زبان سربازان

وزیر امور ایثارگران , وزیر امور سربازان قدیمی, روز چهارشنبه قول داد که در دوره جدیدی از " خدمات مشتری " در دومین بوروکراسی دولتی حکومت کند که به سربازان قدیمی مراقبت خواهد کرد بدون اینکه مجبور به متوسل شدن به " پاتیل وکلا " شوند . "
در سخنرانی ای که خطاب به مجمع ملی یونسکو در لژیون دو میلیون نفری آمریکا وجود دارد , او همچنین گفت که او تعهد وزیر دفاع را برای کار بر روی توسعه یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی " بیمار محور " برای انتقال آرام از وظیفه فعال به وضعیت کهنه سرباز می‌زند .
برای تاکید بر روی سوابق الکترونیکی , یک سرهنگ ذخیره نیروی هوایی که در روز ۴ ژوئیه سوگند یاد کرد , به تجربه پدر مرحومش , فرمانده بازنشسته ارتش , به نام رابرت لیون گزارش داد .
و قبل از اینکه زخمی شود , به خانه برگشت . او افزود که برای درمان در گروه va , دومین دپارتمان بزرگ دولتی پس از پنتاگون , پدرش مجبور بود تا حدود ۱۰ صفحه سوابق پزشکی را برای اطمینان از مراقبت حمل کند .
دوست و آمادگی وزارت دفاع در پنتاگون , گفت : " از اینجا به بعد , وزارت دفاع و va در پرونده الکترونیک به " باسن " ملحق خواهند شد .
و در آدرس دو دقیقه‌ای خود به لژیون دو لژیون در مینه پلیس گفت که va دائمی است . مشکل این است که سربازان قدیمی مان را از در بیرون ببریم تا آن مراقبت را انجام دهیم. "


کارت شناسایی پایان بخشی تامین اجتماعی عدم پرداخت کمک بلاعوض متحمل خسارات



" va در خدمت سربازان قدیمی است . وظیفه ما این است که شرافتمندانه و شرافتمندانه خدمت کنیم . او گفت : " دستور اول من خدمات مشتری است و نباید برای کهنه سرباز باشد " تا یک پاتیل از وکلا استخدام کند تا " بله " . نزدیک است به آن‌ها بگوید بله . باید رفت . "

او اضافه کرد : " در این تلاش , " من به شما قول می‌دهم که این یک سازمان پایین به بالا است , که لژیون یک صندلی در میز دارد , که در آن یک در باز دارید که در آن دفتر او در مقر قرار دارد . "
وود گفت : خدمات مشتری باید تحت قانون ماموریت و ماموریت بهبود یابد , که توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه ژوئن امضا شد و هدف آن ارائه دسترسی بهتر سربازان قدیمی به مراقبت بخش خصوصی در زمانی است که بهترین منافع آن‌ها است .
او گفت که افزایش بودجه تحت این قانون باید بسیاری از مشکلات مربوط به برنامه انتخاب قبلی را کاهش دهد , اگرچه کنگره هنوز بودجه مناسبی دارد . پیش‌بینی می‌شود که این عملیات بیش از ۵ میلیارد دلار هزینه داشته باشد .
او همچنین اطمینان داد که او در جلسه تایید مجلس سنا که دسترسی بهتر به مراقبت‌های خصوصی را بهبود می‌بخشد , برای " خصوصی‌سازی " سیستم مراقبت بهداشتی و درمانی در سراسر کشور , امری ضروری نیست .
او گفت : " کهنه سربازان نیاز به مراقبت از ارائهکنندگان دارند که می‌توانند " در زبان سربازان قدیمی " صحبت کنند و " بدانند شما چه چیزهایی را تجربه کرده‌اید " و افزود که این گزینه‌ای نیست که بخش خصوصی بتواند فراهم کند. "
بخش خصوصی نیز نمی‌تواند آنچه که va در نخاع و آسیب‌های مغزی تروماتیک , اعضای مصنوعی , خدمات برای نابینایان و جلوگیری از خودکشی انجام می‌دهد را تکرار کند .
تعهد الکترونیک سلامت الکترونیک او با شک و تردید در خانه مواجه شده‌است , جایی که یک کمیته فرعی نظارت جدید برای بررسی قرارداد ۱ میلیارد دلاری به علاوه قراردادی که به عنوان منشی و منشی در کانزاس سیتی , میسوری امضا کرد , تنظیم شده‌است .
رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , r - تنسی , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , در بیانیه‌ای در ماه گذشته اظهار داشت : " va بزرگ‌ترین انتقال به ehr است که تا به حال در این پروژه تلاش کرده‌است .



معافیت پرداخت صندوق استقلال امنیت مرزی درخواست استخدام شرایط ادامه تحصیل در کشور آلمان - بخش اول جزئیات معافیت پزشکی خدمت سربازی 97




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.