ستیزه

او اضافه کرد : " من در حال حاضر هفت مجموعه [ از تجهیزات ] در سراسر ایالات‌متحده به عنوان بخشی از این خلبان دارم " و توضیح داد که تنها در سراسر ایالات‌متحده و آلاسکا تنها مرکز رزرو Army وجود دارد .
ارتش هر یک از ۶۰ گردان آزمایشی را مجهز کرده‌است که خلبان ACFT را با ۱۶ لاین " ارزش تجهیزات " هدایت می‌کند . هر مسیر تست به یک نوار deadlift و بیش از ۳۲۰ پوند وزن نیاز دارد . همچنین وزنه‌های ۹۰ پوندی اضافی برای رویداد حمل و نقل - وجود دارد که به سربازان نیاز دارد که یک سورتمه ۹۰ پوندی را بکشند . هر کدام از این مسیرها به یک سورتمه وزنی ، دو تسمه ، دو kettlebells و یک توپ دارو نیاز دارد . سایر تجهیزات شامل اندازه‌های نواری ، علامت‌گذاری کروی و stopwatches هستند .
مقامات ارتش می‌گویند که بسیاری از واحدها از قبل برخی از تجهیزات مورد نیاز مانند میله‌های فولادی را دارند .
Luckey گفت : " برای من نامناسب است که بگویم که امروز اینجا نشسته‌ام و مطمئن هستم که قادر خواهیم بود این آزمایش را به طور کامل اجرا کنیم ، چرا که من هنوز همه چیز را در دسترس دارم و مقدار مناسبی از مواد را it's . "
او گفت که مدیریت the به تعداد زیاد سربازان ذخیره در یک آخر هفته یک چالش خواهد بود .
Luckey گفت : " با توجه به تمام فعالیت‌هایی که من انتظار دارم سربازان من در هر تعطیلات آخر هفته انجام دهند - هر چیزی که می‌خواهد مقدار قابل‌توجهی از نیروی انسانی و زمان را در هر نوع شرایط آب و هوایی بگیرد ، در هر نوع شرایط آب و هوایی ، چه در آلاسکا ، داکوتای شمالی ، یا Miami یا Guam یا Korea آمریکا یا ژاپن در مقیاس - - این چالشی بر سر مدیریت زمان خواهد بود ."
او گفت که با اشتیاق از این که این آزمایش جدید نیروهای ذخیره را وادار به کار کند متفاوت از گذشته خواهد شد.
او گفت : " من قصد ندارم که تجهیزات را به یک واحد ویژه صادر کنم . من می‌خواهم آن را به یک مکان تبدیل کنم ، و آن‌ها باید یاد بگیرند چطور با هم سهیم شوند و مدیریت کنند ."
این چیز خوبی است . او گفت : " این مساله برخی از آنچه که من به عنوان یک مانع کاربردی و مصنوعی که برای مدتی طولانی در ذخیره ارتش وجود داشته‌اند را تجزیه و تحلیل می‌کند که ما در روند تلاش برای کاهش اساسا ً در چند سال گذشته بوده‌ایم . "
Luckey گفت که او از the جدید هیجان‌زده است ، حتی اگر افسر سابق نیروهای ویژه اعتراف کند که ابتدا کمی بیش از حد مغرور بود .
او در مورد گفتگویی که اخیرا ً با سربازان در تگزاس داشت ، گفت : " در یک لحظه اغراق‌آمیز و لاف زدن، من گفتم : " در عرض ۳۰ روز ، I'm به سمت من آمد و گفت : " هی آقا ، فقط سه سرباز در ارتش وجود دارند که این کار را انجام داده‌اند . " "
Luckey که ۶۴ ساله است ، گفت هنوز the کامل را نگرفته است ، چون هنوز هم می‌کوشد تا پس از " تعمیر کامل rotator" در حدود پنج سال پیش و از یک tendon دو سر بریده ، بازسازی کند .
او گفت : " من به آنجا می‌روم ، به عنوان قدیمی‌ترین مردم در ارتش ، من این را به عنوان مسئولیت قبول این کار می‌دانم ."
افغان‌ها در حال مذاکره با طالبان به عنوان پیشرفت Cites آمریکا هستند
Nawid ، یک دانش‌آموز ۲۱ ساله که برادرش را از دست داده بود و در حمله انتحاری طالبان به محله روستای سبز capital's در افغانستان زخمی شده‌بود ، در طی یک مصاحبه با آسوشیتدپرس در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ در حال استراحت است . ( عکس از آسوشیتدپرس / رحمت گل )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
کابل ، افغانستان - افغان‌ها نسبت به گفتگوهای صلح با ستیزه جویان طالبان محتاط هستند ، حتی زمانی که رئیس‌جمهور country's ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به رهبری ایالات‌متحده می‌تواند با موفقیت به جنگ داخلی طولانی‌مدت پایان دهد.
زلمای ایوبی ، فرستاده ایالات‌متحده ، روز دوشنبه گفت که در اصل " موافقتنامه ای برای ایجاد چارچوبی برای صلح با طالبان وجود داشته‌است . گروه ستیزه‌جوی اسلامی اکنون تقریبا ً نیمی از افغانستان را کنترل می‌کند و حملاتی را تقریبا ً به صورت روزانه انجام می‌دهد و عمدتا ً نیروهای امنیتی و مقامات دولتی را هدف قرار می‌دهد .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.