مسیر انحرافی

کمیته امور سربازان قدیمی سنا روز سه‌شنبه برای تبدیل شدن به منشی بعدی وزارت امور سربازان قدیمی در رای‌گیری که به چالش‌هایی که او در اجرای لایحه اصلاحات گسترده با هدف گسترش گزینه‌های مراقبت بهداشتی خصوصی با آن مواجه خواهد شد , پایان داد .
پس از رای دادن , کمیته تصمیم گرفت که نامزدی او را برای تصویب در مجلس سنا بفرستد .
تنها رای " no " در کمیته توسط برنی برنی ساندرز , من - ورمونت اجرا شد . او به خبرنگاران گفت که او رای کمتری در برابر آقای دونالد وود دارد . "
ساندرز گفت که می‌ترسد که با حمایت ترامپ به " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی در منطقه و تحت قانون تصویب‌شده اخیر برود که خواستار گسترش برنامه انتخاب و انتخاب در مورد گزینه‌های مراقبت از جامعه برای یک سال و تحکیم و اصلاح شیوه اداره آن شده‌است .
این قانون همچنین شامل تغییرات قابل‌توجهی در برنامه مراقبت مراقبت بهداشتی برای جانبازان به شدت معلول می‌باشد . برنامه مراقبت مراقبان به جانبازان پس از زایمان محدود شده بود , اما این تغییرات مزایای مراقبان را به سربازان قدیمی تمام دوره‌ها در طول چهار سال افزایش می‌دهد .
سازمان‌های خدماتی قدیمی اصلی در ابتدا از حمایت از عمل عملیاتی در مورد نگرانی‌های خود درباره خصوصی‌سازی خودداری کردند .
دولت در نهایت این لایحه را پس از دریافت اطمینان از سوی دولت ترامپ و اعضای دو حزبی کمیته امور سربازان قدیمی سنا حمایت کرد مبنی بر اینکه گروه va دروازه‌بان مراقبت بهداشتی باقی خواهد ماند و مراقبت خصوصی گزینه‌ای است که در بهترین منافع کهنه سرباز است .


درمان خانگی نظر عمومی ائتلاف نظامی 0 پنبه کاران زبان سربازان





این اولین انتخاب ترامپ نبود که در ماه مارس برکنار شد یا در ماه مارس استعفا داد .

مسیر او برای نامزدی نیز با چندین مسیر انحرافی مشخص شده‌بود .
او معاون وزیر دفاع از کارکنان و آمادگی بود و به عنوان منشی عمل کرده بود , در حالی که ترامپ به کاندید شدن در پشت سر جکسون جکسون , پزشک شخصی و رئیس واحد پزشکی کاخ سفید فشار آورد .
جکسون پس از مطرح شدن سوال در مورد رفتار شخصی و مدیریت واحد پزشکی نامش را پس گرفت . تا به امروز این اتهامات به اثبات نرسیده اند .
زمانی که ترامپ دوباره به پایان رسید , یک مشکل اداری تحت قانون جزا به وجود آمد که یک منشی موقت را از موفقیت به عنوان رئیس اداره دولتی منع می‌کرد .
ناچار بود به عنوان منشی کار کند . پتر پترویچ که رئیس ستاد انتخاباتی بود , در حال حاضر به مقام منشی موقت رسید .
در ماه گذشته , جانی جانی جانی , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا , به او هشدار داد که با مشکل اصلی اخلاقی در یکی از بخش‌های جدا شده از درگیری سیاسی و نگرانی‌های مداوم در مورد حوزه و جهت گزینه‌های مراقبت بهداشتی خصوصی مواجه خواهد شد .
به علاوه , کنگره هنوز منابع مالی برای عملیات ماموریت و توسعه را شناسایی نکرده است . این لایحه که توسط رئیس‌جمهور به امضا رسید , 125 میلیارد دلار برای گسترش برنامه انتخاب و انتخاب به مدت یک سال اختصاص داد , اما هزینه برنامه‌ریزی‌شده این برنامه عملیاتی بالغ بر ۵ میلیارد دلار در طی پنج سال است .
در شنیدن این خبر , او گفت که او به مراقبت و مراقبت از جامعه کمک می‌کند , اما " من مخالف خصوصی‌سازی هستم " و اداره بهداشت کهنه سربازان قدیمی را بطور کامل تامین خواهد کرد .
ریچارد دلوی را می‌توان دست‌کم گرفت .
موضوعات مرتبط
بخش نظامی وزارت امور ایثارگران , کنگره منافع کهنه‌کار
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



متحمل خسارات معافیت پرداخت صندوق استقلال امنیت مرزی رمز یک مصاحبه موفق برای ویزای غیر مهاجرتی مدارک مورد نیاز معافیت ایثارگری سربازی - مشاوره نظام وظیفه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.