خشونت آمیز

جف Kidwell وی را در امتداد خیابان airport's Perimeter پارک کرد و پرچم آمریکا را بر روی آن قرار داد . مرکز مالی ساحل پالم بیچ اغلب سرود ملی بازی‌های بیسبال محلی و بازی‌های اصلی لیگ را در سراسر کشور می‌خواند . دوست دختر او در دهه گذشته پسری بزرگ است که او را به فرزندی قبول کرده‌است . پسر در مدرسه گرین Beret در کارولینای شمالی است ، اما در حال حاضر در عراق و کویت بوده‌است .
وی گفت که پسر ، که او didn't نام دارد ، " مفتخر است که این کار را انجام دهد . اما او گفت : " من هر روز در این مورد نگران هستم ."
او روز جمعه داستانی درباره بازگشت Farmer's دید و گفت : " من می‌خواستم به یک قهرمان ادای احترام کنم ، " او گفت : " امیدوارم مردم این کار را برای پسرم انجام دهند ."
صاحب کسب‌وکار Auto باب کراوچ در دهه ۱۹۷۰ در اوکیناوا مستقر شده بود . او به ویتنام رفت ، اما بسیاری از دوستان او این کار را کردند و برخی didn't برگشتند .
او در حالی که صدایش شکسته بود گفت : " اینجا برای یک سرباز کشته شده‌است . "
و سه آتش‌نشان ، از ایستگاه امداد آتش‌نشانی ساحل پالم بیچ در نزدیکی Westgate ، در بالای کامیون شان بالا رفتند تا به کاروان موتوری Farmer's که از کنارش عبور کردند سلام کنند . Yadian Mederos گفت : " ما فقط می‌خواستیم respects را نشان دهیم ."
همانطور که ترامپ یک مورد برای دیوار مرزی می‌سازد ، قانون گذاران به Deal ضربه زدند .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز دوشنبه ، دوشنبه ، ۱۱ فوریه ۲۰۱۹ و در فرودگاه بین‌المللی آل پاسو در آل پاسو ، تگزاس ، در ۱۱ فوریه ۲۰۱۹ پیاده می‌شود . ( عکس از آسوشیتدپرس / سوزان والش )
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
 " آسوشیتدپرس " به نقل از "ویل Weissert " و "جیل کالوین"
EL ، تگزاس ( AP ) - - رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز دوشنبه به مرز تگزاس رفت تا در مورد این موضوع بحث کند که دیوارها به عنوان دمکرات‌ها و جمهوری خواهان در واشنگتن کار می‌کنند اعلام کردند که برای جلوگیری از تعطیلی دولت دیگر توافقی حاصل شده‌است .
ترامپ به دنبال آل پاسو بود ، با هدف تغییر شکل بحث پیرامون دیوار پس از یک نزاع مخرب و امضای پیمان انتخاباتی سال ۲۰۱۶ که به برزخ اویزان بود. در یک مورد با programming سیاسی ، Rourke ' ، عضو کنگره سابق دموکرات از تگزاس در حال حاضر در حال بررسی یک اداره ریاست‌جمهوری است، یک شب به راه افتاد و با ده‌ها گروه مدنی ، حقوق بشر و گروه‌های اسپانیولی علیه دیوار تظاهرات کرد .
اولین مسابقه دویل در فصل انتخابات ۲۰۲۰ تعیین شد تا به عنوان پیش‌نمایش یک مبارزه با سال‌های داغ در طول مسیر کشور عمل کند . و آن‌ها روشن ساخته‌اند که دیوار مرزی موعود نزدیک است نقش outsized در رقابت ریاست‌جمهوری ایفا کند ، چرا که هر دو طرف از آن برای جمع کردن حامیان خود و برجسته کردن رویکردهای متناقض خود استفاده می‌کنند .
هنگامی که ترامپ به محل گردهمایی دوشنبه خود سفر کرد ، مذاکره کنندگان در کنگره اعلام کردند که قانونگذاران در اصل به توافق رسیده‌اند تا برای جلوگیری از تعطیلی مجدد ، دولت پیش از نیمه‌شب جمعه ، بودجه دولت را تامین کنند . یک گروه از قانونگذاران از جمله سناتور جمهوری‌خواه ریچارد شلبی و نماینده دموکرات Nita نی Lowey پس از جلسه در دره‌ای بسته اعلام شدند .
گفتگوها در آخر هفته به دلیل خواسته حزب دموکرات برای محدود کردن بازداشت مهاجران توسط مقامات فدرال به شدت افت پیدا کرد ، اما قانونگذاران ظاهرا ً از عصر دوشنبه وارد این بن‌بست شدند . اکنون آن‌ها نیازمند حمایت ترامپ هستند که باید این قانون را امضا کنند .
ترامپ بارها به آل پاسو به آل پاسو اشاره کرده‌است تا مطمئن شود که یک دیوار مرزی لازم است ، و ادعا می‌کند که این موانع ، شهر را از یکی از خطرناک‌ترین مناطق به یکی از مطمئن‌ترین راه تبدیل کرده‌است . اما حقیقت ندارد .
آل پاسو یک سال قبل از توسعه اخیر حصار مرزی خود نسبت به نیمی از میانگین ملی در سال ۲۰۰۵ ، کم‌تر از نیمی از میانگین ملی را داشت . That's با وجود اینکه از مرز سیوداد Juarez در مکزیک عبور می‌کند ، شهری است که از خشونت مواد مخدر رنج می‌برد . گزارش جنایت یکنواخت FBI's نشان می‌دهد که تعداد سالانه گزارش‌شده جنایات خشونت‌آمیز از نزدیک به ۵، ۰۰۰ نفر در سال ۱۹۹۵ به حدود ۲، ۷۰۰ نفر در سال ۲۰۱۶ کاهش‌یافته است . اما این موضوع با کاهش مشابه در جنایت خشونت‌آمیز در سراسر کشور همخوانی داشت و در آن دوره زمانی بود که میزان جرائم city's در طول سال با وجود fencing و دیواره‌ای جدید افزایش یافت .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.