توقف موقت

۲۱ دسامبر ۲۰۱۸
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
وزارت امور سربازان بازنشسته روز جمعه اعلام کرد که به طور موقت اخراج سربازان قدیمی را از برنامه‌ای که غرامت و مزایایی را برای اعضای خانواده که از آن‌ها مراقبت می‌کنند ، متوقف می‌کند .
the در یک خبر رسمی اعلام تعلیق دبی از کمک جامع برای برنامه Caregivers خانواده گفت که اخراج او به دلیل نگرانی‌های مداوم


تمبرهای دولتی شرایط دفن حوزه فدرال صندوق پستی پروانه کار الزامات دفن




ارائه‌شده توسط سربازان قدیمی ، مراقبین و مدافعان در مورد کاربرد متناقض الزامات واجد شرایط بودن توسط مراکز پزشکی VA است .

این امر ضروری است که ما این حق را به دست آوریم . این امر یکی از آسیب‌پذیرترین جوامع را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و ما باید اطمینان حاصل کنیم که در نحوه پردازش و ارزیابی برنامه‌های کاربردی در سراسر VA ثبات داریم ."
این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که NPR این گزارش را گزارش داد که سربازان قدیمی مجروح ، از جمله یک عضو سه ورزش‌کار ، هنوز با مشکلات برنامه مواجه بوده‌اند و از آن کاسته و یا رد شده‌اند . این گزارش توسط سناتور پتی ماری ، D - شستشو ارائه شد . ، در طی یک جلسه مشترک مجلس سنا و کمیته امور سربازان قدیمی در روز چهارشنبه در مورد برنامه مراقبت از جامعه VA's .
مورای به Wilkie گفت : " به نظر می‌رسد که این the بر حفظ مردم از برنامه به جای اینکه آن را برای سربازان ما بهتر کند متمرکز است . "
اداره تحقیقات عمومی در این برنامه از نظارت ضعیف مدیریت که منجر به پرداخت ۴.۸ میلیون دلار به اداره بهداشت سربازان قدیمی شد که واجد شرایط برنامه بودند ، پرده برداشت . گزارش IG's که در ماه اوت منتشر شد ، همچنین مدت‌ها منتظر پذیرش این برنامه و همچنین ناسازگاری در اعمال معیارهای واجد شرایط در سراسر VHA بود . این برنامه the نظارت برنامه را با تقویت پرسنل و بهبود فن‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای حمایت از آن توصیه کرده‌است .
برنامه حمایت caregiver در سال ۲۰۱۱ برای حمایت از اعضای خانواده که مراقبت خانگی را برای افراد مجروح یا معلول به شدت مجروح یا معلول فراهم می‌کنند ، آغاز شد .
خانواده‌ها بسته به سطح مراقبت مورد نیاز و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی ، مقرری بین ۶۶۰ و ۲۶۰۰ دلار دریافت می‌کنند .
یک توقف موقت مشابه در آوریل ۲۰۱۷ به عنوان مقامات VA بازبینی گسترده این برنامه را آغاز کردند . این توقف و بررسی منجر به یک سری تغییرات ، از جمله یک دستورالعمل برای بیمارستان‌ها در سراسر کشور برای تعمیر ناهماهنگی دولت شد، که در میان طرفداران مراقبت کننده ، یک شکایت بالا بود .
در ماه مه ، کنگره به گسترش این برنامه رای داد تا سربازان قدیمی را از هر دوره ، با استفاده از یک رویکرد مرحله‌ای گسترش دهد ، که با قدیمی‌ترین سربازان قدیمی با صدمات شدید مرتبط با خدمات آغاز می‌شود . با این حال ، پیاده‌سازی این توسعه بر روی ارتقای فن‌آوری اطلاعات و کارکنان برای پشتیبانی از این برنامه استوار است .
زمانی که این کار انجام شود ، سربازان قدیمی یا قبل از ۷ مه ۱۹۷۵ زخمی شده‌اند که این برنامه در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد . مرحله دوم که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد پس از ۷ مه ۱۹۷۵ زخمی شوند ، و قبل از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، دو سال بعد آغاز خواهد شد .
طبق گزارش منابع کنگره که از NPR یاد شده‌است ، VA پیش از این مهلت صدور گواهی‌نامه فن‌آوری اطلاعات را از دست داده‌است .
مقامات VA در پاسخ به این سوال گفتند که آن‌ها در تلاشند تا یک سیستم جدید را تست کنند . Wilkie به قانونگذاران اطمینان داد که او قصد دارد هر کاری را که می‌تواند انجام دهد تا مطمئن شود که همه در این برنامه می‌مانند ."
او گفت : " من شخصا ً برای من مهم است . "
طبق این خبر ، این تعلیق بر افرادی که در حال حاضر به دنبال پذیرش این برنامه هستند ، تاثیری ندارد . VA مراکز پزشکی به پذیرش و تایید برنامه‌های مبتنی بر معیارهای واجد شرایط بودن ادامه خواهند داد .
پاتریشیا Kime را می‌توان در patriciankime@gmail.com به دست آورد . او را در تویی‌تر دنبال کنید .


سیستم بازنشستگی کانون اصلی خلاق بودن تحت بررسی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وزارت بهداشت سال ۹۶ مشاوره مشمولان غایب خدمت سربازی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.