خلاق بودن

VA ، رابرت Wilkie . ( عکس از آسوشیتدپرس / کارولین Kaster )
۲۷ مارس ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
در مواجهه با نگرانی‌های مربوط به اجرای قانون جدید ماموریت ، که اداره هفت برنامه مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را در یک شبکه مراقبت‌های بهداشتی تاسیس کرد، رابرت و Wilkie روز سه‌شنبه به سناتورها اطمینان خاطر دادند که این بخش به دنبال برون سپاری بیشتر مراقبت‌های پزشکی خود نیست .


هزاران شهریه مشاوره ویژه میزان عملکرد کارت های شناسایی نقش اولیه تحت بررسی




Testifying پیش از کمیته امور سربازان قدیمی سنا در روز سه‌شنبه گفت که the استانداردهای دسترسی برای مراقبت‌های خصوصی را پیشنهاد کرده‌است - - که تا حد زیادی تعداد سربازان واجد شرایط خدمات پزشکی خارج را افزایش می‌دهد - - این بدان معنا نیست که سربازان قدیمی به دنبال این مراقبت باشند .

او گفت که حدود ۱۹ درصد از ۸۷ میلیارد دلار بودجه سال ۲۰۲۰ مالی ۲۰۲۰ برای شبکه مراقبت‌های بهداشتی ایجاد شده‌است که توسط قانون ماموریت VA ایجاد شده‌است ، در حالی که ۸۱ درصد برای مراقبت‌های پزشکی VA اختصاص‌داده شده‌است .
Wilkie تاکید کرد که این اداره متعهد به ارائه خدمات پزشکی با کیفیت در داخل خانه است و تایید می‌کند که سربازان قدیمی و سربازان قدیمی - - می‌گویند VA را ترجیح می‌دهند .
محتوای مرتبط :
VA سربازان قدیمی به دنبال کمک به پرداخت قبوض هستند
قواعد تازه نمایی در دسترسی به مراقبت‌های خارج از درمان بسیاری از Unknowns ها را ترک می‌کند .
VA برای رشد سال سوم وارد می‌شود .
بودجه پیشنهادی بودجه بخش مراقبت خصوصی را گسترش نخواهد داد
قرارداد Awards به ارزش ۵۵ میلیارد دلار برای مراقبت‌های بخش خصوصی ارزش دارد .
وی گفت : " مراقبت در بخش خصوصی نه بار خارج از کشور ، احتمالا ً به اندازه مراقبتی که در VA انجام می‌دهید ، خوب نیست .
مقامات VA به دنبال متقاعد کردن سربازان قدیمی ، سازمان‌های خدماتی قدیمی و عموم هستند که قصد خصوصی‌سازی سیستم مراقبت‌های بهداشتی خود را ندارند . حمله روابط‌عمومی به مدت کوتاهی پس از آن شروع شد که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به ایجاد هر دکتری که آن‌ها انتخاب می‌کنند پرداخت ، و در هفته‌های اخیر از زمان انتشار استانداردهای دسترسی پیشنهاد شده رشد کرده‌است ، که شامل : صلاحیت برای کسانی که باید ۳۰ دقیقه یا بیشتر برای مراقبت تخصصی یا بیست و پنج روز برای مراقبت‌های اولیه یا ۲۸ روز صبر کنند .
من استدلال می‌کنم که این the دوره در تاریخ این بخش است . … من معتقدم ما بر فراز تبدیل هستیم ؛ ما در میانه آن هستیم .
او افزود که مراقبت‌های پزشکی VA به خوبی و یا بهتر از هر نوع خدمات پزشکی در هر منطقه از کشور است . ما به آن افتخار می‌کنیم ."
اما سناتور جو Manchin ، D - وست ویرجینیای غربی، گفت که خصوصی‌سازی می‌تواند با بی‌توجهی رخ دهد . با توصیف امکانات پزشکی در وضعیت او که نگهداری نشده یا گسترش نیافته است و واحد سیار که هنوز inoperable است ، گفت که سربازان قدیمی می‌توانند یک پزشک خصوصی را حتی اگر ترجیح می‌دهند به the مراجعه کنند ، انتخاب کنند .
Manchin گفت : " با وجود اینکه نیت ما و توافق شفاهی این است که ما قصد خصوصی‌سازی را داریم ، زیرا از گرسنگی می‌کشیم [ این تسهیلات ] ، این خدمات وجود خواهند داشت … شما می‌توانید این نگرانی را ببینید ."
Wilkie گفت که این VA ۶۰ میلیارد دلار تعمیر و نگهداری تجهیزات دارد و نیاز به " خلاق بودن " در ادامه ارائه مراقبت‌های بهداشتی به سربازان قدیمی دارد و به کارکنان مرکز پزشکی اجازه می‌دهد تا بجای زیر ساخت‌ها بر مراقبت پزشکی متمرکز شوند . او همچنین پیشنهاد داد که این اداره برنامه‌ای مشابه با سپاه صلح یا AmeriCorps برای جلب پزشکان و دیگر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی برای انتقال به نواحی روستایی برای خدمت به سربازان قدیمی را مد نظر قرار دهد .
The به دنبال اجرای استانداردهای دسترسی خود برای شبکه مراقبت‌های بهداشتی تا ماه ژوئن است . این شرکت ۵۵ میلیارد دلار برای سه منطقه در این شبکه به منظور Optum راه‌حل‌های خدمات عمومی و طرح‌هایی برای اعلام جایزه قرارداد برای منطقه‌ای که ایالات‌متحده را در ماه آوریل پوشش می‌دهد ، اعطا کرده‌است . قراردادهای مربوط به آلاسکا و مناطق آرام در پاییز اعطا خواهد شد .


کمیسیون نقشه قوانین نظامی محرمانه بودن فرهنگ سمی رئیس سازمان آموزش و پرورش : مدارس تیزهوشان را نمی توان تعطیل کرد پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.