بخش امور

یک گروه قدیمی از کمیته قدیمی سربازان قدیمی مجلس سنا انتقاد می‌کند که حق رای‌گیری برای جلوگیری از اعطای حق مسکن به GI Bill را دارند .
سربازان قدیمی آمریکا و افغانستان روز پنج شنبه بیانیه‌ای را منتشر کردند که کمیته امور سربازان قدیمی سنا را پس از تصویب قانونی مبنی بر کاهش ۵ درصد حق مسکن بیل - ۹ / ۱۱ ، برای پرداخت هزینه‌های دیگر برنامه‌های سربازان قدیمی تصویب کرد .
آلیسون Jaslow رئیس ستاد IAVA در بیانیه‌ای گفت : " هنگامی که کنگره به آرامی لایحه دیگری را تصویب کرد که مزایای آموزش سربازان قدیمی را کاهش می‌دهد ، سربازان کهنه‌کار مجبور هستند از مزایای به‌دست‌آمده استفاده کنند و ما تا زمانی که کنگره از مزایای کسب‌شده در میدان نبرد حمایت کند ، مبارزه نخواهیم کرد ."


هزینه دفاع مزایای تامین سرباز ذخیره جمهوری خواه توافق نامه حمایت مالی




کمیته سنا به ریاست سناتور جانی Isakson ، یک جمهوری‌خواه از جورجیا ، در طی جلسه‌ای با عجله در روز پنجشنبه بعد از ظهر به اتفاق آرا به نفع این قانون که به عنوان قانون " سرباز قدیمی" شناخته می‌شود رای داد .

شرایط پیرامون رای‌گیری نیز از سوی مقامات IAVA مورد انتقاد قرار گرفت .
جاناتان Schleifer ، افسر ارشد سیاست organization's ، روز جمعه طی یک مصاحبه تلفنی با "Military.com " گفت : " در یک روند عادی ، ما یک جلسه را منتشر خواهیم کرد و گفت : " ما در عرض دو یا سه هفته شاهد رسیدگی به این لایحه خاص هستیم .
این لایحه خواستار کند کردن افزایش سالیانه هزینه اولیه برای مسکن ، یا bah ، برای همه دریافت کنندگان برنامه GI ۱۱ سپتامبر ، از جمله کهنه سربازان ، تا ۱ درصد در سال به مدت پنج سال ، تا زمانی که ۵ درصد از هزینه‌ها برای خارج از جیب پرداخت شود - - از اینکه پرداخت نهایی اعضای خدمات وظیفه فعال را معکوس می‌کند .
تعیین حدود ۹۵ درصد هزینه‌های مسکن تا سال ۲۰۱۸ به عنوان نتیجه‌ای از زبان که قبلا ً در یک لایحه جداگانه به نام " قانون دفاع دفاع ملی " یا "NDAA " گنجانده شده بود . پرداخت‌های مربوط به GI ( GI Bill) در این کاهش قبلی گنجانده شدند .
علاوه بر این ، قانون مجلس سنا به طور قابل‌توجهی با پیشنهاد دیگری که به تازگی توسط مجلس نمایندگان تصویب شده‌است ، متفاوت است که نیمی از کمک‌هزینه مسکن ماهانه برای کودکانی که در کالج تحصیل می‌کنند را کاهش می‌دهد .
قانونگذاران مجلس از این اقدام جهت تامین بودجه برای برنامه‌های دیگر از قبیل بهبود مراقبت‌های بعد از زایمان برای سربازان زن حمایت کردند ، درمان K - ۹ درمان برای سربازان قدیمی مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه ، برنامه مطالعه کار VA و حذف سرپوش ضمانت وام مسکن را بسط دادند .
اگر مجلس سنا نسخه‌ای از لایحه را تصویب کند - - رای‌گیری می‌تواند پیش از روز یادبود بیاید - - مجلس و مذاکره کنندگان مجلس سنا برای حل اختلافات میان این پیشنهادها تشکیل جلسه خواهند داد .
Isakson گفت که قانون مجلس سنا یک برنامه VA را برای ارائه کمک به مراقبین ، تقویت برنامه انتخاب کهنه سربازان و ایجاد یک برنامه آزمایشی برای رسیدگی به تاخیرها و پشتیبانی عظیم از معلولیت در ادعاهای معلولیت ، توسعه می‌دهد .
اما IAVA's Schleifer گفت که این پیشنهاد به ۳.۴ میلیارد دلار کاهش بودجه GI بخش GI بیش از پنج سال است . او گفت که یک کهنه سرباز می‌تواند ۶۰ تا ۹۰ دلار در ماه در نتیجه این تغییر دریافت کند .
او گفت : " سربازان دانش آموزان مانند همه دانشجویان چک حقوقی دریافت می‌کنند تا به سربازان قدیمی کمک کنند، اما به نظر من این ناعادلانه است که به سربازان قدیمی که قول داده بودند سود ببرند و اکنون شاهد این وعده شکسته توسط کنگره هستند ، ناعادلانه رفتار کنند ."
هر دو لایحه همچنین به دنبال بهبود پاسخگویی در بخش امور سربازان قدیمی هستند، که در سال‌های اخیر به دنبال انتصاب سربازان قدیمی به دنبال قرار گرفتن در فهرست‌های انتظار مخفی و برای شکست دادن کارمندان متهم به خطاکاری هستند .




حد مجاز افراد گارد رئیس سابق همسر نظامی اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 96 پروژه کسری خدمت دانشگاه ها




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.