متحمل خسارات

یک سرباز برجسته برجسته در سنا سال گذشته هنگامی که از پرواز خارج شد تا ویلچر او زیر پای او بیفتد , غافلگیر شد . این یک پنجره به مشکلی است که بسیاری از سربازان معلول و معلول که اکنون از اداره حمل و نقل شکایت می‌کنند , می‌گویند که صندلی‌های چرخدار خود را از دست داده یا آسیب‌دیده اند .
ام .
داک ورث , یک سرهنگ بازنشسته ارتش و خلبان هلیکوپتر که پاهایش را در عراق از دست داد, گفت : " در یک سفر اخیر , من ویلچر خود را در انتهای پل جت دیدم , اما یک میله تیتانیوم در طول پرواز آسیب دید و صندلی من عملا ً از هم جدا شد .
این اولین بار نبود .
" در سال گذشته , من صندلی چرخ‌دار مخصوص خودم را داشتم و چندین بار آسیب دیدم . او نوشت : " من ساعت‌ها وقتم را صرف پر کردن تشریفات اداری کردم و با متصدی حمل کردن قطعات آسیب‌دیده کار کردم . "
نامه داک ورث , شکایات طولانی‌مدت کهنه سربازان قدیمی آمریکا ( pva ) را منعکس می‌کند , که دو دادخواست را برای اجبار نقطه به پایان دادن به تعهدات تاخیر در سفر هوایی برای معلولان , تنظیم کرده‌است .
یک کت و شلوار , حالا در دادگاه استیناف حوزه استیناف حوزه کلمبیا , بر حمل و نگهداری صندلی چرخدار در مخازن کالا متمرکز است . دومی , در دادگاه استیناف حوزه استیناف , به دنبال بهبود دسترسی به دستشویی هواپیما است .



آموزش سالانه آدرس فیزیکی سرفصل نظامی وسایل نقلیه منافع نظامی معافیت پرداخت




" جیم مون " , " دی - رود ", جزیره " دی - رود " , که تنها کسی است که در کنگره خدمت می‌کند , در سال جاری لایحه‌ای را برای اصلاح قانون دسترسی حمل و نقل هوایی معرفی کرد که تبعیض علیه مسافران معلول را ممنوع کرده‌است .

او در بیانیه‌ای گفت : " با وجود سه دهه پیشرفت , من درباره چالش‌های سفر هواپیما به کسی که معلولیت دارند , آشنا هستم . " " این لایحه با ایجاد بهبودهای قابل‌توجه در بلیط , کمک به مسافران , و دسترسی به هواپیما و اسکان , تبلیغ کنندگان را ترویج خواهد کرد . "
در حمایت از لایحه ون , رئیس‌جمهور ملی پلی‌وینیل الکل گفت : " اگر چه قانون دسترسی حمل و نقل هوایی , تبعیض مبتنی بر معلولیت را در سفره‌ای هوایی منع می‌کند , بسیاری از اعضای ما همچنان به آسیب بدنی در فرآیند سوار و پرواز ادامه می‌دهند و ویلچر آن‌ها در حین انبار کردن و انتقال , متحمل خسارات سنگینی می‌شوند . "
تنها تعداد خطوط هوایی آسیب‌دیده توسط خطوط هوایی مشخص نیست .
در آخرین گزارش خود به کنگره در مورد شکایات سفر هوایی , مقامات دات دات آر یو گزارش دادند که ناقلان اچ آی وی در سال تقویمی پس از دریافت شکایات مربوط به معلولیت ناشی از معلولیت , گزارش دادند که در مجموع بیش از ۸۰۰ شکایت دریافت کرده‌است .
مقامات گفتند : " تقریبا ً نیمی از شکایات گزارش‌شده در مورد عدم ارائه کمک کافی به افراد با استفاده از ویلچر هستند , اما هیچ آماری در مورد ویلچر یا ویلچر وجود ندارد .
این نقطه شروع به انتشار قوانین جدیدی کرده‌است که به خطوط هوایی نیاز دارند تا اطلاعات دقیق ‌تری بر روی صندلی‌های چرخدار و بد حمل کنند , اگرچه اعمال نفوذ خطوط هوایی منجر به تاخیر در قوانین مشابه در گذشته شده‌است .
یک مقام دولتی , در زمینه پیشینه , گفت که قوانین جدید " برای اولین بار اطلاعات جداگانه‌ای را برای تعداد صندلی‌های چرخدار و مسافرانی که به عنوان چمدان و تعداد این اقلام مورد استفاده قرار می‌گیرند , فراهم می‌کند . " علاوه بر این , این نقطه به این نیاز خواهد داشت که داده‌هایی از خطوط هوایی " شامل داده‌های مربوط به چمدان و صندلی چرخدار برای پرواز باشند , بلکه داده‌های مربوط به چمدان و ویلچر برای پروازها نیز وجود دارد . "
همین قوانین برای اجرا به اجرا در آمدند .


صندوق استقلال امنیت مرزی درخواست استخدام قانون ماموریت اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی کشور ژاپن مدت زمان معافیت تحصیلی





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.