سیستم بازنشستگی

باب
ایالت نیوجرسی مزایای چندی دارد . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
مزایای مسکن کهنه نیوجرسی
خانه‌های یادبود سرباز قدیمی ایالت نیوجرسی
ایالت " نیو جرسی " خانه‌های کهنه سربازان قدیمی را در ۴ پارک پارک کرد . خانه‌ها به افتخار سربازان قدیمی جنگ زمان جنگ , همسر و والدین ستاره طلایی آزاد هستند . اولویت به ساکنان نیوجرسی داده می‌شود .
متقاضیان باید معیارهای محدودیت دارایی خاصی را احراز کنند . ساکنان براساس توانایی بر مبنای درآمد می‌پردازند .


علائم ژنتیکی بهبوئ مستمر تدفین نظامی برنامه تعمیر خبررسمی کانون اصلی



کهنه سربازان

سربازان قدیمی یک برنامه اسکان موقت برای کهنه سربازان بی‌خانمان محسوب می‌شوند . برنامه به سه مرحله تقسیم می‌شود : درمان ; خود پالایی و استقرار مجدد جامعه . هر فاز سه‌تا شش ماه طول می‌کشد و متناسب با نیازهای درمان فردی و علایق شغلی است .
جانبازان واجد شرایط از یک مرکز پزشکی و درمانی پس از دریافت یک ارزیابی پزشکی ارجاع داده می‌شوند . این کهنه سرباز باید با برنامه طولانی‌مدت با تمرکز بر توان‌بخشی روان‌شناختی , اجتماعی و حرفه‌ای موافقت کند . این برنامه عاری از مواد مخدر و الکل است .
مکان‌ها در گلن گاردنر هستند .
مزایای مالی نیوجرسی
مالیات بر درآمد
اگر خانه دائمی شما قبل از ورود به ارتش , نیوجرسی بود , درآمد فعال مشمول مالیات کشور نیست , اگر هر سه شرط زیر را ملاقات کنید :
در سال مالیاتی هیچ خانه دائمی در نیوجرسی حفظ نکرد .
کم‌تر از ۴ روز در ایالت نیوجرسی سپری شد .
در طول کل سال یک خانه دایمی در بیرون از نیوجرسی حفظ شد ( سربازخانه‌ها , مقره‌ای افسران مجرد , محله‌های تخصیص‌داده‌شده به کشتی به عنوان خانه دائمی شمارش نمی‌شوند ) . با این حال , اگر هزینه و نگهداری را پرداخت کنید , یا از طریق پرداخت از جیب یا فقدان کمک‌هزینه منزل , یک آپارتمان یا یک خانه ( یا اجاره یا اجاره ) در بیرون نیو جرسی , که به عنوان خانه دائمی در بیرون از نیوجرسی است .
حقوق بازنشستگی بدون مالیات است .
کسر مالیات بر درآمد کهنه سرباز
سربازان قدیمی که شرافتمندانه اخراج شده‌اند واجد شرایط معافیت مالیاتی یک روزه در سال هستند که از عوارض فعال اخراج می‌شوند .
کسر مالیات دارایی در نیوجرسی
با افتخار یکی از سربازان قدیمی نیوجرسی که حداقل سه روز در یک منطقه جنگی خدمت کرده بودند , واجد شرایط کسر مالیات در املاک هستند .
جانبازان جنگ دائمی و کاملا ً معلول می‌توانند معافیت کلی مالیات بر دارایی را در خانه خود احراز کنند . همسران باقیمانده نیز ممکن است واجد شرایط باشند .
مزایای فاجعه‌بار نیوجرسی
سربازان قدیمی مقیم نیوجرسی , که برای همیشه و کاملا ً معلول هستند , می‌توانند به ازای هر ماه پرداخت ماهیانه خود واجد شرایط شوند .
این کهنه سرباز باید واجد شرایطی باشد که شامل از دست دادن چشم , قطع عضو , فلج و غیره باشد .
همسران باقیمانده نیز ممکن است واجد شرایط باشند .
مزایای استخدام نیوجرسی
اولویت سربازان قدیمی برای مشاغل دولتی
هنگام درخواست برای مشاغل ایالتی نیوجرسی , سربازان کارآزموده واجد شرایط در صدر لیست مشاغل رقابتی باز قرار می‌گیرند .
جانبازان معلول با حداقل یک درصد ناتوانی , بالاترین اولویت را به خود اختصاص می‌دهند و بالاتر از هر دو کهنه سربازان و سایرین در لیست فرصت‌های رقابتی باز قرار می‌گیرند .
همسر یک سرباز معلول مستحق همان اولویت به عنوان یک سرباز معلول است , اما اگر همسر آن را بگیرد , استحقاق خود را از دست می‌دهد . همسر بازمانده یک سرباز معلول مستحق همان اولویت به عنوان یک سرباز معلول است تا دوباره ازدواج کنند . همسر باقیمانده هر کهنه سرباز که در خدمت مرد , حق تقدم معلولان را دارد تا دوباره ازدواج کنند .
صدور
سربازان قدیمی که گواهی‌نامه رانندگی نظامی داشته یا دارای گواهی‌نامه رانندگی هستند , از بخش پشت فرمان , معاف هستند .
وضعیت سربازان قدیمی برای بازنشستگان
سربازان قدیمی که توسط دولت استخدام شده‌اند می‌توانند مزایای بازنشستگی ویژه‌ای داشته باشند . این تنها شامل موارد زیر است :
سیستم بازنشستگی کارکنان عمومی نیوجرسی
سیستم بازنشستگی ماموران آتش‌نشانی و آتش‌نشانی
صندوق بازنشستگی و مستمری بازنشستگان



خلاق بودن تحت بررسی کمیسیون نقشه قوانین نظامی تخمین رتبه و کارنامه مدارس نمونه دولتی امریه در وزارت نیرو





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.