تاکتیک

مقیاس‌ها به یاد دارند که او یکی از فرماندهان بخش پیاده‌نظام در کره بود .

او گفت : " کل بخش مجهز به مسلسل است . او گفت : " با توجه به زمین در کره و با توجه به تهدید کره‌شمالی , خوب بود . "

مقیاس‌ها گفتند , بعید است که جنگ آینده با روسیه یا چین شامل وسایل انفجاری مانند آن‌هایی باشد که در عراق مورد استفاده قرار می‌گیرند .

او گفت : " مساله با روس‌ها روی زمین نیست , چیزی که از طریق هوا پرواز می‌کند - تهدید سطح به سطح از روسیه و , من به چین نیز فکر می‌کنم . " بنابراین آنچه برای یک وسیله نقلیه در آن نوع از اعتصاب مهم است , توانایی جابجایی سریع , کوچک و مشکل بودن و قادر بودن به حرکت در اطراف میدان نبرد برای جلوگیری از حمله و ضربه زدن است . "

باعث نماد نزدیک بودجه علاقمند مسئول هدایت کلینیک سخنرانی وسعت

وود گفت که مقاوم‌سازی ساختمان‌های موجود با حفاظت بیشتر و افزایش تعلیق , موتور و سایر ویژگی‌های کلیدی برای افزایش عملکرد , گران خواهد بود و وزن وسیله نقلیه را افزایش خواهد داد.

او گفت : " اگر من زره را افزایش دهم , وزن را افزایش خواهم داد , که به این معنی است که سخت‌تر می‌شود . " اگر اندازه , قدرت , وزن و زره را افزایش دهم , هزینه آن بالا می‌رود .

" وقتی جنگ هزینه‌های زیادی دارد , مردم ناراحت می‌شوند , اما پس از آن , زمانی که پول را خرج نمی‌کنید , به خاطر عدم حمایت از نیروها و فراهم کردن آنچه که برای پیروزی در نبرد نیاز دارد , مورد انتقاد قرار می‌گیرید . وود گفت : " شما هر دو روش را نمی‌توانید داشته باشید . "

مقیاس‌ها بر این عقیده بودند که کمیته طراحی نشده است .

" این برای آن طراحی نشده بود . حالا به یاد داشته باشید, در اروپا شما حداقل در میدان جنگ هستید که در اروپای مرکزی فرض شد - شما قصد دارید صدها کیلومتر حرکت کنید . او گفت : " و آنچه مهم است , کارآیی و قابلیت اطمینان سوخت است , و زمانی که شروع به ضربه زدن به زره در دو طرف می‌کنید … قرار است بهای آن را بپردازید . "

مقیاس‌ها گفتند : " از روی زمین " برای ماموریت‌هایی که حفاظت از زره بیشتری مورد نیاز است " طراحی شده‌است .

او گفت : " کلید اصلی تمرکز کردن بر روی نوک نیزه است , جایی که کاربرد آن‌ها برای مبارزه نزدیک می‌تواند کاملا ً مورد بهره‌برداری قرار گیرد . "

وود گفت که معتقد است وضعیت فعلی هنوز " بسیار توانمند " است . "

ناوگان دریایی امروز خیلی قشنگ است . در بیشتر مواقع , این میزان برآورده می‌شود . نیازی نیست که همه چیز کاملا ً آماده باشد . "

وود افزود : " اما مطمئنا ً به عنوان تیراندازی … ما یک نیرو را مستقر خواهیم کرد , برخی از سربازان از نقطه a به نقطه b در یک حمله کم‌تر به شدت زرهی حرکت خواهند کرد . " او گفت : " آن‌ها با یک نارنجک پرتاب موشک و یا نوعی زره‌پوش , گرد و یا بمب کنار جاده‌ای برخورد خواهند کرد و منفجر خواهند شد . و این همان جایی است که اخبار در حال انجام است , و این زمانی است که کنگره و رسانه‌ها به تمام ارتش حمله خواهند کرد . هیچ راه‌حل کاملی وجود ندارد و من فکر می‌کنم که کنگره فقط باید آن را درک کند . "

خشن‌تر و تندتر از آن است, اما قشون همچنان به نبرد بر می‌گردد.

یک وسیله نقلیه نیروی دریایی و یک وسیله نقلیه تاکتیکی سبک در کنار یکدیگر قرار دارند . ( متیو کاکس / ستاد )

۲۹ فوریه

نوشته متیو کاکس

واحدهای رزمی ارتش و نیروی دریایی شروع به دریافت وسایل نقلیه تاکتیکی با عملکرد بالا و عملکرد بالا می‌کنند . اما اگر جنگ با قدرت اصلی در آینده نزدیک شعله‌ور شود , بخش عمده‌ای از نیروهای زمینی به نبرد با همان نیرویی که برای زنده ماندن در آخرین جنگ تلاش می‌کند , خواهند رفت .

امروزه , سازمان فوق‌مدرن - که نویدبخش حفاظت از خدمه و بهبود عملکرد است - آماده نبرد است . اما ارتش بیش از یک دهه طول می‌کشد تا به ارتش و تفنگداران دریایی حمله کند .

منبع سایت

اطلاعیه ها معافیت پزشکی - مشاوره نظام وظیفه نحوه دریافت خرید خدمت سربازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.