مدیر ارشد

(امور )
توسط برایانت اردن
سخنگوی اداره امور سربازان قدیمی در روز جمعه از اداره امور سربازان قدیمی کناره‌گیری کرد , جایی که دبیر و باب مکدونالد گفت که استعفای او را با تاسف پذیرفته‌است . "
برخی از قانونگذاران و سازمان‌های قدیمی تحت فشار قرار گرفته بودند که اغلب به خاطر اجازه دادن به یک مدیر ارشد اجرایی برای نقل‌مکان به یک شغل بود که او را وادار به ترک آن کرد . دیانا روبنس , که در حال حاضر مدیر دفتر منطقه‌ای در فیلادلفیا بود , با توجه به دفتر بازرس کل سازمان تحقیقات و هم‌کاری اروپا , توصیه کرد که او باید برای انتخاب روبنس منظم باشد .



تمام سنین افراد برجسته کشور دیگر حراج خانگی همسر نظامی اعضای دوره



یافته‌های بازرس کل همچنین ارتش آمریکا را بر آن داشت تا درخواست خود برای رفتن را تجدید کند, که این اولین بار پس از گزارش‌ها منتشر شده از مراکز پزشکی و پنهان کردن دامنه کهنه سربازان در انتظار انتصابات با حفظ اسامی در لیست غیر رسمی منتشر شد .

مک‌دونالد در اعلام استعفای او هیچ اشاره‌ای به هیچ رسوایی و زیانی نکرد , اما از کار خود با اداره و خدمت پیشین او با نیروی هوایی مصر تمجید کرد .
مک‌دونالد گفت : " اداره امور سربازان قدیمی و من شخصا ً تمام آنچه را که آلیسون برای کمک به تغییر va برای سربازان قدیمی انجام داده‌است قدردانی می‌کنم . " او یکی از همکاران استثنایی و حتی دوست بهتری بوده‌است . تعهد او به برتری و خدمت به کشور ما بلامنازع است و ما همه بهترین‌ها را در تلاش بعدی خود می‌خواهیم . "
مک‌دونالد با افزایش تعداد سربازان قدیمی و بازماندگان که جبران خسارت و مزایای بازنشستگی را دریافت کرده و نیز کاهش میزان مطالبات را افزایش می‌دهند , در حال حاضر افزایش دقت را افزایش می‌دهند .
مک‌دونالد در نیروی هوایی ایالات‌متحده در نیروی هوایی آمریکا, در نیروی هوایی ایالات‌متحده در نیروی هوایی , در نیروی هوایی نیروی هوایی , و بازنشسته شدن با درجه سرتیپ ژنرال به عنوان مدیر کل نیروی هوایی آینده نیروی هوایی در پنتاگون و در اینجا به عنوان دبیر کل مزایا خدمت کرده‌است . "
" جف میلر , r - فلوریدا " , که به عنوان رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , در موارد متعددی در مورد زمان انتظار برای انتصابات , شکایت می‌کند , گفت که او " مستحق اعتبار خدمت سربازی و تمایل به کار به نمایندگی از سربازان قدیمی کشور ما است [ اما ] او به خاطر منافع و مزایای دوران خدمت خود برکنار نشد . "
میلر گفت : " او اداره را در میان یک دفتر لعنت کننده گزارش عمومی ترک می‌کند که او را به طرحی مرتبط می‌کند که در آن مقامات ارشد دولت از اختیارات خود سو استفاده کردند و منجر به سو استفاده از صدها هزار دلار مالیات دهندگان شد . "
جو دیویس , سخنگوی ملی سربازان قدیمی جنگ خارجی , اظهار کوتاهی کرد و گفت : " ما از معاون وزیر برای گرفتن یکی از سخت‌ترین کارها قدردانی می‌کنیم . مردم به خوبی او را در آینده می‌خواهند . "
سایر گروه‌های قدیمی نیز منتقد بودند .
جان جونز , مدیر اجرایی سازمان خدمات سربازان قدیمی , گفت : " این برای ما در لژیون آمریکایی تلخ است . " او در خدمت به کشور ما کار استثنایی انجام داده‌است اما با تمام آنچه در حال حاضر در حال حاضر است … ما باور نداریم که او فرد مناسبی برای این موقعیت است . "
او گفت : " انبار پایین می‌رود اما درخواست‌ها بالا می‌رود . "
لژیون دو نور , به همراه کسانی که در آن زمان وزیر امور ایثارگران , اریک مک گری و منشی اداره بهداشت سربازان قدیمی , رابرت امت , بود , خواستار استعفای وی شدند . او در نهایت استعفای خود را به رئیس‌جمهور اوباما نشان داد , اما قبل از این که به او دستور دهد که تسلیم شود .
اما در حالی که مدیر برنامه مدیریت سرمایه انسانی بود , از رفتن امتناع کرد .


تاسیس صندوق راه هایی دریایی مرکز مشاور اعضای فعال آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال 96 مشاوره معافیت تحصیلی سربازی نظام وظیفه




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.