سربازی

" بازبینی " جهادگرایان : افراط گرایان ، اما نه به Challenging ، افراط گرایان اسلامی

کشتند ، یک رهبر انصار الشریعه ، یک گروه وابسته به القاعده در مالی ، در " جهادی‌های " .

اعتبار

جهادگرایان / سینما Libre

تصویر

ساندا اولد Bouamama ، یک رهبر انصار الشریعه ، یک گروه وابسته به القاعده در مالی ، در " جهادی‌های " ، در " جهادی‌های " / سینما Libre استودیو

JihadistsDirected توسط فرانسوا مارگولین ، Lemine Ould M . سالم ، Lemine Ould M . SalemDocumentary ، جنگ

نویسنده : بن Kenigsberg

۲۴ ژانویه ۲۰۱۹

در سال ۲۰۱۶ ، فرانسه مشاهده " جهادگرایان " ( که به آن " Salafistes " گفته می‌شود ) را به خاطر ترس از اینکه یک پلت فرم برای افراط گرایان اسلامی فراهم کرده‌است تا تبلیغات را پخش کنند محدود کرد .

این نسخه که در اینجا باز می‌شود ، گفته می‌شود که به روز شده و دوباره ویرایش شده‌است ، با نظراتی از یکی از کارگردانان آغاز می‌شود ، فرانسوا مارگولین ، که به رایگان خویشاوندان کشته‌شده در هولوکاست را به عنوان دلیلی برای ساخت فیلمی می‌خواند ، که از چندین سال پیش با شبه نظامیان و افراط گرایان در مالی ، تونس و موریتانی مصاحبه می‌کند . او می‌گوید که او از اهمیت گوش دادن به آن‌ها دفاع می‌کند ، او می‌گوید : " آن‌ها دیوانه نیستند ، انگار که این دیوانگی تنها دلیل نگه داشتن یک صابون است " آن‌ها از بخش‌های روانی فرار نکرده اند ."

با این حال ، دقیقا ً همان چیزی است که مارگولین در مورد نشان دادن ایدئولوژی افراطی فیلتر نشده اعتقاد دارد . در نخستین لحظه در مالی ، ولد مورت Hamaha ، یک شبه‌نظامی متحد با القاعده که در سال ۲۰۱۴ کشته شد ، ادعا می‌کند که دزدی بیش از این صورت نگرفته است . در حالی که این فیلم ادامه دارد ، موضوعات مورد ستایش حملات ۱۱ سپتامبر و تیراندازی متقابل چارلی Hebdo در سال ۲۰۱۵ و inveigh علیه زنان ، همجنس بازان و یهودیان منتشر شده‌است .

مروری بر the itCreditVideo توسط CinemaLibre

این مصاحبه‌های sit مطمئنا ً برای من دشوار بود ، اما اگر مارگولین و هم‌کار او ، "Lemine Ould " ، هر گونه pushback را پیشنهاد کردند ، این نشان نمی‌دهد . دست‌کم " از پدران و پسران " که این هفته نامزد جایزه اسکار شد ، صحنه‌هایی تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده از آموزش کودکان برای تبدیل شدن به تروریست‌ها ، به جای اینکه به سادگی از جهادی‌ها دعوت کنند تا برای یک دوربین موعظه کنند .

تبلیغ

هم چنین به نظر می‌رسد که نشان دادن واقعیت آنچه در سوریه و عراق در زمان اعمال این ایدئولوژی سلفی در حال رخ دادن است ، مهم به نظر می‌رسد .

از بین بردن تفاوت بین تبلیغات و واقعیت در قلب چیزی که در مورد " جهادی‌ها " وحشتناک است ، یک mixtape تروریستی که به طور قابل‌توجهی نسبت به ارائه این افراد به روش بسیار critical نسبت به آن تمایل ندارد .

به گزارش اسوشیتد پرس ، نیروهای امنیتی افغانستان در این ماه در محل یک خودروی طالبان در کابل بمب‌گذاری کردند .

یکی دیگر از مسئولان طالبان که از طریق تلفن در کویته پاکستان به دست آمد ، گفت که رهبری ارشد شورشیان در آنجا بسیار زود است که بگوییم این معامله تکمیل شده‌است ، اما پیشرفت قابل‌توجهی وجود داشته‌است .

وی گفت : " دستور کار عمدتا ً بر عقب‌نشینی سربازان آمریکایی متمرکز است که در آن طرف آمریکایی کمی انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد ، اما هنوز نهایی نشده است .

او گفت : " هر دو گروه طالبان با این شرط که نامش فاش نشود ، صحبت کردند ؛ چرا که آن‌ها مجاز به صحبت در ملا عام نبودند . ما در عرض چند ماه نمی‌خواهیم برگردیم و بگوییم : " اوه ، خدای من ، ما یک پنجره فرصت را از دست دادیم ."



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.