انجام تمرینات

مقامات روز چهارشنبه هشدار دادند که تنها در حدود ۱۹ درصد از ۱.۶ میلیون سرباز واجد شرایط تبدیل به سیستم دفاع جدید Blended بازنشستگی شده‌اند و زمان برای تصمیم‌گیری در حال اجرا است .
Jeri بوش ، که در طی میزگردی در روز ۲۸ نوامبر به خبرنگاران گفت : " برای کسانی که هنوز تصمیم خود را در مورد انتخاب اتخاذ کرده‌اند ، زمان زودگذر است " .
اعضای خدمات وظیفه فعال و همچنین افراد گارد و رزرو که هنوز به ۱۲ سال تجاوز نکرده اند یا کم‌تر از ۴، ۳۲۰ نقطه بازنشستگی پیش از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ دارند ، واجد شرایط تغییر سیستم بازنشستگی سنتی مبتنی بر حقوق بازنشستگی در این برنامه جدید هستند .
برنامه جدید , شناخته‌شده به عنوان سیستم بازنشستگی Blended ( BRS ) , توسط کنگره در سال ۲۰۱۶ سفارش داده شد و یک پرداخت حقوق بازنشستگی کوچک‌تر برای کسانی که به سن بازنشستگی با ۴۰۱ ( k ) برسند - مانند سیستم تطبیق سهم از طریق برنامه پساندازهای وثیقه ( TSP ) برای سربازانی که قصد اقامت در خدمت آن‌ها را ندارند , می‌باشد .
توضیح : توضیح سیستم بازنشستگی Blended
تاریخ قطعی برای تغییر برنامه‌ها در روز ۳۱ دسامبر می‌باشد . اما در روز ۲۶ ماه نوامبر ، تنها در حدود ۳۰۶، ۰۰۰ به این سیستم وارد شده و دفتر department's آمادگی مالی را به عهده دارد . اعضای خدمات که پس از ۱ ژانویه امسال به آن‌ها پیوستند - - حدود ۱۰۰، ۰۰۰ نفر - به طور خودکار نام‌نویسی کردند .
تجزیه و تحلیل فعلی of توسط شاخه خدمات بلافاصله در دسترس نبود . طبق گزارش ارتش تایمز در ماه گذشته ، نیروی دریایی تا ۲۲ اکتبر بالاترین نرخ را به میزان ۱۶.۹ درصد ، نیروی هوایی at درصد ، نیروی هوایی به میزان ۱۶.۹ درصد و ارتش در حدود ۱۰.۵ درصد داشته‌است .

غیر ضروری دو حزبی فرآیند استیناف امور خارجه عضوکنگره مسیر انحرافی





اگرچه بوش گفت که وزارت دفاع " هیچ هدف یا هدفی برای تعداد اعضای انتخابی ندارد " او از نیروهای دریایی قدردانی کرد که چطور رهبری واحد را در تبلیغ این برنامه دخیل کرده‌است و به نیروی دریایی نیاز دارد تا یک انتخابات فعال بین سیستم‌های جدید و قدیمی انجام دهد . ارتش ، نیروی دریایی و نیروی هوایی به نیروهای نظامی نیاز دارند که تنها در صورتی اقدام کنند که می‌خواهند تغییر کنند .

" این درست است که نیروهای دریایی تصمیم گرفتند این گزینه را کمی متفاوت انتخاب کنند . وی گفت : " ما معتقدیم که بخشی از تلاش‌های نیروهای دریایی ، مشارکت و مشارکت بسیار شدیدی را رهبری کرده‌است ، و بنابراین ، از دیدگاه ما در اینجا در وزارت دفاع ، موضوع این است که آیا کسی باید فرمی را پر کند که در سیستم میراث بماند یا نه . … ما فکر می‌کنیم که این دلیل اصلی است که چرا تفنگداران دریایی تا حدی بهتر عمل می‌کنند ، البته اگر این کار را بکنید . ما به این حقیقت فکر می‌کنیم که نیروی دریایی ، همان طور که فرهنگ آن‌ها است ، بسیار درگیر یک دیدگاه رهبری در تمام طول راه تا سطح جوخه هستند تا مطمئن شوند که اعضای آن‌ها از اطلاعات درباره BRS آگاه بوده و در حال اقدام هستند ."
توسعه آموزش در BRS در حال انجام است و نیروهای نظامی ملزم به تکمیل آموزش اجباری آنلاین هستند . بوش گفت که حدود ۹۵ درصد از اعضای خدمات این الزام را برآورده کرده‌اند .
او گفت که مقامات فعالیت تبلیغاتی خود را برای برنامه جدید تا پایان سال ادامه خواهند داد و سیستم نام‌نویسی را مورد آزمایش قرار داده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که این برنامه می‌تواند در پایان دسامبر سرازیر شود .
بوش گفت که او همچنین انتظار دارد که گارد و ذخیره در طی ماه آخر نرخ بالای ثبت‌نام خود را داشته باشند ؛ چرا که بسیاری از واحدها به منظور تکمیل آموزش سالیانه و پرداختن به مسائل پرسنل از بازی‌های دسامبر خود استفاده می‌کنند .
بوش گفت : " دسامبر یک زمان عادی برای این نوع آموزش در واحدهای نگهبانی است . این کار در سال گذشته زمانی موثر بود که آن‌ها در حال انجام تمرینات اجباری بودند و … ما فکر می‌کنیم که امسال در یادآوری اعضای گارد ملی در مورد تصمیم اتخاذ شده موثر خواهد بود .




زبان سربازان متحمل خسارات معافیت پرداخت صندوق استقلال لیست پنجاه دانشگاه برتر جهان در رشته عمران و سازه مدارک معافیت تحصیلی خدمت سربازی



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.