رئیس سابق

توسط برایانت اردن
بسیاری از بزرگ‌ترین سازمان‌های خدماتی قدیمی در ایالات‌متحده در حال انتقاد از طرح پیشنهادی هستند تا بیمارستان‌ها و کلینیک‌های قدیمی را در سراسر کشور قطع کنند و مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی را به بخش خصوصی واگذار کنند .
این طرح در خارج از روند عادی توسط چندین نفر از اعضای کمیسیون نظارت بر مراقبت که برای مطالعه چگونگی ارائه مراقبت بهداشتی در چند دهه آینده ایجاد شده بود , منتشر شد .
این نامه به رئیس هیات , نانسی پلوسی , می‌گوید : " ما از محتوای سند " حصیری پیشنهادی " که توسط هفت … از ۱۵ عضو تهیه و پیش‌نویس شد , به شدت نگران هستیم . "


اسناد بودجه انتخاب صندوق دستگاه گوارش رئیس مرکز تازه سربازان همسر نظامی






توسط روسای سربازان قدیمی جنگ خارجی , لژیون آمریکایی , جانبازان نابینا , سربازان قدیمی آمریکایی , سربازان قدیمی , سربازان قدیمی آمریکایی , سربازان قدیمی جنگ آمریکا و عراق و سربازان قدیمی آمریکا امضا شد .

آن‌ها گفتند که این طرح پیشنهادی برای خصوصی‌سازی مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی و حذف کامل تجهیزات مراقبت‌های بهداشتی اداره امور بهداشتی در طی چند سال آینده خواهد بود .
این پیشنهاد همچنین خواستار توقف فوری ساخت و ساخت‌وساز جدید و " روند " براک " شده‌است تا از طریق بستن بیمارستان‌ها و کلینیک‌های موجود , با اشاره به تجدید نظر پایه پنتاگون و روند بسته شدن آن , ایجاد شود . نقش آینده این دپارتمان اساسا ً پرداخت صورتحساب سربازان قدیمی در بخش خصوصی خواهد بود .
مدیر اجرایی سیستم بهداشت هنری فورد در دیترویت , پیش از این به اعضای کمیسیون هشدار داده بود که نقش " تنها " برای va را توصیه کنند .
روسای قبائل گفتند که چیزی که در مورد توصیه [ توصیه ] نگران‌کننده است , عدم توجه به اینکه کهنه سربازان خواهان بهبود و گسترش سیستم مراقبت بهداشتی و درمانی هستند , چیست . همچنین هیچ بحثی در مورد چگونگی تاثیر این پیشنهاد بر هماهنگی مراقبت , کیفیت خدمات پزشکی و پیامدهای سلامت سربازان قدیمی وجود ندارد . "
به جای آن, این سند صرفا ً ادعا می‌کند که سیستم مراقبت بهداشتی فعلی به طور جدی شکسته و … راهی موثر برای تعمیر آن وجود ندارد " بدون پشتیبانی از این ادعا .
ماموران مخفی پشت این سند عبارتند از : دیوید مک گری , رئیس سابق اداره امور سربازان بازنشسته ایالات‌متحده , رئیس اسبق امور سربازان قدیمی , مشاور ارشد امور سربازان قدیمی و رئیس سابق گارد ساحلی ایالات‌متحده .
پنج‌تن از هفت نماینده که از بسته شدن مراقبت‌های پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی حمایت می‌کنند , گماشتگان جمهوری‌خواه هستند که هر سه نفر توسط سخنگوی سابق مجلس جان بونر از اوهایو پیش از استعفا از سال گذشته استعفا دادند . این گروه که نگران سربازان قدیمی آمریکا است , گروهی لابی کننده است که عمدتا ً توسط برادران میلیاردر کخ که به دنبال کاهش بودجه‌ها و مسئولیت‌های موسسه است , تامین می‌شود .
" " برایانت " " " " ون " " , " " می ‌توان " " او را در تویتر دنبال کنید .



فعال وظیفه مدیر ارشد اعضای دوره تاسیس صندوق نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد - زمانبندی و ثبت نام آزمون EPT قوانین معافیت پزشکی خدمت سربازی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.