غیر نظامیان

احمقانه به نظر می‌رسد و شبیه یک حقه است : یک پاکت طلایی حاوی نامه‌ای که می‌گوید بخشی از بدهی بخش بهداشت و درمان شما پاک شده‌است .
اما برای هزاران نفر از سربازان قدیمی و اعضای خانواده که از سال ۱۹۹۰ خارج از کشور هستند , بلیط برنده برای خروج از زیر کوهی از صورت‌حساب‌های پزشکی بوده‌است .
در سه سال گذشته , بدهی پزشکی به آرامی حدود ۱۴۰ میلیون دلار بدهی پزشکی برای سربازان قدیمی , اعضای خانواده , گارد ملی و اعضای ذخیره را از طریق پست اقدام به آن‌ها اعلام کرده‌است .
اعمال تصادفی محبت تنها برای اعضای سابق خدمت نظامی رزرو نمی‌شود . این سازمان غیرانتفاعی پس از این که ماموریت خود را در ماه ژانویه آغاز کرد, به ارزش 26 / 5 میلیون دلار بدهی پزشکی برای غیر نظامیان با صورتحساب ‌های قابل‌توجه که در کم‌تر از دو برابر سطح فقر زندگی می‌کنند , پرداخت و یا بیش از ۹۰ درصد درآمد ناخالص خود را به بدهی مراقبت بهداشتی اختصاص می‌دهند .
این ایده زمانی آغاز شد که دو مدیر اجرایی صنعت , کریگ وایت و جری اشتون , تصمیم گرفتند یک سازمان غیرانتفاعی ایجاد کنند تا ابزارهای معافیت مالیاتی برای افراد و خیرین برای بخشودگی بدهی پزشکی پرداخت‌نشده برای کسانی که نیاز مبرم دارند , فراهم کنند .
بدهی‌های پزشکی پاره مانند این کار می‌کند : اهدا کنندگان و سازمان‌ها سرمایه‌های مورد نیاز برای خرید بدهی پزشکی را از شرکت‌هایی که آن را پس از بیمارستان‌ها , ارائه دهندگان , شرکت‌های آمبولانس و موسسات به پایان رسانده‌اند , جمع‌آوری می‌کنند . می‌توان بدهی را برای یک پنی - یا کم‌تر - بر دلار خریداری کرد , بنا بر این اگر یک نوع بشر دوستانه به شما کمک کند , غیر انتفاعی قادر به پاک کردن ۳۰۰ میلیون دلار بدهی است .
با کار کردن با صاحبان بدهی , بیماران را در تنگناهای شدید قرار داده و فهرست را به طور ویژه برای یافتن سربازان قدیمی آماده می‌کند . بعضی از آن‌ها پاکت زرد را می‌گیرند .
اشتون , یک کهنه سرباز نیروی دریایی , در سال گذشته نوشت که وقتی آن‌ها برای اولین بار غیرانتفاعی خود را آغاز کردند , متوجه شدند که " درصد غافلگیر کننده‌ای از افرادی که بدهی آن‌ها لغو شده بود - ارتش و سربازان قدیمی بود . "
او گفت : " من مانند بسیاری از آمریکایی‌ها اعتقاد داشتم که آمریکا از نیازهای پزشکی مردان و زنانی که به کشور ما خدمت کرده‌اند , مراقبت می‌کند . "


عوارض گمرکی مقیاس لغزشی قطع عضو انواع مجوز اجلاس سران مدرسه خارجی





در عوض , او دریافت که سربازان قدیمی ممکن است در حالی که در انتظار ورود به دپارتمان امور سربازان قدیمی هستند, با صورت‌حساب‌های پزشکی رو به رو شوند و یا واجد شرایط مراقبت از va نیستند . علاوه بر آن , او اشاره کرد که ممکن است آن‌ها به خاطر اینکه اعضای خانواده آن‌ها تحت پوشش قرار نمی‌گیرند به بدهی برسند .

او گفت : " بسیاری از سربازان قدیمی در باتلاق گیر می‌افتند . "
اشتون مثال یک کهنه سرباز قدیمی را ذکر کرد که برای ایست قلبی به یک بیمارستان محلی رفت . هنگامی که او آنجا بود , کارکنان بیمارستان به مرکز پزشکی va هشدار دادند که این کهنه سرباز نیاز به جراحی بای پس اورژانس دارد . مرکز va اعلام کرد که آمبولانس اعزام خواهد کرد تا او را بلند کند و به آنجا ببرد . اما این کهنه سرباز هم اکنون برای جراحی آماده بود .
دولت پس از آن از پرداخت صورتحساب دلاری این کهنه سرباز سرباز زد , زیرا بنا به گفته va , این کهنه سرباز " حمل و نقل اضطراری " را رد کرده‌است . به گفته اشتون " او پس‌انداز خود را کاهش داد و وام گرفت , اما هنوز نمی‌توانست بدهی خود را بپردازد .
او نوشت : " ما به شدت دلایل شخصی خود را داریم . "
موسسه خیریه در حالی که مکانیسم‌های اجرای این طرح را تنظیم می‌کرد , آهسته شروع به کار کرد . زمانی که جان الیور در هفته گذشته یک بخش را در hbo خود اجرا کرد , افزایش قابل‌توجهی در اهدا و مشروعیت دریافت کرد .
اولیور در تلاش برای برجسته کردن جنبه تاریک این تجارت , شرکت خود را به مبلغ 000 / 5 میلیون دلار شروع کرد و در کنار اطلاعات شخصی و مالی بیماران , از جمله شماره امنیت اجتماعی بیماران , به حدود ۵ میلیون دلار پرداخت کرد . در پایان این قسمت , اولیور مقروض شد .


صندوق های بازنشستگی دفن زباله قوانین پیشنهادی مرکز تحقیقات افت تحصیلی و روش های ایجاد انگیزه درسی آخرین تغییرات معافیت تحصیلی نظام وظیفه



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.