فعال وظیفه

پس از عدم توافق عمومی در یک جلسه دادرسی کنگره در ماه گذشته ، ۳۵ گروه از سربازان قدیمی روز پنج شنبه در واشنگتن گرد هم آمدند تا به توافق برسند که در مورد تغییرات در برنامه GI پس از ۱۱ سپتامبر به اجماع برسند و فعالیت خود را در کاپیتول هیل مجدداً آغاز کنند .
این گروه‌ها توافق کردند که بیل - ۹ / ۱۱ GI Joe باید تغییر کند ، حداقل برای بستن چندین راه گریز به استثنای برخی از servicemembers از دریافت مزایای آموزشی .
آنچه که گروه‌ها را از هم جدا می‌کند ، پیشنهاد سربازان قدیمی آمریکا ، یک سازمان ملی است که بر سیاست تحصیل تمرکز دارد ، این سازمان با سرمایه گذاران جدید که ۲، ۴۰۰ دلار را در عرض دو سال هزینه خواهد کرد تا سود خود را به دست آورند ، سرمایه‌گذاری شود .
کهنه سربازان جنگ‌های خارجی و عراق و سربازان قدیمی آمریکا به شدت با این ایده مخالفت کردند و آن را " مالیات بر سربازان " توصیف کردند و این شکاف باعث به تعویق افتادن کمیته کمیته امور سربازان قدیمی در روز ۲۶ آوریل شد .



سیستم بیمه تحت قانون ایجاد پرسنل منبع خبری هیات نظارت مدیر ارشد



در حالی که هنوز گروه‌ها در مورد نحوه پرداخت مزایای تحصیلی بهبود یافته برای servicemembers تفاوت دارند ، آن‌ها روز پنج شنبه موافقت کردند تا در کنگره در خصوص چهار تغییر در سیستم GI ( GI Joe) حرکت کنند .

it's گلد اسمیت ، معاون سیاست سربازان قدیمی آمریکا در ویتنام ، گفت : " این مکالمه - با داشتن ۶۰ نفر در اتاق - آن را واقعی ساخت . ما نماینده میلیونها نفر از سربازان قدیمی در سراسر کشور هستیم و همه ما معتقدیم که ( GI Joe ) باید بهبود یابد ."
اول اینکه ، گروه‌ها توافق کردند که باید یک تثبیت برای مجوز استقرار پنتاگون وجود داشته باشد که به طور ناعادلانه مانع جلوگیری از گرفتن هزاران سرباز ذخیره و افراد گارد از منافع بیل GI شود . حدود ۴، ۷۰۰ ذخیره و محافظان که تحت عنوان ۱۰ ، بخش ۱۲۳۰۴ ب مستقر شده‌اند ، از جمع‌آوری مزایای آموزشی محدود شده‌اند .
یک اقدام برای رساندن قدرت بسیج در برابر برنامه‌های فعال وظیفه ، قرار است در جلسه دادرسی ۲۶ آوریل مورد بحث و بررسی قرار گیرد .
جارد لیون ، رئیس کهنه سربازان قدیمی آمریکا ، بر ضرورت اصلاح این مشکل و نیز محدودیت‌های دیگر در برنامه GI stressed تاکید کرد .
لیون گفت : " اگر شما می‌توانید برخی از این راه‌حل‌ها را در ترم پاییز ببینید ، در واقع در مورد تاثیر واقعی در زندگی مردم صحبت می‌کنید که هر ترم ، این یک مشکل است ."
یک تغییر دیگر که روز پنج شنبه بر سر آن توافق شد ، شایستگی برنامه روبان زرد را برای زنده ماندن بین همسران و فرزندان of که در حین انجام‌وظیفه کشته شدند ، افزایش خواهد داد . این برنامه به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا در مدارس شرکت کنند و یا در برنامه‌هایی ثبت‌نام کنند که هزینه آن بیشتر از کلاه ایمنی است .
آن‌ها همچنین به دنبال گسترش مزایای شبکه GI کامل به تمامی دریافت کنندگان قلب بنفش هستند . در حال حاضر ، یک سرباز کهنه‌کار باید از نظر پزشکی از ارتش بازنشسته شود یا ۳۶ ماه خدمت وظیفه فعال داشته باشد تا واجد شرایط باشد . Aleks Morosky ، مدیر قانون گذاری ملی انجمن قلب بنفش ، گفت که در حدود ۱۵۰۰ گیرنده قلب بنفش وجود دارند که واجد شرایط برخورداری از مزایای تحصیلی کامل هستند .
Morosky گفت : " ما دوست داریم که آن را ثابت ببینیم . ما فکر می‌کنیم که اگر در میدان نبرد زخمی شده‌اید ، نیاز به خدمات را برآورده کرده‌اید ."
در نهایت ، این گروه‌ها می‌خواهند به برخی از روش‌ها به سربازان قدیمی دانش آموزان کمک کنند که مدارس آن‌ها نزدیک است. سال گذشته موسسه فنی ITT profit دره‌ای خود را بست و هزاران سرباز قدیمی که در این محوطه شرکت داشتند نتوانستند مزایای آموزشی از دست رفته را به دست آورند . این وضعیت همچنین با دیگر مدارس انتفاعی که بسته شده‌اند ، رخ داده‌است .
ویل هوبارد ، معاون امور دولتی کارمندان قدیمی آمریکا ، گفت که این گروه‌ها قصد دارند تا اوایل هفته آینده نامه‌ای به کنگره بفرستند تا چهار تغییر را اعمال کنند.
همه ما چندین تن نامه دیده‌ایم که کنگره را به انجام کاره‌ای مختلف تشویق می‌کند . چرا این نامه متفاوت است ؟ هوبارد گفت : " مردم در آن اتاق در حال ضربه زدن به سنگفرش هستند . این چیزی است که همه ما می‌خواهیم پشت سر بگذاریم و دور هم جمع شویم ."



اعضای دوره تاسیس صندوق راه هایی دریایی مرکز مشاور آخرین تراز و تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد سال 96 نحوه دریافت معافیت تحصیلی نظام وظیفه



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.