توسعه داده

آیا تصمیم جدید می‌تواند برای شما کار روند ؟
امروز the اعلام تصمیم جدید خود ( DRC ) را اعلام کرد و آن‌ها می‌گویند که قول می‌دهند که تصمیمات مربوط به معلولیت سریع‌تر را به سربازان قدیمی تحویل دهند . در حقیقت ، خبر رسمی منتشر شده آن‌ها حاکی از آن است که سربازان قدیمی که می‌خواهند ادعای خود را براساس DRC ارائه دهند ، انتظار دریافت تصمیمی در عرض ۳۰ روز از زمان دریافت این ادعا را دارند .
برای کسانی از ما که ماه‌ها یا سال‌ها صبر می‌کردند تا در مورد معلولیت تصمیم بگیرند ، این به نظر خوب می‌رسد که درست باشد . Let's جزئیات را بررسی کنید تا ببینید آیا این به همان خوبی است که به نظر می‌رسد .
انواع ادعاهای معلولیت
به طور معمول ، سه نوع از معلولیت وجود دارد که پرونده قدیمی the را در بر می‌گیرد :
یک ادعا پیش از تخلیه ، قبل از ترک کردن وظیفه فعال تسلیم شد . این می‌تواند دریافت سود را تسریع کند .
یک ادعای اولیه برای معلولیت پس از ترک خدمت ارائه شد . این مساله باعث بالا رفتن بیشتر ادعاهای ناتوانی در معلولیت می‌شود .
ادعای افزایش معلولیت موجود . این میزان به حدود ۳۰ درصد از کل مطالبات مربوط به معلولیت می‌رسد .
Let's فقط به شماره ۳ نگاه می‌کنند ، ادعای افزایش معلولیت را دارند ، زیرا جدول زمانی DRC ۳۰ روزه در حال حاضر تنها محدود به این نوع ادعاها می‌باشد .
Filing برای افزایش معلولیت
کهنه سربازان اگر دارای معلولیت متصل به خدمات باشند می‌توانند از مزایای disability استفاده کنند که بدتر می‌شود . به عنوان مثال ، اگر دامنه محدود آن‌ها از زانو به خاطر آسیب مرتبط با خدمات کاهش یابد، کاهش می‌یابد .
اگر یک کهنه سرباز برای افزایش معلولیت تصمیم بگیرد ، باید به the ثابت کند که وضعیت بدتر از آن چیزی است که قبلا ً در نظر گرفته شده‌بود . این کار معمولا ً با بازدید دکتر VA انجام می‌شود و یا با مراجعه به پزشک غیر نظامی و ارسال the از یافته‌های doctor's غیر نظامی انجام می‌شود .
اگر the تمام مدارک را که نیاز دارند دریافت کنند ، این تصمیم می‌تواند به طور جدی این تصمیم را به تاخیر بیاندازد. به همین دلیل است که برنامه برآورد تولید کاملا ً توسعه در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد .
VA تحت فرآیند برآورد کاملا ً توسعه ، کار سربازان قدیمی با سازمان خدمات سربازان قدیمی مانند لژیون آمریکایی ، VFW ، PVA ، dav و غیره را توصیه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تمام مدارک و مدارک معتبر ثبت شده‌است . این فرآیند می‌گوید که این فرآیند تا حد زیادی کاهش‌یافته و آن‌ها را وادار به تصمیم‌گیری می‌کند ؛ چرا که the می‌داند آنچه the نیاز به تصمیم‌گیری در مورد این ادعا دارد . The اطمینان حاصل می‌کند که همه چیز از آن مراقبت می‌شود .


شواهد کافی خدمات مناسب آسیب نخاعی حفظ متخصصان یک فریب نجات یافتگان




با این حال ، آخرین داده‌های عملکرد VA's نشان می‌دهد که ادعاهای کاملا ً توسعه‌یافته به طور متوسط ۱۰۹ روز برای پردازش ، در مقایسه با ۱۲۰ روز برای یک ادعای معمول ، طول می‌کشد . تفاوتی ندارد .

فرآیند DRC جدید شبیه فرآیند برآورد تولید کاملا ً پیشرفته است ، اما پیش از ارسال ادعا باید پیش از ارسال ادعا ، پیش از این کار prep انجام دهد .
در DRC جدید ، سربازان قدیمی باید با یک VSO کار کنند تا به آن‌ها کمک کند تمام مدارک لازم را جمع‌آوری کنند و آن‌ها باید قبل از ارسال ادعای خود امتحان تطبیقی خود را با پزشک VA داشته باشند . این ادعا به صورت الکترونیکی از طریق تلفن مستقیم به متخصص رده‌بندی VA ارسال می‌شود که با دور زدن صف انتظار در اداره محلی VA صورت می‌گیرد .
بنابراین ، تفاوت اصلی بین برآورد کاملا ً توسعه داده‌شده و DRC این است که سربازان قدیمی ملزم به کار با یک متخصص کامپیوتر هستند تا اطمینان حاصل کنند که مدارک تمام نشده اند و باید به پزشک VA مراجعه کنند که می‌تواند قبل از ادعا ، میزان ناتوانی خود را تایید کند . خط پایین
پس بگذارید ریاضی را امتحان کنیم . به طور متوسط روز ۱۲۰ روز ملی برای پردازش یک ادعا از معلولیت و کم کردن میانگین زمان انتظار ۱۵ تا ۴۵ روز برای انجام یک امتحان تطبیقی با the ( براساس گزارش وب سایت مراقبت از VA's ) به نظر می‌رسد که این یک وعده بسیار عالی است . مطمئن نیستم که این کار به پایان برسد ، اما the می‌گوید که کار خواهد کرد .
بله ، به سربازان قدیمی نیاز است تا با یک VSO کار کنند ، بله ، ساعت ۳۰ روزه تا بعد از امتحان تطبیقی آغاز می‌شود و تمام مدارک ثبت می‌شوند ، اما این حرکت بسیار جسورانه از نظر VA است . اگر همان طور که تبلیغ می‌کند کار می‌کند من تحت‌تاثیر قرار خواهم گرفت و حسود می‌شوم . بیش از ۱۲۰ روز طول کشید تا بر ناتوانی افزایش‌یافته خود در یک سال قبل تصمیم بگیرم ، اگر VA بتواند آنچه را که می‌گویند انجام دهد ، این یک بهبود واقعی برای سربازان کهنه‌کار است .



انجام تمرینات مسیر انحرافی زبان سربازان متحمل خسارات ۶۴ نکته برای مطالعه و یادگیری بهتر شما آخرین تغییرات معافیت پزشکی نظام وظیفه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.