هوایی آمریکا ، Titus Poulose از گروه ۲۶۳ ارتباطی رزمی با گارد ملی کارولینای شمالی ، تجهیزات ارتباطی را در حمایت از عملیات خشک شدن عملیات ( ODF ) ، در ایستگاه McMurdo ، قطب جنوب ، ۶ دسامبر ۲۰۱۸ اجرا می‌کند . ( نیروی هوایی ایالات‌متحده / جانی چیانگ )

[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]

Military.com | By Oriana Pawlyk

در انجماد و تقریبا ً شرایط زندگی غیرقابل‌تحمل در قاره آمریکای جنوبی ، چهار نیروی هوایی یک ماموریت را در ماه دسامبر داشتند : ایجاد یک شبکه ارتباطات گسترش‌یافته .

براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی نیروی هوایی اخیر ، به عنوان بخشی از عملیات خشک شدن عملیات ، یک ماموریت نظامی مشترک در حال انجام برای بیش از ۶۰ سال در قطب جنوب ، اعضای اسکادران جنگنده‌های ارتش ملی Guard's ، یک آزمایش دو هفته‌ای را با نصب و تست قابلیت‌های ارتباطات رزمی مختلف و استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای انجام دادند .

گروهبان Chris (Chris Farnsworth ) ، یک متخصص ارتباطات با گروه ۲۶۳ Communications ارتباطات رزمی ، گروهی از اسکادران جنگنده‌های نیروی هوایی کارولینای شمالی ، Wing ۱۴۵th Wing گفت : " در اصل ، این یک دلیل برای تعیین این مساله بود که آیا برقراری ارتباط می‌تواند خدمات موقت و موقتی را برای افزایش نرخ داده شبکه از طریق پایانه‌های ماهواره تاکتیکی ما فراهم کند . "

همراه با (فارنسوورث )، افراد نیروی هوایی درگیر Sgts بودند . kristofer Vandermark ، تای توس و مایکل جنینگز

Farnsworth در این خبر گفت : " نقش ما مستقر کردن یک تیم چهار نفره برای نصب و تایید قابلیت‌های منحصر به فرد در میدان ویلیامز در حالی است که همزمان فرآیندهای توسعه ادامه ماموریت را تا سال ۲۰۲۱ توسعه می‌دهد" .

دانستن مجلس داده دیدگاه تشخیص ستیزه

میدان ویلیامز ، بخشی از ایستگاه McMurdo ، مرکز اصلی عملیات در قطب جنوب است . این کمیته همچنین از یک ماموریت دیگر پشتیبانی می‌کند ، کمیته ملی علوم سیاسی Foundation's Polar ، که از شرکای نظامی و بین‌المللی خواسته‌است تا سالانه به قطب جنوب سفر کنند .

آمریکا ماموریت خود را برای پشتیبانی از بازوی تحقیقاتی علمی به عنوان آموزش نظامی غیر نظامی ، تحت سیستم پیمان قطب جنوب در سال ۱۹۶۱ مورد بررسی قرار می‌دهد .

سرهنگ دوم دیوید Panzera ، مدیر دفتر یکپارچه‌سازی برنامه ۱۰۹th Airlift Wing's ، در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۶ با Military.com گفت : " در هر روز ، " من‌های ۳۰ درجه و شما ایستاده و بر روی یخ فرود آمده‌اید که دو و نیم مایل ضخامت دارد ."

او گفت که در آن زمان ، او گفت که McMurdo می‌تواند بین اکتبر و فوریه هر سال به ۱۰۰۰ نفر برسد .

( فارنسوورث ) کار می‌کرد تا فراتر از ارتباطات فعلی و محدود برود " (فارنسوورث ) گفت . این که آیا آن‌ها موفق بوده‌اند یا نه، فاش نشده است .

اما آن‌ها در تلاش‌هایشان تنها نیستند . گزارش شده‌است که هم روسیه و هم چین حضور خود را در قاره افزایش داده‌اند .

برای مثال ، چین در منطقه قطب جنوب استرالیا در شمال شرقی of فعال بوده‌است .

براساس گزارشی از روزنامه استرالیا ، چینی‌ها نیز شروع به آزمایش شبکه‌های ارتباطی دست‌ساز کرده‌اند .

با توجه به "ان - ماری شارون بردی " ، دانشگاهی سیاسی نیوزیلند که در سیاست چین تخصص دارد ، گفت : " تا سال ۲۰۲۰ ، آمریکا ممکن است مزیت تکنولوژیکی خود را در GPS نسبت به رقبای راهبردی روسیه و چین از دست داده باشد .

بردی محمدوف در ماه سپتامبر به استرالیا گفت که ایستگاه‌های دیگر و ایستگاه‌های گیرنده در این قاره می‌توانند به بازیکنان مانند روسیه و چین کمک کنند تا عملیات‌های نظامی تهاجمی و تهاجمی خود را در سراسر جهان گسترش دهند .

سیستم پیمان قطب جنوب militarization و سلاح‌های مورد استفاده در این قاره را ممنوع کرده‌است ، اما اجازه ورود پرسنل نظامی و تجهیزات به منطقه را می‌دهد .

منبع سایت

طولانی فوتبال دسترسی مشترک شرایط لازم برای اخذ امریه در سال 97 شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.